პოლიტიკა

ამომრჩევლის გადაბირების უფლება მხოლოდ ნაცმოძრაობას აქვს

ამომრჩევლის გადაბირების უფლება მხოლოდ ნაცმოძრაობას აქვს
რუსიკო უშიკიშვილი

2012-07-14 16:00:12

საქართველოს ხელისუფლება ადმინისტრაციულ რესურსს რომ ბოროტად იყენებს, ეს უკვე ცალსახაა და რამდენიმე საერთაშორისო ორგანიზაციის მსჯელობის საგანიც გახდა. ტელეკომპანია „მაესტროს“ სატელიტური ანტენები მხოლოდ იმიტომ დაუყადაღეს, რომ ხელისუფლებას ჰქონდა ეჭვი, რომ შესაძლებელი იყო ეს ანტენები უსასყიდლოდ დარიგებულიყო. აღარაფერს ვამბობთ, „გლობალ TV“-ს ანტენების დაყადაღებასა და „ქართული ოცნების“ წევრებისა და მხარდამჭერების მიმართ განხორციელებულ ზეწოლაზე.

რამდენიმე დღის წინ ჟურნალისტ შალვა რამიშვილის გადაცემაში „აკრედიტაციის გარეშე“ „ნაციონალური მოძრაობის“ ყოფილი წევრი რუსუდან წიკლაური „ერთიან ნაციონალურ მოძრაობას“ კანონის დარღვევაში ადანაშაულებდა. კერძოდ, წიკლაურმა დეტალურად ისაუბრა, როგორ მუშაობენ ნაციონალები ჯერ წინასაარაჩევნოდ, ანუ როგორ ახდენენ თავიანთი მხარდამჭერების სიების შეგროვებას, ხოლო შემდეგ როგორ ახორციელებენ საარჩევნოდ მათ მობილიზებას. ასევე წიკლაურმა ნაციონალების მიერ არჩევნების გაყალბების მეთოდებზეც ისაუბრა.

ამის საპსაუხოდ „ნაციონალური მოძრაობა“ განცხადებას ავრცელებს, სადაც აღნიშნავს, რომ წინასაარჩევნოდ მომხრეების სიების შედგენა ქართული კანონმდებლობით დასჯადი არ არის.

„პირველ ყოვლისა, ვადასტურებთ, რომ პარტიის მიზანი არის არჩევნებში გამარჯვების მოპოვება და ამ მიზნის მისაღწევად პარტია იყენებს და მომავალშიც გამოიყენებს ყველა კანონიერ საშუალებას. საქართველოს საარჩევნო კოდექსის თანახმად, სწორედ ამგვარ საშუალებას წარმოადგენს მოხალისის მიერ ნებაყოფლობით შესრულებული სამუშაოს გამოყენება პარტიის პოლიტიკური მიზნების მისაღწევად, მათ შორის, ისეთი ლეგიტიმური მიზნისა, როგორიცაა სიუჟეტში ნახსენები, ე.წ. მხარდამჭერთა სიების შეგროვება. ყველა თანამედროვე დემოკრატიაში საარჩევნო კამპანიისთვის სრულიად ლოგიკურ აქტივობას წარმოადგენს პარტიის მხარდაჭერის რესურსის გაზომვა და პრობლემური რაიონების იდენტიფიცირება. ზემოთქმული საქართველოს კანონმდებლობითაც ნებადართული საქმიანობაა და არ არის რაიმე შეზღუდვის ობიექტი“, - ნათქვამია ნაციონალების განცხადებაში.

აქვე აღნიშნულია, რომ რომ მსგავს აქტივობებში, ცალკეულ შემთხვევებში, ნებაყოფლობით ჩართულნი არიან საჯარო მოხელეებიც, რაც ნაციონალების განცხადებით, არ წარმოადგენს კანონის დარღვევას.

„პარტია განუხრელად იცავს კანონმდებლობის მოთხოვნას, რომლითაც საჯარო მოხელეები პარტიულ აქტივობებში მონაწილეობისას არ უნდა იყენებდნენ სამსახურეობრივ მდგომარეობას და აგიტაციაში არ მონაწილეობდნენ უშუალოდ სამსახურეობრივი მოვალეობის შესრულების მომენტში“, - ამბობენ ნაციონალები.

მათივე განცხადებით, 32-ე საჯარო სკოლის სამეურვეო საბჭოს წევრი რუსუდან წიკლაური იყო ერთ-ერთი მოხალისეთაგანი, რომელიც ჩართული იყო პარტიის აქტივობებში. მისი პარტიული საქმიანობა არასდროს უკავშირდებოდა მის სამსახურებრივ მოვალეობას. ამასთანავე, იგი ამ სამუშაოს ასრულებდა როგორც მოხალისე, სამსახურისაგან თავისუფალ დროს და არასდროს არ აუღია ამისათვის გასამრჯელო.

„რამდენიმე თვის წინ ცნობილი გახდა რუსუდან წიკლაურის განსხვავებული პოლიტიკური შეხედულებების შესახებ, რის გამოც პარტიამ აღარ მიიჩნია საჭიროდ მისი, როგორც მოხალისის შრომის გამოყენება საარჩევნო მიზნებისათვის.  ბუნებრივია, ამას არ მოუხდენია არავითარი გავლენა მის სამსახურზე და რუსუდან წიკლაური დღემდე აგრძელებს მუშაობას სამეურვეო საბჭოს წევრად“, - ნათქვამია განცხადებაში.

აღსანიშნავია, რომ „ნაციონალური მოძრაობის“ წევრების კონკრეტულ კანონდარღვევაზე ორგანიზაცია „საერთაშორისო გამჭვირვალობა-საქართველო“-ც მიუთითებს. კერძოდ, საუბარია კახეთის გუბერნატორის გიორგი ღვინიაშვილის მიერ სოფლის რწმუნებულებისთვის მიცემულ დავალებებზე.

„ჩვენს მიერ მოპოვებული ინფორმაციით, კახეთის გუბერნატორმა გურჯაანის საკრებულოს წევრებსა და სოფლის რწმუნებულებს დაავალა ადგილობრივი წარმოშობის ავტორიტეტული პიროვნებების საარჩევნოდ მობილიზაცია. ეს პიროვნებები წინასაარჩევნოდ რამდენიმე დღით ადრე სოფელში უნდა იყვნენ და არჩევნებზე მინუმუმ ათი ისეთი ადამიანი მიიყვანონ, რომლებიც ხმას აუცილებლად „ერთიან ნაციონალურ მოძრაობას“ მისცემენ. ამ სამსახურის სანაცვლოდ კი ერთკვირიანი ანაზღაურებადი შვებულება გარანტირებული ექნებათ. რწმუნებულმა ჩვენს წყაროს ასევე განუცხადა, რომ ეს დავალება მუნიციპალიტეტის ყველა სოფელს კახეთის გუბერნატორმა გიორგი ღვინიაშვილმა და ვიცე-გუბერნატორმა გოგიტა სიბაშვილმა უშუალოდ მისცეს“, - ნათქვამია ორგანიზაციის განცხადებაში.

დღეს ამ განცხადებას გიორგი ღვინიაშვილი გამოეხმაურა. „საერთაშორისო გამჭვირვალობა-საქართველოს“ მიერ გავრცელებულ ინფორმაციასთან დაკავშირებით „ინტერპრესნიუსის“ მიერ დასმულ კითხვაზე გიორგი ღვინიაშვილმა უპასუხა, რომ უკანონო ბრძანებებს არ იძლევა.

„მე საერთოდ დავალებებს ვიძლევი, კანონსაწინააღმდეგოს არა. არ მესმის იმ აჟიოტაჟის, რომელიც „საერთაშორისო გამჭვირვალობა - საქართველოს“ მიერ გავრცელებულ ინფორმაციას მოჰყვა ზოგიერთი მედიასაშუალების მხრიდან. ხაზგასმით ვაცხადებ, - ისეთ დავალებას, რომელიც არღვევს საარჩევნო კოდექსს, არ ვიძლევი“, - განაცხადა ღვინიაშვილმა სააგენტოსთან საუბრისას.

ამდენად, პოლიტიკური ვითარება ასეთია - ერთი მხრივ ნაციონალური მოძრაობა წინასაარჩევნო პერიოდში მთელს ადმინისტრაციულ რესურსს საკუთარი ინტერესებისთვის მაქსიმალურად იყენებს. ამასთანავე, საუბარია ამომრჩევლების მოზიდვის საკმაოდ უხეშ ფორმებზე, როგორიცაა დაშინება, სამსახურიდან გაგდების მუქარით დაშანტაჟება და ა.შ. ამ ჩამონათვალის გაგრძელება უსასრულოდ შეიძლება.

მეორე მხრივ კი, კონკრეტულ კომერციულ კომპანიებს, ვისზეც ხელისუფლებას აქვს ეჭვი, რომ რაიმე სახით ბიძინა ივანიშვილთან კავშირი აქვთ, მილიონიან ჯარიმებს აკისრებენ, ქონებას უყადაღებენ, ზეწოლას ახდენენ მათ თანამშრომლებზე. ამას ემატება თავად კოალიციის წევრებისა და მხარდამჭერების მიმართ განხორციელებული ზეწოლა და კოალიციის ლიდერ ბიძინა ივანიშვილისთვის გაუგონრად დიდი ოდენობის ჯარიმის დაკისრება იმისთვის, რასაც მას პრაქტიკულად ვერ უმტკიცებენ. ყველაფერ ამას ფონად გასდევს ზეწოლა თავისუფალ მედიაზე, რაც ტელეკომპანია „მაესტროს“-სთვის სატელიტური ანტენების დაყადაღების თანხლებით მიმდინარეობს.

„ერთიანი ნაციონალური მოძრაობის“ მიერ გავრცელებულ განცხადების შეფასება კონსტიტუციონალისტ ვახტანგ ხმალაძეს ვთხოვეთ. მისი თქმით, თუ საჯარო მოხელე ამგვარ საქმიანობას არასამუშაო დროს ეწევა, ამაზე კანონი შეზღუდვას არ აწესებს, მაგრამ ამისთის საჯარო მოხელე თავის მდგომარეობას არ უნდა იყენებდეს.

„ამომრჩეველთან მისული საჯარო მოხელე მას არ უნდა ეუბნებოდეს, რომ არის გამგებელი, რწმუნებული და ა.შ. ანუ თავისი მდგომარეობის გამოყენებით იგი ამომრჩეველზე თუნდაც ირიბ ზემოქმედებას არ უნდა ახდენდეს“, - აცხადებს ვახტანგ ხმალაძე.

მისი თქმით, ასეთ შემთხვევაში დიდი მნიშვნელობა აქვს იმასაც, რომ ამ საქმიანობაში ადამიანები გასამრჯელოს იღებენ. ხმალაძე ამბობს, რომ რატომღაც მოხელეები ხდებიან მხოლოდ ნაციონალების აქტივისტები, კერძოდ, იმისთვის, რომ ასეთი ადამიანები დასაქმდნენ, სპეციალურად იქმნება სამუშაო ადგილები.

„იქმნება სამუშაო ადგილები, რომლებიც რეალურად საჭირო არ არის. ასეთ ადგილებზე საქმდებიან ნაციონალური მოძრაობის აქტივისტები, ანუ ისინი მუშაობენ სხვა ადგილას და ხელფასს ღებულობენ აბსოლუტურად სხვა საქმიანობაში. ფორმალურად თითქოს დარღვევა არ გვაქვს, მაგრამ რეალურად ფულს სხვა რამეში უხდიან და ისინი სხვა რამეს აკეთებენ. მაგრამ ამის დამტკიცება, გამონაკლისი შემთხვევების გარდა, პრაქტიკულად შეუძლებელია. ამისათვის საჭიროა კონკრეტულ შემთხვევებზე ჩატარდეს გამოკვლევა, ესა თუ ის ადამიანი მართლაც იქ მუშაობს, სადაც ის გაფორმებულია თუ არა“, - აღნიშნავს ხმალაძე.

იგი საუბრობს პოლიტიკური ძალის მიერ საკუთარი მხარდამჭერების აღწერაზეც, რაც მისი თქმით, სრულიად კანონიერია და ამის გაკეთების უფლება ყველას აქვს, მაგრამ როდესაც ადამიანს ეძლევა კონკრეტული დავალება, რომ აღწეროს ამომრჩეველთა კონკრეტული რაოდენობა, შემდეგ კი უზრუნველჰყოს ის, რომ არჩევნებზე ამ ადამიანებმა კონკრეტულ პოლიტიკურ ძალას მისცენ ხმა, ეს უკვე კანონდარღვევაა.

„თქვენც და მეც შეგვიძლია კონკრეტულ ადგილას მივიდეთ და ადამიანებს მოვუწოდოთ, რომ ჩვენ დაგვიჭირონ მხარი, მაგრამ ეს არის ის ზღვარი, სადაც ჩვენ უნდა გავჩერდეთ. ამის შემდეგ რომ დავიწყოთ მათთან სიარული, გინდა თუ არა, წამოდი და ხმა მე მომეციო, ეს უკვე იძულებაა, თუნდაც არაფერს შევპირდეთ ამ ადამიანებს, მუქარაზე ხომ საუბარიც ზედმეტია. იძულებაა ისიც, თუ მაგალთად კაცი სახლშია და არ უნდა არჩევნებზე წასვლა, ამ დროს მე სია მაქვს და ვხედავ, რომ ეს კაცი არ მოვიდა, ამიტომ მივდივარ მასთან და არჩევნებზე ვეპატიჟები, ხოლო როდესაც მეუბნება, რომ ეზარება წასვლა, ჩემი მანქანით მიყვანასაც ვთავაზობ. ეს ყველა ვარიანტში იძულებაა, რადგან თუ ადამიანს არჩევნებზე წასვლა სულს, საჭირო არ არის მანქანის მირთმევა, ის თვითონაც მშვენივრად მივა. ეს უკვე უკანონობაა, ისევე, როგორც მაგალითად ის, რომ ამომრჩევლებს აფრთხილებენ, საარჩევნო ბიულეტენს სურათი გადაუღეთ, რომ ნამდვილად დავრწმუნდეთ, რომ ხმა ჩვენ მოგვეცითო“, - ამბობს ვახტანგ ხმალ

ნანახია - 4382

კომენტარები - 104

ოძელი

2012-07-14 16:21:52

ამ სურათზე სულ უკრაინულ "ქალურ ლოგიკაში" მონაწილე გოგონების ნამდვილად ლოგიკური დასკვნა მახსენდება - სურათზე გამოსახული პიროვნება, სავარაუდოდ, კავკასიური ქვეყნის პრეზიდენტია, ოღონდ ქართველი არ უნდა იყოს, ალბათ სომეხიაო. :):):)

asdf641

2012-07-14 16:31:24

საქმემან შენმან გამოგაჩინოსო! -კარგი ნათქვამია. სურათზე გამოასახული კაცი რომ ქართულ საქმეს არ აკეთებს, მთელმა ქვეყანამ დაინახა. თანაც მის ყოველ დანახვაზე ქართველ ადამიანს ყოველთვის მისი გინება უნდება, და თანაც ცხრასართულიანის!

გიოგეო

2012-07-14 16:34:01

ოძელი
ამას როგორ ამბობ, კაცს თავი ბაგრატიონების შთამომავლად მოაქვს. ოღონდ ცოტა შეეშალა ბაგარატიონების არა, ბაგრატუნების უნდა ეთქვა:)

ოძელი

2012-07-14 16:44:31

* * *

"გიმზერ და მჯერა, შენი პარპაში
ძალიან მალე გადაშენდება,
ვაგლახ, გადასვლა "სრა-ჰავლაბრიდან"
ასათიანზე რა დაგმშვენდება!

როცა გიხილეთ ვარდებით ხელში,
იმედის სხივი გულს ჩაგვეწვეთა,
მაგრამ მოვტყუვდით, მწარედ ვინანეთ,
უღვთოდ გავწირეთ მხარე ქართველთა!

ყალბი ღიმილი და ეშმას მზერა,
ვინ დაგიყენა, რამ შეგაყვარა?
სააკას ბიჭო, იქნებ დრო გაგდის,
წასვლის აჩრდილი შემოგეპარა?

შემოგეპარა და შენს შავბნელ გულს,
შიში მოჰგვარა ციხის, ზონების!
ყველა დასაჯეს, ერთი შენ დარჩი,
მიწაში წვანან შენი სწორები! (1)

შენი სილაჩრე და ორგიები
უზღვავ სირცხვილად გვაწევს გულზედა,
უნდა გეკეთოს მხოლოდ ჰალსტუხი,
შიშვლად დარბოდე რუსთაველზედა!

მაშინ ჩემგვარი ენამწარენიც
ვერას იტყვიან უზნეობაზე,
როს გამოწყობილს გიჟის ხალათში
ჩაგატარებენ ვერის დაღმართზე!

გიმზერ და მჯერა, შენი პარპაში
ძალიან მალე გადაშენდება,
ვაგლახ, შენ წასვლა "სრა-ჰავლაბრიდან"
ასათიანზე რა დაგშვენდება!"


-------

შენიშვნა:
(1)-
"ყველა წავიდა, ერთი შენ დარჩი,
მიწაში წვანან შენი სწორები!" - ჰუსეინი, მუბარაქი, კადაფი, ასადი.(ზოგი ციხეში ზის, ზოგიც თავის რიგს ელის)

ოძელი

2012-07-14 16:48:58

გიოგეო,
:)))

მე არა, იმათ თქვეს.:)))

ჯემო

2012-07-14 17:03:57

ამ ნაბოზრის შვილზე ვინც თქვას ქართველიაო იმის დედას შევეცი მე!!!!!!!!!!!
ბუტკაში ტრიკოს გამყიდველივით არ ზის ეს დედასატყნავი))?????
შუბთად ეგეთი როჟა აქვს; არა ცავატანემ კაპიკაც ვერ დავაკლებ მააშ!!!!!

გიოგეო

2012-07-14 17:12:42

საქმეც მაგაშია. არც სომეხია არც ქართველი და არც არავინ! მაგის ეროვნების სახელია: ,,ფული, სექსი და ძალაუფლება"!

natali

2012-07-14 17:24:34

რა ამოიჩემეთ ეს სომეხი, უხარისხო ქართველები არ გინახავთ?
ახლა ვუყურებ ჩოლოყაშვილს. ეს ხომაა ქართველი? შევარცხვინე მაგის გვარიშვილობა. ეგეთი უტიფარი ცხოვრებაში არავინ მინახავს.
რაც კარალეთში გააკეთეს, ეს არაა კარგიო. არაა კარგი კი არა, მძიმე დანაშაულია. აი იმ ტიპს, კალაძეს რომ ეუბნებოდა ძმა შენ მოაკვლევინეო, შეაგინო კი არა, მოგინდება ჩაუჩაქუნო. ეს ტიპი ხომაა ქართველი?
ის ქვასროლია დეგენერატები არ არიან ქართველები?

გიოგეო

2012-07-14 17:28:58

ნატალი
გეთანხმებით. ხუმრობა იქით იყოს და სერიოზულად რომ შევაფასოთ იური მეჩითოვს ასი თავით მაღლა დავაყენებ ყოველთვის ვიდრე იმ ნაძირალა, რუსებთან ქვეშაჯვია, ქვისმსროლელ ქართველებს!

KOBA

2012-07-14 17:55:28

აპრაწიონი

natali

2012-07-14 18:15:58

არა რააა ამ ჩოლოყაშვილის გულითვის კინაღამ ტელევიზორი დავამტვრიე. ეს ქვასროლიები გამწარებული ხალხია და გასაგებიაო. ე.ი. მაგის უტვინო დემაგოგიით გამწარებულმა ხალხმა მაგას ქუჩაში თავი რომ გაუტეხონ, ხმას არ ამოიღებს და გაუგებს?

კ ო მ ბ ლ ე

2012-07-14 18:16:47

ა კაცი!

odabade

2012-07-14 18:24:14

ნატალი გეთახმებით.
სომხური წარმომავლობის გვარი დიდი დანაშაული არარის.
1901 წელს ედუარდ VII გახდა დიდი ბრიტანეთის მეფე. მისი დადა დედოფალი ვიქტორია იყო გერმანელი ჰონოვერის დინასტიის შთამომავალი, მამა პრინცი ალბერტი საკს-კობურგ-გოტელი კობურგის დიდი ჰერცოგი შვილი (გერმანელი). 1-ლი მსოფლიო ომის დროს უხერხული იყო ინგლისში გერმანელი წარმომავლობის მეფე ყოლოდა , და გვარად ვინზორი აიღეს, ერთერთი სასახლის სახელი.
1810 წელს შვედეთის მეფედ აირჩიეს ფრანგი მარშალი ბერნადოტი, რომლის შთამომავლები დღესაც მეფობენ.
ესპანეთის მეფე წარმომავლობით ფრანგია.
ხოლო დიდი კაუდილიო ესპანეთის დიქტატორი ფრანკო ეროვნებით ებრაელი იყო.
ლორდი ბედჟამენ დისრაილი (ბიკონოფილდი) ინგლისის კონსერვატიური პარტიის დამაარსებელი და ინგლისის პრემიერ-მინისტრიც ებრაელი იყო.
რუსეთის სამი სამეფო დინასტიიდან პირველი ვიკინგები ხოლო ბორის გოდუნოვი თათარი იყო.
ჩინეთის უკანასკნელი იმპერატორი მონღოლი იყო.
დიდი არაბეთის იმპერიის ფუძემდებელი სალადინი ეროვნებით ქურთი იყო.
ნიკო დადიდანი კინაღამ ბულგარეთის მეფე გახდა, გერმანელმა პრინცმა აჯობა.
უკრაინაში, ბოლო არჩევნებში სომეხი ტიმოშენკო და ბელორუსი იანუკოვიჩი ეცილებოდა ერთმანეთს.
ამისთანა ლოგიკით საქართველოს პირველი პირი არ უნდა იყოს ბარათაშვილი ან მაჩაბელი ( ორივე დიდგვაროვან აბხაზ ფეოდალების შთამომავლები არიან. პიველი ბარათ გეჩბა მეორე კი აჩბა ).
ეს არარის მთავარი.
ჩემთვის მთავარია დღევანდელი პოლიტიკური რუქა როგორი და როგორი შეიძლება ის გახდეს ხვალ.

კ ო მ ბ ლ ე

2012-07-14 18:29:07

მამალია მამალი!

გელა

2012-07-14 18:39:16

odabade
ყველაფერში მართალი ხარ ოღონდ ერთი რამე გამოგრჩა. არც ერთი შენს მიერ ჩამოთვლილი ადამიანებიდან არ უარყოფდა თავის ეროვნებას. იყავი სომეხი, ვინ გიშლის. აქ ახსენეს იური მეჩითოვი, არავინ არ იწუნებს როგორც სომეხს, ღმერთმა გაუმარჯოს. აქ ისაა მთავარი, რომ თავისი ეროვნების უარმყოფელი კაცს შენი ერი სულ კიდია და თხასავით გაყიდის, რასაც აკეთებს კიდეც მიხოგარეკილი თუ დროზე არ მოვაცილეთ მიტაცებული პრეზიდენტობიდან.

diplomati

2012-07-14 18:45:54

რა პრობლემაა ეროვნება და მითუმეტეს სომხობა, მაგრამ კაცი რომ საკუთარი ეროვნების ან გვარის დამალვას რომ "გაშმაგებით" ცდილობ და წარამარა საქართველოს სხვადასხვა კუთხის შვილობას რომ სასაცილოდ იბრალებ, ეგაა მისი ფსიქოლოგიური პრობლემა, რომელიც საბოლოოოდ ქართველთმოძულეობაში გადადის!
ეს გახდა დღევანდელი "ნაცმოძრაობის" ე.წ. ბირთვის უმთავრესი პრობლემა, თორემ ნამდვილი ქართველი მიშა მაჭავარიანი თავისი მოქმედების და წამხდურობის წესით რითი სჯობია გვარშეცვლილ გაბაშვილს(შახნაზაროვს) თუ იმავე გოგორიშვილს? სამივე ერთი მახინჯი და ამ მიზეზით მუდმივად დაკომპლექსებული "მამა-მარჩენლის" გამოზრდილები არიან!
ისე, რაც არ უნდა "გაქართველდე", გენი და ჯილაგი მაინც თავს არ დამალავს: ეთნიკური "ატავიზმი" და მისი თანმდევი მოვლენები ასაკთან ერთად სულ უფრო აშკარავდება, ასე რომ სჯობია დროულად "გაეცალო" საყოველთაო განსჯას და მიატოვო საჯარო ასპარეზი!
(ადრე ქალაქში იტყოდნენ, რა სომხურად გაცვიაო(ფერებზე იყო "გართულება") და ეს ხომ მართლა აბსოლუტური შედარება ყოფილა ნამდვილად: აბა დააკვირდით ხელისუფალისა და სხვა უამრავ დიდმოხელეთა გარეგნულ სახეს?!)

კ ო მ ბ ლ ე

2012-07-14 18:55:39

გელა
აქ ისაა მთავარი, რომ თავისი ეროვნების უარმყოფელი კაცს შენი ერი სულ კიდია და თხასავით გაყიდის
-----------
ოოო, ამაზე უკვე შეგეკამათები. ცნობილია რომ გარუსებული რუსი უფრო მეტად რუსობს ვიდრე ეთნიკური რუსი და ეს ითქმის ყველა ერზე. გაქართველებულ სომხისთვის იმაზე დიდი შეურაცყოფა არ არსებობს წამოაძახო სომეხი ხარო. თვალებს დაგთხრის, აყვირდება და იტყვის ჩემ სისხლს შეურაცყოფსო. ასეთები ყოველთვის ცდილობენ დაამტკიცონ თავის ქართველობა ვიდრე ნაღდი ქართველები.
თუ არ გჯერავს ნატურში ცადე და დარწმუნდები.

abdushahili

2012-07-14 19:08:28

მიშასთან რა გვინდა ან რას ვერჩით? რანიც ვართ და რასაც ვიმსახურებთ ის არქიფოც გვბატონობს.კარალეთის ამბების ნახვამ, თუთაშხიას ის ეპიზოდი გამახსენა, ჯოხებით და ქვებით რომ დაერევიან ადამიანის მსგავსი არსებები, როგორ გაბედე და ჩვენი მამა-მარჩენალზე აუგის თქმაო, გახსოვთ ალბათ ყველას ეს მონაკვეთი. ზუსტად არქიფოსავით ექცევა ჩოყლაყი დევნილებს და ახიც არის მაგათზე, იმიტომ რომ რაც ჩოყლაყმა და მისმა ხროვამ დამართა დევნილებს და ისინი მაინც უკანალს ულოკავენ მათ, ესეიგი ღირსები ყოფილან

გელა

2012-07-14 19:13:03

კომბლე
საკამათო არაფერია, იმიტომ რომ მაგას მეც ეგრე ვფიქრობ. მეც ვიცი როგორც იქცევა ხელოვნურად გაქართველებული სომეხი ან სხვა ერის წარმომადგენელი ან თუნდაც გააფხაზებული ქართველი. თუ დააკვირდები კომენტარს, მე ვიძახი, რომ მას ცალ ფეხზე კიდია შენი ერი, რომელთანაც მარტო საჭიროება აკავშირებს და არა სისხლი. თუ შენთვის, ჩემთვის და ბევრისთვის ეროვნების (იგივეა სარწმუნოებაც) შეცვლაზე ლაპარაკიც კი წარმოუდგენელი და შეურაცხმყოფელია, მათთვის ეს მარტივი ხდება და თუ დაჭირდება, ახალ ეროვნებასაც ლოტოტრონით აირჩევს. ბოზებისა არ იყოს. პირველი ჭირს, თორემ მერე ქრონიკულში გადადის.

კ ო მ ბ ლ ე

2012-07-14 19:16:02

აბდულშაჰილ!
ზუსტად მაგიტომ ვამბობ; მინისტრებს ხომ ჩინჩლავს, ქვეყანა ხომ წამოიხია, მეტი კაცს რა მოეთხოვება სანამ შეუძლია უნდა ჩინჩლოს. მამალია მამალი!

კ ო მ ბ ლ ე

2012-07-14 19:17:03

რაცხა ამ ბოლო დროს კლინტონსაც ცერად დაუწყო ყურება.

ვერელი

2012-07-14 20:02:08

არ გინდათ ეხლა ზედმეტი ,,ტოლერანტული,, წიაღსვლები და ისტორიული ექსკურსები ეროვნების საკითხთან დაკავშირებით!
ყველა ძალათ ,,ტოლერანტი,, ქართველის დედას შევეცი!შეხედეთ კარგათ სააკოვის სიფათს,და ყველაფერი,და პირველ რიგში ქართველთა პათოლოგიური ზიზღი ახატია სახეზე!
დორბლიანი ტუჩებით შხამს აფრქვევს,მე მაგის თურქების ,,შლიუხა,, დედიკოს,გიულის რომ დავაფსი საშოზე,მაგის გაჩენისთის!
სააკოვი ქართველთა მოზიზღარი სომეხია,აბა ვინ ჩემი ყ...! და ამაში ვისაც ეჭვი ეპარება,ანდა ამას არაფრად აგდებს,ყველა ეგეთ ქართველს მოვუტყან დედის პირი!
და კიდევ: ისეც საკითხავია,ის ყლისმწოველი ჩოლოყაშვილი,მართლა ჩოლოყაშვილია თუ არა...
ვიმეორებ:საქართველოს ყველა ერის ღირსეულ წარმომადგენელს შემოევლოს ჩემი თავი ,გარდა სომხებისა! უდავოთ ყავთ სომხებს დადებითი პიროვნებები,ხოდა ღმერთმა სიკეთეში მოახმაროთ,ოღონდ საქართველოს ფარგლებს გარეთ!

odabade

2012-07-14 20:16:35

ვერელი.
ისტორიული ექსკურსი ზუსტად საჭიროა. გერმანელმა , ინგლისის მეფემ ედუარდ VIII , ედუარდ VII შვილიშვლიმა, 1933- 1936 წლებში გერმანიას აწვდიდა საიდუმლო სამხედრო ინფორმაციას ბრიტანეთის შეიარაღებულ ძალებზე.
1936 წელს ინგლისელებმა მეფე გადააყენეს. ))))))

კ ო მ ბ ლ ე

2012-07-14 20:22:00

..........გალაღებულ ქართლოსს, ერთ მშვენიერ დღეს კარზე მოადგება დაჩაჩანაკებული ძმა, ჰაოსი. გაუკვირდება ძმას ძმის ასეთ დღეში ნახვა. ჰაოსი აუხსნის, რომ მტრებმა შეავიწროვეს და იძულებული გახდა არარატის მთების მიდამოებიდან ჩრდილოეთისკენ გადმოხვეწილიყო. საკუთარ ძმას ქართლოსს იგი თავშესააფრს სთხოვს. ქართლოსი, დიდსულოვნად თანხმდება. მოკლედ, ჰაოსი ქართლოსის ხიზანი ხდება. ქართლოსი მას საკუთარი ქონების ნახევარს გაუყოფს და ძმები ერთად იწყებენ შრომას.თუმცა ძმების ასე ძმური ყოფა დიდხანს არ გრძელდება.

ქართლოსს მეფის ბრძანება მოუვა. მას საომრად იხმობენ. მის სამშობლოს მტერი შემოესია.ქართლოსი ომში მიდის,სახლ-კარს და ცოლ-შვილს, ჰაოსს აბარებს. ჰოდა, ვიდრე ქართლოსი იბრძვის, ჰაოსი მთელ ქონებას ისაკუთრებს. ხიზანი მასპინძლის ცოლ-შვილს სახლიდან ყრის და საკუთარი ჩამოყავს. ერთ დღესაც დაჭრილ ქართლოსს მოიყვანენ და ძმას დაუტოვებენ, მოუარეო. ჰაოსი დაჭრილ ძმასაც არ მიიღებს, ეტყვის: სად იყავი ამდენ ხანს მე აქ მარტო ვშრომბდი ამ ხნის განმავლობაში ოჯახში რა შემოგიტანიაო. პოემა მთავრდება ასეთი სცენით: დაჭრილი ქართლოსი სადღაც ფარდულში წევს, თავზე გაუბედურებული ცოლ-შვილი დასტირის, ის კი ძმაზე აუგს მაინც არ ამბობს:

"და როცა მოსცემს სიცხესა

უტყდება ტეხა წყლულისა,

მაშინ ამოდის და გვესმის

პასუხი იმის გულისა.

იქნებ გგონიათ სახლ-კარის, მამულის დაკარგულისა?!

ჰაოსის მოღალატობა, სიმრუდე იმის სულისა?

არა, ის ომსვე იგონებს,

ჰბოდავს: დაჰკარით მტერსაო;

მოდიან, აგერ მოდიან,

გადმოეფარნენ სერსაო.

ფარი და ხმალი სადა მაქვს?

იქითკენ იწვდის ხელსაო."

ვაჟა ამ პოემით პრაქტიკულად ამბობს: ქართველი კეთილშობილი, რაინდია, სომეხი კი ქვეგამხედვარი, მოღალატე. და ამას აკეთებს, ადმიანი, რომელიც უდიდეს ჰუმანისტადაა მიჩნეული, ადმაიანი, რომელმაც "სტუმარ-მასპინძელი" დაწერა.

ვაჟას ეს პოემა ნათლად მოწმობს, თუ რა განწყობა იყო, მაშინდელ საქართველოში სომხების მიმართ. ეს განწყობა, ჩვენ დღემდე მოგვყვება. რატომ? იქნებ მხოლოდ გავლენა და ქონება არ არის ერთადერთი მიზეზი? მედალს ხომ ორი მხარე აქვს. იქნებ ასეთი განწყობის ერთ-ერთი მთავრი მიზეზი ისიცაა, რამაც მეორე დიდ ქართველს "ქვათა ღაღადი" დააწერინა

კ ო მ ბ ლ ე

2012-07-14 20:29:27

ახლა გააფხაზებული ქართველებიც ნახეთ. რამდენი „ნაქართველარი“ გმირი ყავთ აფხაზებს, ყველაზე მეტად ისინი აფხაზობენ.

ასე ხელაღებით ეთნოსის ლანძღვა მაინც არ შეიძლება. სუფთა სისხლის მარტო ცხენები არსებობენ, „ალაჰმა“ იცის ჩვენ ძარღვებში სხვა კიდევ რამდენი ნაციის სისხლია შერეული.

კ ო მ ბ ლ ე

2012-07-14 20:31:54

წაიკითხეთ შაშკინის ინტერვიუ ეხო მასკვაზე ძალიან საინტერესოა.

ვერელი

2012-07-14 20:32:34

კომბლე! საინტერესო ადამიანი ხარ,ძალიან თავისებური და კარგი იუმორით,მაგრამ უნდა გკითხო:
რა ჩემი ყლის მამალი ეგ სომეხი სააკოვია?
ეგ სომეხი არის ხურუშიანი,თავის დედაზე ,გიულიზე ნძრევაში გაზრდილი ,,პიზდასოსი,,! მუტელწუწნიაა ეგა,მუტელწუწნია! მაგ საქმეში დიდ სპეციალისტათ იგი თავის დროზე,ჯერ კიდევ მაშინ,როცა ორივენი ამერიკაში მუშაობდნენ, თვით ირა ფარულავამ აღიარა!

გელა

2012-07-14 20:38:14

რაღაც გოკა ობამას სუნი მცემს

გელა

2012-07-14 20:43:00

კომბლე
რა ნახე საინტერესო, ვითომ დიპლომატიურ პასუხებს რომ იძლევა, სინამდვილეში გარტყმაში არ არის და ბენედიქტოვმა კიდევაც უთხრა, ასე მგონია ვაშაძეს ველაპარაკებიო.

მოურავი

2012-07-14 20:58:49

დღეს ჩოყლაყი და მისი ამალა ისნაში ჩოლოყაშვილის 1 კვარტალში უნდა მოთრეულიყვნენ და ჰყავდათ მოყვანილი მიშისტი ხბორები. მაგრამ დაილოცოს უფლის განგება იმისთანა თქეში წამოვიდა, რომ ....

ლალი მართალი

2012-07-14 21:17:12

სომხები,ქართველთა გადაჭარბებული და ყბადაღებული ,,ტოლერანტობის,, გამო მოედვნენ მთელს საქართველოს,მაგრამ სამეგრელოში,გამჭრიახმა და წინდახედულმა მეგრელებმა,მაგენს რომ შემოევლოს ჩემი თავი,არაფერი სომხური არ გაახარეს! არც სომხური გვარის მეგრულ ყაიდაზე გადაკეთებამ გაჭრა! ცნობილ ბიზნესმენს,თემურ ჭყონიას სომხურიდან ,,ჭყონიად,, გადაკეთებული აქვს გვარი გასული საუკუნის 60-იანი წლების დასაწყისში,მაგრამ მეგრელები როგორც თვლიდნენ ,,არა მეგრელად,, და ცნობდნენ მხოლოდ სომხად,ასევე გრძელდება დღემდე!
მეგრელები გამყიდვლური ,,ტოლერანტობით,, თავს არც არასოდეს იტყუებდნენ,და ღმერთმა არც მოატყუებინოთ თავი! მეგრელების პოზიცია სომხებთან მიმართებაში უნდა იყოს მთელი ქართველი ერისათვის ნიმუში!
დაიწერონ სომხურ გვარებზე,ვის ატყუებენ,ვისი ეშინით,ან რატომ ორპირობენ? მე არასოდეს შემხვედრია ებრაელი,ან აზერბაიჯანელი,ანდა ყველა სხვა ერის წარმომადგენელი,რომელიც თავის ეროვნებას მალავდეს,გარდა სომხებისა! აი ამ დამალვაშია სწორედ გველობა ჩადებული!შეიძლება ადამიანი იყოს ლადო ვარძელაშვილი,ხოლო მამამისი დღესაც ამაყობდეს იმით,რომ არის სომეხი და არის ჯემალა აკოფოვი?ასეთ რამეს მხოლოდ დოყლაპია ქართველები თუ არ აგდებენ არაფრად!
მე ვიცი ,,მარშალ ბაგრამიანის სახელობის ბატალიონის,, 3 წევრი: ერთი ცხოვრობს თბილისში,ერთი ცხოვრობს ახალქალაქში,ერთი კი გორში! ჯერ შევარდნაძის ძალოვნებს,1995 წელს შევატყობინე ზუსტი კოორდინატები,და 7 მოწმეც მყავდა სოხუმელი და ოჩამჩირელი ლტოლვილებიდან!მერე თვით მიშა სააკაშვილს ხელიდან ხელში გადავეცი წერილი,როცა თბილისის საკრებულოს თავკაცი იყო! ჩემს თვალ წინ წაიკითხა მაშინ,და ისეთი აღშფოთება გამოთქვა,შემეშინდა თავისი ხელით არ დაეხოცა ის სომხები! ეხლა ვხვდები,რომ ნიჭიერი სომეხი არტისტი ყოფილა მიშა სააკოვი!...
რა ვიცი აბა,მეტი რა გითხრათ...ყველამ თქვენს გულებში ჩაიხედეთ,..მე სულ არ მაინტერესებს ინგლისის მეფეთა წარმოშვებები და მათი სისხლის გენეტიკური კოდი...ამას ვინც წერს,იმან თავის შვილს უკითხოს ეგეთები...საქართველოს და ინგლისის სატკივარები ისე რადიკალურად განსხვავდებიან ერთმანეტისაგან,როგორც კინტო ბუბა კიკაბიძე და სერ პოლ მაკარტნი...
მოდით ჩვენს გასაჭირზე და ჩვენი საქართველოს საკმაოდ ტრაგიგულ სიტუაციაზე ვიფიქროთ...ერთად ვიფიქროთ...არ არის მოსალხენად საქმე,თავს ნუ ვიტყუებთ...

გელა

2012-07-14 21:23:01

კომბლე
შაშკინს გავკარი, ეგ რა სუფრაზე მოსატანი ნახე. მე გირჩევ ბიძინას ინტერვიუ წაიკითხო და მიხვდები როგორ აპირებს სოფლად საშუალო კლასის შექმნას. ან რა გზებით გეგმავს, რომ არა ძალდატანებით, არამედ ფინანსურად მომგებიანი პირობების შეთავაზებით დააინტერესოს გლეხობა, რომ სოფლის მეურნეობის წარმატებით განვითარება, ისე როგორც მთელ მსოფლიოში, გლეხური მეურნეობების კოოპერირებაშია.

KOBA

2012-07-14 21:26:33

სომხების ბატონობა არა ერთხელ ყოფილა ჩვენში და ყოველთვის კრახით მთავრდებოდა თამარის მხარგრძელებიდან დაწყებული!
არ არსებობს ერი სადაც სომხებს სიავე არ მოეტანოთ და მაგიტომაცაა ისტორიულად რო ყოველ 50-100 წელიწადში აჩეხვა უწევთ,
რუსეთში დღეს ძალიან დიდი სურვილი აქვთ სომხობის ჩეფართხუნების, თუ უწინ ამის შესახებ ნაციონალები ლაპარაკობდნენ მარტო ეხლა უკვე სერიოზულ ძალებშიც არაერთჯერ გაიგონებ სხვა გზის არ არსებობის შესახებ!

ვერელი

2012-07-14 21:31:35

გელა!
,,გოკა ობამას სუნის ცემა,, ჩემსკენ იყო მომართული,მიგიხვდი...კი,ბევრი რამე მაგ ტიპისგან ამიღია,რაც სომხებს და სომეხ სააკოვს შეეხება,მისი შხამიანი ლექსიკა მაგ საკითხზე ჩემთვის სიმფონიად ჟღერეს!...ბევრ რამეში საზიზღარი არის ეგ ობამაა, თუ ჩემი ყ..,მაგრამ ,,ჩემი მტრის მტერი,ჩემი მეგობარია,,!
შენი სახით კი,გელა,სპეცსამსახურებმა უმაღლესი დონის ინტუიტივისტი ანალიტიკოსი გაუშვეს ხელიდან,და იმიტომაა რომ ცალტვინა პრიმიტივებით, და კლოუნისა და ლაქიას, სოსო თოფურიძის ორეულებით აივსო სპეცსამსახურები...
ისე ეგ გოკა ობამა რაღაც პადაზრიტელნათ დაიკარგა...გუშინ მივწერე,სად დაიკარგე თქო...არსაიდან ხმა,არსით ძახილი....

ვერელი

2012-07-14 21:36:26

KOBA!
ჯიგარი ხარ,და დღეს თუ არ შევსვა შენი სიკეთის სადღეგრძელო,მაშინ სომეხმა დამაჯვას თავზე!

გელა

2012-07-14 22:03:31

ვერელი
მე მეგონა ის იყავი და გამეხარდა, იმიტომ რომ ახლახან თქვა 5 უმძიმესი ოპერაცია გადაუტანია. თან გუშინწინ რაღაც პროცედურას იკეთებდა და დაგვემშვიდობა. თუ გადავრჩი ისევ შემოვალო და 3 დღეა არ ჩანს.
ყველა სპეცსამსახურს გავკარი. არც მიმუშავიადა არც არასდროს ვაპირებ. თუ მიხვდი, სუფთა ადამიანურად გამეხარდა. მანამდეც შეიცვალა ნიკი და მეგონა ისევ ასე ქნა.
მე მგონი გასაგებად დავწერე...

ჯემო

2012-07-14 22:09:38

გელას გაუმარჯოს!!!

ოხო ხო ხო ხო შენც რა მიამიტი ხარ))))!!!!!!!

natali

2012-07-14 22:14:47

ჟურნალისრებო!!!!!!!!!!!!!
ეს პალიკო რომ ამბობს კალაძის პროვოცირებულია ეს ჩხუბიო. აჩვენეთ ის კადრები და მერე ჰკითხეთ, ეგეც ასე ფიქრობს, რომ ტერორისტებს ფული უნდა გადავუხადოთ? ეგეც მიესალმება ტერორისტების წახალისებას?

გელა

2012-07-14 22:15:14

რაო ჯემო, რა ხდება?? მიამიტი კი არა კიდე კაი ჭკუაზე ვარ რაც მე აქ შარვლიდან მიწევს ამოხტომა.

natali

2012-07-14 22:21:15

არა, მე კარალეთის ამბები ვერ მომინელებია. იმ ნაგავ ტიპს როგორ დავაპატიმრებდი იცით? ტერორისტების წამახალისებელი განცხადებების გაკეთების ბრალდებით.

ვერელი

2012-07-14 22:26:37

გელა!
მე საწყენად არ მითქვია სპეცსამსახურები...მშვიდობიან და აწყობილ სახელმწიფოში საინტერესოც კია ჩემთვის მანდ მომუშავე ხალხი ,,,დიდ საქმეებსაც აკეთებენ...
მაგ ობამას ავადმყოფობა კი არ ვიცოდი...იმედია მაპატიებს,თუ ცუდათ ვახსენე...ღმერთმა ყველა ქართველს,განსაკუთრებით კი ავადმყოფს,გადმოხედოს...ეგ ობამა ცოტა დაუნდობელი მომეჩვენა,ხანდა ხან კი ძალიან გაბოროტებულიც...მაგრამ რაღაცით მაინც იმსახურებდა ჩემს სიმპატიას...ეხლა დავფიქრდი,და ვერ ვხდები რითი მიიქცია ჩემი ყურადრება...ისე ქორთუ კი იყო.ნამდვილი ქორთუ,ძველი ტომებიდან იყო,ძველ ივერთა,ანდა ლაზთა,ანდა ძველი მეგრელთა მოდგმა იყო,რამდენიმეჯერ მეგრულადაც ,,დაპოსტა,, და ბევრი პასუხიც მიიღო მეგრულად,თუმცა ვერ მივხდი რაზე ელაპარაკებოდნენ ერთმანეთს ჩვენი მეგრელი ძმები......ეტყობოდა ,რომ არ იყო უბრალო,რამდენადაც ამის შეტყობა შეიძლება ვირტუალურ სივრცეებში...ჩემი ტომის იყო...ქართველი იყო...და რატომ დავიჩემე სიტყვა ,,იყო,,? იმედია,რომ მალე შემოგვეხმიანება ჩვენი თვისტომი...

ჯემო

2012-07-14 22:26:52

გელას!!!!
არაფერი რა უნდა მოხდეს მშვიდობააა)))))!!!!!!!!!

კ ო მ ბ ლ ე

2012-07-14 22:28:57

ვერელი
კომბლე! საინტერესო ადამიანი ხარ,ძალიან თავისებური და კარგი იუმორით,მაგრამ უნდა გკითხო:
რა ჩემი ყლის მამალი ეგ სომეხი სააკოვია?
---------------------
ცხრა წელია ქვეყანას ჩინჩლავს და მამალია აბა რა არის? ამ ბოლო დროს კლინტონსაც რაცხა ცერად უყურებს, მამალია მამალი!

ჯემო

2012-07-14 22:29:08

გელას!!!!!!
გელააა კიდევ გაინტერესებს რამე)))))))????????????

კ ო მ ბ ლ ე

2012-07-14 22:32:07

კვერცხის დადება უკვე დედლების საქმეა.

კ ო მ ბ ლ ე

2012-07-14 22:34:36

გელა
რა ნახე საინტერესო, ვითომ დიპლომატიურ პასუხებს რომ იძლევა, სინამდვილეში გარტყმაში არ არის და ბენედიქტოვმა კიდევაც უთხრა, ასე მგონია ვაშაძეს ველაპარაკებიო.
----------------------
ეგ თვითმფრინავზე უთხრა, კონკრეტულ პასუხს აარიდა თავი, სხვა საინტერესო ვერაფერი ნახე?

ჯემო

2012-07-14 22:38:53

გელას!!!!
გელა კვირის პალიტრაში ერთი მაგარი სტატიააა!!! შსს თანამშრომლების"მეორადი" პროფესია -"დესანტი" ტაქსებში !!!!
ძმურად წაიკითხე რა)))!!!!!!!
რას ფიქრობ მაინტერესებს)))!!!! კომენტებიც მაგარი დევს სტატიის ბოლოს)))!!!!!

გელა

2012-07-14 22:43:42

ჯემო
ბევრს კი ვამტკიცებ ყველაფერი ჯიგრულადაა და კარგად დამთავრდება თქო, მაგრამ "არ დაიდარდო" ში რომ მღვდელია (სპარტაკ ბაღაშვილი) ის ამბობს არაფერი არ არის სიცოცხლის შემდეგო, იმაზე უარესად ვარ მე. ნეტავი ის მაცოდინა, გვეშველება რამე?...
მარტო ეგ მაინტერესებს...
ვერელი
გაიხარე. ზუსტად თვისტომობა იყო, რამაც გამახარა როცა შემეშალე.

კ ო მ ბ ლ ე

2012-07-14 22:44:12

მართალი ხარ გელა სოფელი გლეხს უნდა ჩააბარო, ქალაქს ვის უტოვებ?

ჯემო

2012-07-14 22:50:21

გელას!!!

არ დაიდარდო ძმობილო ყველაფერი კარგად იქნება!!!!!!
გაიხარე!!!

გელა

2012-07-14 22:51:03

კომბლე
ჩესნად გითხრა დასაწყისში რომ არაფერი იყო საინტერესო, მერე მეგონა ფინალი იქნებოდა კარგი. იქაც არაფერი დამხვდა და მეტი აღარც წამიკითხია. ან რომელი სტრატეგი ან განათლების მეტრი ეგ მყავს, ერთი ჩვეულებრივი მედილეგეა და დავიკიდე. არც ნაღდი ინფორმაციებით დატვირთული არა მგონია და მაგის ფანტაზიებს ჭეშმარიტებად მაინც ვერ ჩავთვლიდი. აუ, რამდენი მიზეზი მქონია თურმე, რომ არ წამეკითხა...
რაო, რა მინდაო. ვიქნებით და ვიქნებითო?

გელა

2012-07-14 22:58:11

არა კომბლე. კი არ უნდა ჩააბარო, შანსი უნდა მისცე რომ ჩაიბაროს. მანდ ხომ ზუსტად ეგრეა. სოფელი რომ სუფთა და დაწკრიალებულია, ისე ქალაქი, მით უმეტეს დიდი ქალაქი ვერასდროს ვერ იქნება. ხვდები ალბათ საფრანგეთი ჩემი სუსტი წერტილია და ხშირად ვარ ჩამოსული. სხვათაშორის ჩეხეთიც ძალიან მაგარია.
თითქმის მუდამ პირიქით ხდებოდა. ჯერ ქალაქში ყალიბდებოდა საშუალო კლასი და შემდეგ სოფელში, ისიც მცირე დოზით. ეს კი პირიქით აპირებს და ასიანი მართალია.

გელა

2012-07-14 23:10:10

ჯემო
ეგრე შე კაცო, თორემ ხანდახან მგონია მარტო მე მჯერა და ეჭვიანობას ვიწყებ ხოლმე, ხომ არ ვცდები თქო. თუმცა დღეს მაგის ინტერვიუ ვნახე, "თრიალეთის" ტელევიზიას რომ მისცა და კიდევ ერთჯერ დავიჯერე, რომ მართლა ძალიან ძლიერია ეს კაცი და ღირსია რული ჩაიბაროს. უკვე კონკრეტიკაზე გადავიდა და სულ ტოჩკებში ურტყამს. ჯერ ყველაფერი არ უთქვია, გული მიგრძნობს. ერთი კარგი რამეც გავიგე. ინფორმაციები მოაგროვებინა საზღვარგარეთ მცხოვრებ წარმატებულ ქართველებზე და მოლაპარაკებებს იწყებენ. თუ არ მეშლება, სალომე მაგ საკითხზეც იყო ჩამოსული და ის ერთვება მოლაპარაკებებში. მინისტრთა კაბინეტის სასტავს ეძებს უკვე და არა მარტო საქართველოში.

ვერელი

2012-07-14 23:20:50

კომბლე!
რა მეთქმის...ცხრა წლის ,,ჩინჩვლას,, სააკოვისაგან სხვა რა უნდა დავარქვა...ეგრეა...
გელა!
გაიხარე...
და კიდევ : მსოფლიო კინემატოგრაფის წარმოუდგენლად პატივისმცემელი და მოყვარე ვარ...რა ტქმა უნდა ქართული კინოსი-ყველაზე მეტად!
არ მიწყინო და ფილმში ,,არ დაიდარდო,, მღვდილს როლში სპარტაკ ბაღაშვილი კი არ თამაშობს,არამენდ თამაშობს კოტე დაუშვილი(გახსოვს ალბათ,,ნატვრის ხე,,-ში რომ სოფლის თავკაცს,ციციკორეს თამაშობს,აი ეგაა!))

abarava

2012-07-14 23:24:39

ვინს საქართველოს მტრობს,ყველას დედაც....მტრები გვყავდა ოდითგანვე და არ დაილიენ ეს დედამოტყნულები...მერე რა ვქნათ ეხლა ვიწუწუნოთ თუ მტერს მტრულად დაუხვდეთ...ჰმ გვცალია განა მტრებისთვის პასუხის გასაცემად?...რაც გვჭირს,ჩვენივე გვჭირს ...ვაგულავებთ ყორღანაშვილებს და ახია ჩვენზე...

abarava

2012-07-14 23:35:29

ვერაფრით ამიხსნია რატომ ვუთმენთ ამდენს ამ ნაბოზვრებს...მალე ყვერული მამალი იქნება(დაკოდილ მამალს ქვია მგონი ყვერული)...ვეგარ ჩინჩლავს ე ყვერულიო იტყვის მერე კომბლე

გელა

2012-07-14 23:53:09

ვერელი
რა თქმა უნდა კოტე დაუშვილი, დაუფიქრებლად დავწერე ხევისბერი...

ვერელი

2012-07-15 00:24:08

abarava!
გაიხარე! ისე,ოდნავ ზემოთ ,,ლალი მართალს,, საინტერესო ,,პოსტი,, დაუწერია მეგრელებზე...მგონი ბევრს გამორჩა მისი წაკითხვა...
მართლა საინტერესოა...მეც ეხლა წავიკითხე!

კ ო მ ბ ლ ე

2012-07-15 00:34:56

ეს საათი ეკეთა გარეგინას რომ შეხვდა, ეს სურათიც მაშინაა გადაღებული.
გარეგინამ ეკლესიების გადაცემა მოითხოვა.
მიშა ეუბნება „ეს ინჩ ცეხელ ბრამვეს ცალდუმიანე ხპეც არა ცავატანემ, ეს ოვა ელი“...ზუსტად ეს „ოვა ელი“ იყო და გადაუღო ფოტოგრაფმა. სომხებში რომ მოხვდება სომხურს სუფთად ბაზრობს, დაჟე უაქცენტოდ. ფრანგებში ფრანგია, ინგლისელებში ინგლისელი, ალიევთან სულ „აი და სან და საღოლ ყარდაშ“ იძახა თურქული და აზერბაიჯანული ხომ ერთი ენაა, ახლა ჩინურს სწავლობს, გენიოსია პირდაპის, გენიოსი! რუსულის მასწავლებელი არ უვარგა თორემ სკოლას ოქროს მედალზე დაამთავრებდა

ვერელი

2012-07-15 01:03:06

კომბლე!
სააკოვის ამ ფოტოს გადაღების მომენტის შენეული კომენტარი დღევანდელი კომენტების გამარჯვებულია!ჩაგეთვალა,მხიარულ ხასიათზე დამეძინება-ბა ვოონცც!
ჩემი ახლობლები სწავლბდნენ მაგასთან(სააკოვთან) ერთად საშუალო სკოლაში,და ყვებოდნენ,რომ 9-10 კლასებშიც ბებიას მოყავდა სკოლაშიო და ეცვა ბანჯგვლიან ფეხებზე მოკლე შარვალიო,ხოლო ხელში კი, ჩანთასთან ერთად, პეპლების საჭერი ,,საჩოკი,, ეჭირაო,და სკოლის ეზოში,დასვენებებზე,აბა პეპლებს სად ნახავდა,და იმ ,,საჩოკით,, ბუზებს დასდევდაო!
რამდენიმე წლის წინ,კი მაგ განდონმა მიშამ ,რომელიღაც სკოლის გახსნაზე,ჩემი თვალით ვუყურე ტელევიზიით,როგორ ,,წაიბლატავა,,: მეცხრე კლასში ქურდებთან ჩხუბი მომივიდაო,და პატარა დამჭრეს კიდევაცო!

tokatoka

2012-07-15 03:30:06

მიშა ყველაზე დიდი გარეწრის როლი გერგო ცხოვრებისეულ თეატრში
შენც წარმატებით თამაშობ და თამაშობ, რაც უფრო ადრე ჩამოხვალ მაგ სცენიდან შენთვისაც აჯობებს და ხალხისთვისაც
გადმოგდება ძალიან მწარე იქნება შენთვის

me

2012-07-15 05:50:06

ყველა იმ არაქართველს ვენაცვალე ვინც ქართულ საქმეს აკეტებს და ამას თავისი გვარის შეურაცყოფის ხარჯზე არ აკეთებს. თუ კაცი თავის გვარს და წარმომავლობას არ სცემს პატივს ის ვერც ქართულ საქმესაც ვერ გააკეთებს

ევიტა

2012-07-15 08:11:57

ლალი მართალი!

პარდონ ,კიღამ მაგარი დავწერე ისეთი შემართებითაა თქვენი პოსტი დაწერილი,ერთ ამოსუნთქვაზე წავიკითხე ,აფერუმ ,მომეწონა და შეგიქებთ.


ოძელი!

როგორც ყოველთვის ,გენიალურია,,,:)))


გოკა ობამა !

სადა ხარ მეგობარო ,სულ ერთი წუთით შემოდი ,ერთი მამაპაპურად შეიგინე,,,,:D:D

ჯემო

2012-07-15 10:13:00

ლალი მართალს!!!!

ქალბატონო თუ საქალბატონე ლალი!!! თქვენი ნაწერი ერთობ წინააღმდეგობაში
მოდის!! სად არ არიან სომხები სამეგრელოში))))??????? ხო ზუგდიდის ცენტრალურ
ქუჩებზე არ ცხოვრობენ)))???? ისიც გავიწყდება; აფხაზეთის ქართული მოსახლეობა
95 პროცენტი მეგრული იყო და მშვენივრად გრძნობდნენ თავს სომხების გვერძე
სანამ ომი არ დაიწყო!!!!!!! რა შორს მიდიხარ აგერ მეგრულ სომხური სამაგალითო
ოჯახი; ალასანიების და სააკოვების!!!!!! აზრზეხარ გიბრიდი რა მატყუარა გამოვიდა)))?!!! ასე რომ მეგრელები არაფრით არ განსხვავდებიან დანარჩენი
ქართველებისგან!!!!!!!!!!!!!!!! ვისაც მეტი აინტერესებს გადაიკითხოს ჯავახიშვილის
საქართველოს ისტორია!! იქ ნახავს მარგალიტებს საქართველოს ყველა კუთხეზე
კარგზეც და ცუდზეც!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

abarava

2012-07-15 11:30:45

ჯემო
..არ ცხოვრობენ ჯემო არა..არც ზუგდიდის ცენტარალურ ქუჩებში და არც სოფლებში...აისორები ცხოვრობენ,ბოშები მომთაბარეობენ,რუსებიც არიან,ებრაელებიც იყვნენ აი სომხები კი არა...

abarava

2012-07-15 11:37:48

ალასანია ჰო...)))..ისე მეგრულად მოსაუბრე ზანგების სოფელიც კი ყოფილა აფხაზეთში(დადიანის ყმები) და ტარაკანასავით შავი კვარაცხელიაც ვიცი...სომეხი კი ყველაზე პროჭია ციქვეშეთში და არ არიან...

ჯემო

2012-07-15 11:41:26

აბარავას!!!

შენ რა სომხების დამცველი გამომიყვანე))))??????
გეთანხმები გეთანხმები მაგათ დედებიც დავქერე მაგათი))!!!!!!

abarava

2012-07-15 12:00:16

ვიცი კაცო რომ არ ხარ პროჭი სომეხის დამცველი....არც მიფიქრია..

ვერელი

2012-07-15 12:45:13

მაგ თემაზე ერთ საინტერესო ისტორია მოგიყვებით: გასული საუკუნის 60-იანი წლებში ახალგაზრდა ქართველ მწერალთა ჯგუფი მიუწვევიათ ერევანში! ქართველებიდან ყოფილან ნოდარ დუმბაძე,გურამ ფანჯიკიძე,ჯანსუღ ჩარკვიანი,თამაზ და ოთარ ჭილაძეები და სხვ.
სომხებს მაგრა გამოუდვიათ თავი და დიდი პატივსცემა და ქეიფები მოუწყვიათ ქართველებისათვის.გამოსათხოვარ სუფრაზე,რომელსაც რომელიღაც ცნობილი სომეხი მწერალი წარმართავდა,უკვე ოდნავ ,,შეჭიკჭიკებულ,, სომხებს დაუწყიათ იმ დროისათვის მათი საყვარელი თემის,შოთა რუსთაველის სომხური წარმოშვების მტკიცება, რბილ ფორმებში,როგორც ეს ახასიათებთ ასეთ დროს! მოწვეული ყოლიათ სუფრაზე რომელიღაც ცნობილი სომეხი ისტორიკოსი,რომელსაც შოთა რუსთაველის სომხური წარმოშვების ,,ისტორიული საარქივო დოკუმენტებიც,, კი ჰქონია მიტანილი და რამდენიმე წაუკითავს ხმამაღლა.
ამის შემდეგ ამ დიდ წვეულებაზე ჩამოვარდნილა უხერხული სიჩუმე.სიჩუმე დაურღვევია ჯანსუღ ჩარკვიანს და მოუთხოვია თამადისათვის სიტყვა და უთქვამს ასეთი რამ: ,,ძმებო სომხებო! ეხლა კი დაგვარწმუნეთ,რომ დიდი შოთა რუსთაველი სომეხი ყოფილაო! გილოცავთო! მაგრამ ერთი პატარა შეკითხვა უნდა დაგისვათო! ამ სომეხ შოთა რუსთაველს,ამ უნიჭიერეს ახალგაზრდა კაცს,როგორ მოახერხეთ და როგორ შეაძულეთ და შეაზიზღეთ ისე მშობლიური სომხური ენა,რომ ამ კაცმა ქართული ისწავლა,თანაც ქართველებზე უკეთესად, და ქართულად დაწერა მსოფლიო პოეზიის ერთი უპირველესი შედევრიო? აი ამაზე დაფიქრდით,ძმებო სომხებო,ამას გირჩევთ ქართველებიო!,,.

arichopra 2

2012-07-15 15:11:13

ოძელმა დაწერა პატარა პოსტი დასაწყისში, რომლითაც სხარტად, ზრდილობიანად და ზუსტად, დახვეწილი იუმორით ამოწურა მთელი თემა, დანარჩენები ტყუილად დაშვრით!
ბოლოს ვერელმა რომ ამბავი მოყვა დღეს პირველად გავიგე. ძალიან სანიშნებელი ამბავია, ამის მოფიქრება არ გინდოდა იმ ცხელ გულზე უცბად?! ჯანსუღს ისდაც დიდ პატივს ვცემდი, როგორც პოეტს, ამ ამბავმა კიდევ უფრო დამაფასებინა ეს ვაჟკაცი კაცი!

ჯემო

2012-07-15 15:22:17

ეჰჰჰჰჰ ჩვენ კი დავრშვრვით ტყუილად)))!!!! მაგრამ იმას რა ვუყოთ
აქ ვიღაც ვიღაცეები ადრეც და ახლაც წითელ ინტელიგენციას ქვეყნის
დამაქცევრად და მოღალატედ მოიხსენიებდა))))))) ნუ ჯანსუღი, დუმბაძე,
და კიდევ სხვები ხომ საქართველოს დამაქცევრები იყვნენ)))))))))!!!!!
როდესაც ვინმე რამეს წერს თავის ძველი პოსტები გაიხსენოს,
სანამ მე გამიხსენებია))))))!!!!!!!!!

ვერელი

2012-07-15 16:01:55

ნოდარ დუმბაძის,ჯანსურ ჩარკვიანის,ჭაბუა ამერეჯიბის,ძმები ჭილაძეების,გურამ ფანჯიკიძის და კიდევ უამრავი სხვა ქართველი მწერლის მსგავსი ,,დამაქცევარები,, არ მოაკლოს საქართველოს ღმერთმა!
არა მეტრაკე ლაშა ბუღაძე გყავთ საქართველოს ,,ამაყვავებელი,,! ანდა ყლის ჩონჩხი ზაზა ბურჭულაძეა საქართველოს ,,აღმაშენებელი,,!

ჯემო

2012-07-15 16:14:08

ვერელს!!!!!

შენა მეც მაგას ვჩივი ზუსტად))!! და გამკვირვებია ეს ხალხი!!!!
როცა უნდათ და წყობთ კარგები არიან))!! როცა უნდათ და აწყობთ მოღალატე
გამყიდველი რუსეთუმეები!!!!!

ისე ბუღაძე, ბურჭულაძე, დეისაძე ვისაც მწერლად ყავს და საერთოდ
რამედ, ვინმედ კი არა რამედ თვლის;იმას მოუტყან საყვარელი დედის მუტელი!!!!!!

კ ო მ ბ ლ ე

2012-07-15 16:23:07

ჯემო
ეჰჰჰჰჰ ჩვენ კი დავრშვრვით ტყუილად)))!!!! მაგრამ იმას რა ვუყოთ
აქ ვიღაც ვიღაცეები ადრეც და ახლაც წითელ ინტელიგენციას ქვეყნის
დამაქცევრად და მოღალატედ მოიხსენიებდა))))))) ნუ ჯანსუღი, დუმბაძე,
და კიდევ სხვები ხომ საქართველოს დამაქცევრები იყვნენ)))))))))!!!!!
----------------------------------
შენ თუ დუმბაძეს წითელ ინტელიგენტად თვლი .......აღარ გავაგრძელებ.
ინტელიგენტი არის უფერო და როცა ფერებში გადადის ყვითელია თუ ჭრელი ჩემთვის ყოველთვის არის და იქნება „პროჭი“! ვინც გინდა იყოს.

ჯემო

2012-07-15 16:42:35

კომბლეს!!!!!!

მომისმინე დუმბაძეს ვინც წითელ ან რომელიმე ფერის ინტელეგენციად
ან პროჭად თვლის; იმას მოუტყან დედის პროჭი!!!!!!!!

ისე კომბლეეეე როდის აქეთ დაიწყე ჩემთვის კითხვების დასმა)))?????
ესეთი მონდომებით როგორც კითხვებს მისვავ, ხანდახან ჩემს კითხვებზეც
რომ პასუხობდე კარგი იქნება)))!!!!!!! ხომ არ შეგახსენო))?????
თუ ისევ დაიკარგები და მერე გამოხვალ რეჩებით)))!!!!
ისე რა იყო შენი ძველი პოსტებიც გაგახსენდა გეტყობა და არ გესიამოვნა აი))!!!!

arichopra 2

2012-07-15 17:39:19

ყველგან და ყოველთვის ვაქებდი ჯანსუღს, დუმბაძეს და ყველას ვინც საქები იყო! წითელი ინტელიგენცია არასდროს ასეთი სიტყვა არ მიხსენებია, ვიღაცაში გეშლები. რამეს დამალვა რომ მდომოდა და ჩემს ნათქვამზე პასუხს არ ვაგებდე მქონდა საშუალება დამერქვა სხვა სახელი და არა ისევ ეს დურაკული არიჩჰოპრა, ბევრის მსგავსად ვინც რატომღაც შეიცვალა! ყველაფერზე პასუხს ვაგებ, რაც ცხოვრებაში მითქვია და გამიკეთებია!

ჯემო

2012-07-15 17:56:10

არიჩოპრა!!

ხო არც არასოდეს გიქია ჩოყლაყი არა)))????
არც არასოდეს გიგინებია ის ხალხი ვინც ჩოყლაყის გაპრეზიდენტობას ეწინააღმდეგებოდა
და იძახდა დააქცევს ქვეყანასო არა)))????
ვის ლანძღავდი აბა ვის))?? მიშა მაჭავარიანს? გიგი წერეთელს, ელდარ შენგელაიას?
ოთარ კობერიძეს? ერთი დაწერე ვის ლანძღავდი????????

კ ო მ ბ ლ ე

2012-07-15 18:08:55

ჯემო
--------
მაგრამ იმას რა ვუყოთ აქ ვიღაც ვიღაცეები ადრეც და ახლაც წითელ ინტელიგენციას ქვეყნის
დამაქცევრად და მოღალატედ მოიხსენიებდა)))))))
--------------------------------------------
წითელ ინტელიგენციას მე ვხმარობ ხშირად.
ბიძინასგან დანიშნული სალაფავით (ცუდია რომ ადრე არ ვიცოდით) თურმე ღორივით კუჭებ დამსკდარი, მოსუქებული, კისერზე ქონმოგდებული , ღაბაბგასიებული, სოროში კურდღელივით განაბული რომ ახრამუნებდნენ სტაფილოს და ქვეყნის გასაჭირზე ხმა არასდროს ამოუღიათ. ვინ მოთვლის რამდენი გასიებული ღორი გვყავს და ინტელიგენტებად კი ითვლებიან.
აი ამათ ქვია წითელი ინტელიგენცია.
-რაც შეეხება ჭრელ ინტელიგენციას.
უკანალის ქნევით ყველა ზომის სარს რომ ერგება და თან ერის ჭირისუფლად ცდილობს თავის მოჩვენებას. მათი ფერი ყოველთვის დაუდგენელი რჩება და ტყის ღორივით ჭრელი ინტელიგენცია ეწოდება.
არიან თუ არა ასეთი მინტელიგენტები ქვეყნის დამაქცევრები და მოღალატეები?
-------------------------
ჯემო
კითხვებს არ გაურბივარ, ზოგჯერ თუ შეგნებულად არ გავეცი პასუხი ან გამომრჩა ეს გაქცევას ან ნიშნავს, რა ისეთი ჩამჭრელი კითხვა იცი ისეთი რომ სოროში დამალვად ღირდეს.
თამარ მეფის საფლავი სადააო მაგას ნუ მკითხავ, სხვა რაც გინდა მკითხე და აგერ ვარ ბატონო!

კ ო მ ბ ლ ე

2012-07-15 18:13:14

მადლი შევასხათ იმ ხელს ჩვენ ბედოვლათობას ასე მკაცრად რომ სჯის. გაუმარჯოს ჩოყლაყს.

ჯემო

2012-07-15 18:25:40

კომბლეს!!!
ერთი სახელებიც დაგეწერა რა ვქნა მაგ ჭრელი ხალხის!!!! მერე საუარო სალაპარაკო
რომ არ გახდეს!!!!!!!

მეორეც ამ ბოლო დროს კიაზ მართალის დაცვა შექებით ხარ დაკავებული
და ისიც კი მითხარი სხვა რამეში შეეჯიბრეო!!!
კომბლე რაში შევეჯიბრო დამპლის მოდგმის კიაზოს? ქვეყნის სიყვარულში, ვაშკაცობაში,
სიმღერაში,ისტორიაში,მათემატიკა ფიზიკაში,სირბილში, თუ რაში))????
ადრეც დავწერე მაგას მარტო თავისნაირი მეტრაკე შეეჯიბრება ტრაკის მიცემაში
იმ იმედით რომ აჯობებს!!!!! ხოდა ისინი შეეჯიბრონ ვისაც გონია რომ მოუგებს!!!!

isiqasti

2012-07-15 19:07:35

წითელი ფერი ყველაზე უფრო მომწონს. ამ ცისფერი პიდარასტების შეხედვაზე.:)

abarava

2012-07-15 19:08:09

კომბლე
როგორ მადლი?...მაგას მადლი რომ არ ქვია...))))...დედიკო მოუტყნათ დედიკო....

abarava

2012-07-15 19:12:34

კომბლე შენ ითავე ეგ ამბავი...რაღა თურქებმა მოისხან მადლი...))))

wano

2012-07-15 19:26:33

მაგ თითზე დაგაჯენთ მალე შე არაკაცო შენ

abarava

2012-07-15 19:27:18

კომბლე
იქ საფრანგეთის უკიდურეს ჩრდილოეთში,ზედსიძე თუ იციან ჰა?...ოქტომბერი და ხვალეო რავიცი რა ხდება..))).. თუ გაპროჭდა საქმე,თადარიგს ვიჭერ..)))..სიაში ნამბა ვან..)))

abarava

2012-07-15 19:31:26

არ მინდა მარა,მომიწევს დალევა ამ სიცხეში...მეგობარი გამიგიჟდა...როგორ დაინტერესდა კუდი ჩემითო...სოფლის პატოსანი პედიატრიტო....აბა ვინებით უნდა დაინტერესდნენ ეს პროჭები...დავლევთ და დამშვიდდება....

ჯემო

2012-07-15 19:36:03

ვენაცვალე გორელებს თქვენი ჭირიმეთ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ჰა ჩოყლაყო მოგტყნეს გორშიც?????????????????????????????????????????????


ეგრე მოგტყნავენ კახეთშიც!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ეგრე მოგტყნავენ სამეგრელოშიც!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ეგრე მოგტყნავენ ვითომ შენ აშენებულ აჭარაშიც!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


გიულ დადექ რაკომ გაგილაღლაღოს საქართველომ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ბეკინა

2012-07-15 20:34:47

უსაქმურობისაგან ხალხი რის მტკიცებას აღარ იწყებს:):) მაშ სომხები არ ცხოვრობენ სამეგრელოშიო?!............
აღმაშენებლის 68---ბაგდასარიანი
ბუკიას 5, ბ.14--ბაგდასაროვა
გორკის 41---ბაგდასაროვა
ბერიას(ყოფ. გაგარინის)87--ბაგდასაროვი
ჩიქოვანის34--არუტინოვი
ბაკურიანის 24--არუთინოვი.....ზუგდიდის მისამართებია და მეტს ნუღარ დამაწერინებთ რა:):):)
ასეთ თემებზე წერას სჯობს იმაზე ვიფიქროთ, რა უნდა გაკეთდეს რომ ახალაიების მსგავსნი არ იყვნენ საქართველოში, ბასიშვილისნაირნი და ა.შ. რომელი მათგანია გარე და უცხოტომელ მტერზე ნაკლებად საშიში საქართველოსთვის???????

ჯემო

2012-07-15 21:37:50

კომბლეს!!!!

რაო ისევ დავიკარგეთ))))???????

abarava

2012-07-15 23:12:19

ბეკინა
მართალია უსაქმური ვარ...)))..მე აე ვიცნობ არცერთ სომეხს სამეგრელოში...აქ ვარ აქ...ახალაებს რა მოუხერხოთ?...აბა ჰე იფიქრე...)))დედა უნდა მოუტყნათ..აბაარა?

abarava

2012-07-15 23:23:35

..ბაგდასაროვამ დაგლიჯა...))))...კიდე კაი დადიანად არ გადაიკეთა ...კაი კაცი ყოფილა რასვერჩი..

abarava

2012-07-15 23:29:29

რა გავიცინე,აგაშენა გმერთმა....მისამარტების წიგნი რამ გადაგაქექინა ტო..))))...საქმე ხო გაგიჩინეთ,არ ვყოფილვათ მთლად უსაქმურები...)))...არ გეწყინოს ადამიანო

odabade

2012-07-15 23:50:11

ბეკინა.
თქვენს მიერ ჩამოთვლილ მისამართებზე მართლაც ცხოვრობენ თქვენ მიერ დასახელებული პირები. მე პირადად ვიცნობ ბერვრ მადგანს. დამერწმუნეთ ისინი თავისი სიყვარულით ზუგდიდის , კუთხის და ქვეყნის მიმართ არავის ჩამოუვარდებიან. სამასი წელია ცხოვრობენ ზუგდიდში ლევან II დადიანის მიერ ჩამოსახლებული ეთნიკური სომხების და ებრაელების შთამომავლები.უნდა ითქვას რომ თუ ებრაელებმა შეინარჩუნეს თავისი ეთნიკური თვითყოფადობა, და თითქმის მთლიანად დაბრუდნენ თავის სამშობლოში, სომხების შთამომავლებმა განიცადეს ასიმილაცია და ისინი დღეს არიან იმისთანა მეგრელები როგორი მეგრელებიც არიან თქვენ მიერ დასახელებულ ქუჩებში მცხოვრევი დადიანები, ჩიჩუები, ჩქოტუები , ჩიქვანები, აფაქიძეები, დგებუაძეები, სურგულაძეები, მარღანიები, ჩაჩიბაიაები ( ჩაჩბა), ალშიბაიაები (ალშიბა), ჟვანიები (ჟვაან), ლაკირბაიაები (ლაკირბა), ქეცბაიაები (ქეცბა),ინალიშვილები (ინალ-იფა),მარშანიები (მარშაან), კარბაიები (კარბა),ეზუხბაიაები (ეზუხბა),ყოლბაიაები (ყოლბა).

ვერელი

2012-07-16 01:29:44

odabade!
ეგ ზღაპრები სომხების ასიმილიაციაზე მეგრელებთან,შენს შვილებს(თუ გყავს) იმგენს ,,აბოლე,,!
თუ ცხოვრობენ სამეგრელოში თითო ორი,ეგდონ და იცოცხლონ ჩაძაღლებამდე ,მაგრამ მაგენის მომავალმა თაობებმა დაახვიონ თავიანთ სამშობლოში!
მარშალი ბაგრამიანის სახელობის ბატალიონიც ხომ არ იყო მეგრულთან ,,ასიმილირებული,,?საჯდომს ნუ ათამაშებ უშნოდ! ყველას თავის სამშობლო აქვს! სომხებს კი ხომ ააქვთ და ააქვთ!
ვიმეორებ: ყველა იმ ქართველის დედას შევეცი პირში,ვინც ,,ტოლერანტობაზე,, დებს თავს და თავისი ერი მილიარდჯერ ,უთვალავჯერ მეტად არ ურჩევნია სხვა ერს!

odabade

2012-07-16 06:53:51

არც ბაგრამიანის რაზმი დაავიწყდება სამეგრელოს და არც მხედრიონი ავაზეკ ჯაბა იოსელიანის მეთაურობით, რომელიც დიდუბის პანთეონში განისვენებს.)))

ვერელი

2012-07-16 10:46:30

odabade!
ჯაბა იოსელიანი რომ ამოსათხრელია დიდუბიდან,მაგაში შენ არა თუ გეთანხმები,არამენდ შენ რო ,,გეძინა,, მე უკვე ვწერდი და ხმამაღლა ვიძახდი იმას,რომ თუ ხელისუფლება არ გადაათრევს ჯაბა იოსელიანის ლეშს დიდუბის პანთეონიდან,ეს უნდა გააკეთოს ქართველმა ხალხმა! უფრო მეტიც:თუ ეს(გადაყვანა) ვერ მოხერხდა,მაშინ ჯაბა იოსელიანის საფლავი უნდა იქნეს აფეთქებული!
არ მახსოვს,მაგრამ ვიღაცა წერდა,რომ გადაყვანით რომ გადაიყვანონ იოსელიანის მძორი სხვა სასაფლაოზე,აი იმ სხვა სასაფლაოზე დაგრძალულ ხალხს რას ვერჩით,ვის გვერდზე იოსელიანს დაგრძალავენო?
იოსელიანის საფლავი უნდა აფეთქდეს,ანდა მისი ლეში უნდა მიეგდოს ღორებს სათქვლეფად!
და მაინც:იოსელიანის ხსენებით სომხური პრობლემის უკანა პლანზე გადაწევა არ გამოგივა! ჩვენსას ჩვენ უნდა მოვუაროთ,და მოვუვლით,გარწმუნებ!
სომხებმა კი გააჯვან თავიანთ ხაესტანში!
და კიდევ:სამეგრელოს გულისტკივილი მე არავისაგან არ მესწავლება,მარ შორის არც შენგან!

KOBA

2012-07-17 15:33:11

ეს საწყალი სომხები, რავა არც ერთი ერია არაა ამ დუნიაზე სომხები რო უყვარდენ!
თუმცა არც სომხებს ეხატება გულზე ვინმე და პირველი მათ შორის ჩვენა ვართ!
რა ვქნათ მაგათმა შესანიშნავად იციან ჩვენს წინაშე ვინები არიან თავიანთი მოდგმით და ჯილაგით და რაფერ დავეხატებით გულზე!

არადა ჩვენი უფროსი ძმებია (დედით) და ღმერთმა ჩვენ დაგვავალა მათი აჩეხვისაგან გადარჩენა რაც ყოველ ერთან ურთიერთობაში მოსდით ისტორიულად!

მათი დაბადების შესახებ იშვიათად ამბობენ რამეს, თუმცა ეჩმიაძინი ერთერთია იმ ორ წყაროდან სადაც ამის შესახებ მტკიცებულებები არსებობს.

სომეხი (ანუ სიხემი) შვილი სიხემისა რომელმაც ძალად წაიყვანა თავისი დების დაქალი იაკობის ქალიშვილი დინა, რისთვისაც სიხემი თავისი ერის ყველა მამრთან ერთად წინდაცვეთის მესამე დღეს აჩეხეს იაკობის თორმეტმა ვაჟმა!
დინა რომელიც დაპირებული იყო კავკავსზე, იაკობმა ევერთან(ივერთან)გააგზავნა სადაც კავკავსი იზრდებოდა, გზად დინამ შვა სომეხი ძე სომეხისა(სიხემისა), მამიდებმა ბავშვს არმენდი დაარქვეს რათა არავისთვის არ ენდო სომეხს და არ დაეშვა სახლში სხვა ტომეული; ვალამ რომელმაც რუვიმიდან მკვდარი შვა და სომეხის დედობილი გახდა სომეხს ჰაოსი დაარქვა რათა დიდი ჰაოსი იყო სომეხის დაბადება!

დინა ივერთან ჩავიდა და კავკავსისაგან შვა 9 ვაჟი რომელთაგან პირველს ქართლოსი ერქვა!

P.$.
ვალა იაკობის მხევალი იყო რომელმაც თორმეტიდან ორი ვაჟი უშვა ისრაელს,
რუვიმი იაკობის უფროსი ვაჟია!

ასე რო ...

ვერელი

2012-07-17 21:40:01

KOBA.
არ გინდა ეს ყალბი ისტორიული ექსკურსები სომხების და ქართველების ძმობაზე!რა გინდა მაგ არასერიოზული ლეგენდებით რომ დაგვიმტკიცო?
,,ხაოსის,, და ,,ხაოსის,, ლეგენდის მომგონებლის დედას ჩავაფსი საფლავში!ლეგენდებით აწყობილ ისტორიას კარგი არავისთვის არ მოუტანია! გადადი სასომხეთში და პანღურით რომ გამოგაბუნძულებენ იქედან შენი სომეხი ,,ძმები,, მერე მოგვიყევი ეგ სიყალბეები! ეგენი თვითონ არიან მანდ მოთრეულები,სასომხეთის დღევადელ ტერიტორიებზე! თურქები ამტკიცებენ,რომ ინდოეთიდან მოეთრნენ სომხები, და ამის უამრავი საბუთი არსებობს!
თვითონ სომხები არ აღიარებენ ჩვენთან ძმობას,სულ ჩვენის წაგლეჯა უნდათ,ვეზიზღებით,სისხლს სვამდნენ რამდენიმე წლის წინ ქართველებისას აფხაზეთში, და შენ რას გვტენი მაგ დედამითესლილებს? არ გინდა რა ეგეთი სისულელეები და დამღუპველი ,,ტოლერანტობა,,!
ჩვენ ვეძმეთ,გული გადავუხსენით,შევიკედლეთ,და როგორც ჩვენს თავს ვიცავდით მტრისაგან,ისე მაგენს ვიცავდით ჩვენი ხმლითა და სისხლით!და მაინც სულ ყოველთვის ,ისტორიულად გვღალატობდნენ,და ამ ისტორიული ღალატების მაგალითების ჩამოთვლას ერთი დღე და ღამეც არ ეყოფა!
მოკვდა ჩვენი ძმობა,და მოკვდა იმიტომ,რომ ის მოკლეს,და ის მოკლეს სომხებმა! მოკლეს და დავმარხოთ სამუდამოთ! გვეყოფა ტრაკული გულჩვილობა,რომელიც ბევრად საშინელია ნებისმიერ ღალატზე! სომხებთან ძმობა დამარხულია, და დავაჯვი მაგ ,,ძმობის,, საფლავს!

KOBA

2012-07-17 22:23:09

ვერელი კარგად წაიკითხე და დაუფიქრდი თუ რა წერია სომხების წარმოშობაზე(რასაც ყოველთვის მალავენ სომხები), სამწუხაროა რო იმის სრულ საწინააღმდეგოდ მიიღე რაც დევს მაქ!

თუმცა ბიბლიის გარეშე ძნელია მაიგის მიხვედრა! დაბადების 34 მუხლში ნახავ დინას გაუპატიურების ისტორიას და სიხემის ერის აჩეხვას რაც სამუდამოდ დარჩა სომეხთა ჯიშში

პატივისცემით, სომხების ნამდვილად არ მეგობარი, კობა!

KOBA

2012-07-17 22:27:54

P.$.
სომხების საფლავზე ქაქი კი წინაპრებისაგან მაგვს დავალებული, როგორც ჩემ ჩთამომავლობასაც უნდა დავავალო!



ძმობაო--- გამაცინე

ვერელი

2012-07-17 23:05:09

KOBA.
სიტყვა ,,ძმობა,, მართლა გულით დავწერე,ჩემი ბოლომდე ქართული გულით,რადგან ეგ უბედურება ბოლომდე ყველა ქართველშია სავარაუდოთ! ასე გამზარდეს ჩემმა მშობლებმა,ჩემმა უდიდესმა ქართველმა მწერლებმა,ჩემმა კიდევ უფრო დიდმა მშობლიურმა ისტორიამ,ჩემმა სარწმუნოებამ,ენამ ჩემმა,დედა ენამ,ჩემმა ძველმა თბილისურმა ეზომ,სკოლამ,და საერთოდ ყველაფერმა ქართულმა...მე მინდოდა,როგორც ყველა ქართველს უნდოდა, ეს ძმობა,მართლა გულით მინდოდა...მერე წამოვიზარდე ,და გული ამიცრუვდა,მერე კი მიზეზთა და მიზეზთა გამო,რაც თქვენთვისაც ცნობილია,ზიზღი გამიჩნდა,ხოლო მერე ზიზღი დაუძინებელ,ფარულ,მოსისხლე მტრობაში გადამეზარდა და აქ უკვე შემაკავებელი ბარიერები,რაც ზემოთ ჩამოგითვალეთ,წაიშალა სამუდამოთ...დავასამარე ყველა დადებითი,რაც მათთან მაკავშირებდა...დავასამარე და ....მოვისვენე...ბედნიერი ვარ,რომ ვიცი,თუ ვინ არის ჩემი უპირველესი მტერი...ბედნიერი ვარ,რომ გამოვედი ქართული,მე ვიტყოდი ქარაფშუტული და დოყლაპიური ,ყბადაღებული ტოლერანტობიდან!ტოლერანტობამ იქამდე მიგვიყვანა,რომ სრულად სომხური ხელისუფლებაც ვაჩუქეთ ჩვენს თავს,ჩვენს ქვეყანას, მუტლისწუწნია და ონანისტი ,კოკაინისტი მიშა სააკოვის ხელმძღვანელობით!
ვენაცვალე თურქებს და აზერბაიჯანელებს: ჩემი მტრის მტერი ჩემი მეგობარია!ვენაცვალე თურქების მარჯვენას! აზერბაჯანელებს კი წინ ააქვთ სათქმელი და იტყვიან კიდეც,ამისი მჯერა,და აზერბაიჯანელების გვერდში არ დამგომის დედის პირი მოვსტყან ჩემდა თავად!
რატომ ამხელა სიტყვა? იმიტომ,რომ ვეცადე ამეხნა ,თუ რატომ წამომცდა სიტყვა ,,ძმა,, სომხებისადმი! ამასაც წავშლი სამუდამოთ,ამ ვირუსს გამოვიყვან ჩემი სხეულიდან,სისხლის გაღებაც რომ დამჭირდეს! მადლობთ,რომ შემახსენეთ!
პატივისწემით,ვერელი!

KOBA

2012-07-18 10:24:29

ვერელი ჩვენ სომხებზე დიდი მტერი არ გვყოლია არასოდეს, თუმცა სომხები ყველა ერის მტერბია!
ჩვენთან განსაკუთრებულად იმიტომ გვმტობენ რო იციან ჩვენი მათზე უპირატესობა აბსოლიტურად ყველაფერში!
სომხებისა და ბერძნების მიერ არი ჩვენი ისტორია დამალული და გადამახინჯებული; ჩვენი ძირძველი სახელი ივერია კი მიჩქმალური და დალეგენდურებული, რადგან ნოეს პირველმემკვიდრე ებერთან(ებრაულად ივრი. დაბადება-10.21.)არ გაგვიეგევებია ჩვენი წარმოშობა და ჩვენი მიწაწყლის პირველმადლიანობა რომელიც მის სახელთან - ივერიასთან ერთად აუცილებლად გაბრწყინდება!
სხვათაშორის ებერის სახელიც შეცვლილია ქართულ ბიბილიაში და ყებერად მოიხსენიება!

რა ვქნათ ესეა ჯერ, მაგრამ მერწმუნეთ დღითი დღე იღვიძებს ჩვენი ერის თვალახელილობა და მოვა დრო როდესაც ვაიძულებთ ეჩმიაძინს რომ ქართულ და სომხურ ენებზე მათ ყველა სალოცავში იყოს დაწერილი - "ივერთ ერი სომეხი ერის განადგურებისაგან გადამრჩენელი ერია"!

მათი ისტორია და ყოფა ცხოვრება ტყუილზე აგებულია საუკუნეების განმავლობაში! არ ინდობა არც ერთი მათი მემატიანე, რომლებმაც ისტორიის ფალსიფიცირება დაბადებიდან დაიწყეს, მაგრამ ყველგან აქვთ ლაფსუსები რომლის დანახვა თავისუფლად შეიძლება!
მათი უდიდესი მემატიანე მოვსეს ხორონაცი "სომხეთის ისტორიაში" პირველ თავშივე ისე წერს რო ჭკვიანი უცებ მიხვდება სიყალბეზე აგებას, ის მეფეს(რომლებიც არა სომხები იყვნენ ყოველთვის და სპარსეთიდან ინიშნებოდნენ) ბაგრატუნის რომელმაც შეუკვეთა მოვსესს მათი ისტორია პირველივე თავში წერს - სომხების ისტორია 2 მატიანისაგან შეიძლება ამოვიღოთო, ეს ბერძნული და სპარსული წყაროაბიაო, ჩვენთვის უკეთესი კი ბერძნული წყაროებიაო! რატო იცით, ამ დროისათვის ალექსანდრიის ბიბლიოტეკა აღარ არსებობდა და ყველაფრის სომხურად შესთხზვა იყო შესაძლებელი, ხოლო სპარსულ წყაროებში კი სომხების ისტორია მათ "სომხობაზე" მიუთითებდა!

მათ ვითომ პირველქრიასტიანობის მოგონილობა საერთოდ სასაცილოა და ალბათ პირველად 400-500წლის უკან გამოჩნდა!
სომხების გამქრისტიანებლებათ წმინდა ნინოს დაქალები სომხური ეკლესიის წმინდანები გაიანე და სოფრომე ითვლება რომლებიც ივერიაში წამოსულ ნინოს გამოყვნენ, სომეხთა მეფემ კი ისინი ორმოში ჩააგდო და შიმშილით დახოცა, ნინო კი რომელსაც ბუჩქი შემოეხვია და დამალა მალე ივერიის გამმანათლებლად მოგვევლინა!
ჯერ როდესაც ქართველობა ეუბნებოდა ეს როგორ ნინომ ივერია გააქრისტიანა და ამ პერიოდში ტიგრან მეფე გამმანათლებლებს ხოცავსო, როგორ შეიძლება სომხობა პირველი იყოსო, მათ მოგვიანებით ტიგრანს სიზმარში ქრისტე ეწვია და ტიგრანიც გაქრისტიანდაო, წამებულები დაასაფლავა და ეკლესიები ააგო მთელს სომხეთშიო, თანაც წერილები დაუგზავნა ყველა სახელმწიფოს მეფეებს და გაქრისტიანება შესთავაზაო(აქ მუხამედის დაგზავნილი წერილების პლაგიატია)მათ შორის იმპერატორ კონსტანტინეს ბიძანტიაში და რაც გასაკვირია და სასაცილოც რუსეთის მეფესო და ეს დათარიღებული აქვთ ჯერ 303 ახლა კი 301 წლით!
ასეა იმ სომეხმა მემატიანემ რომელმაც ეს წააყალბა არ იცოდა რო ესეთი ქვეყანა როგორც რუსეთია მაგ დროს არ არსებობდა!
აღსანიშნავია რო ივერთ მეფე ჩამონათვალში სადაც ოსები და ბევრი კავკასიელი ერია ჩამოთვლილი მოხსენიებული არ არი!

ვერელი

2012-07-18 18:23:59

KOBA.
,,ეგრე მტრისა არ მეშინის,
რადგან ცხადათ მაწყინარობს,
მოყვარესა-მტერსა ვუფრთხი,
მემოყვრება,მოცინარობს,,....
დიდი რუსთველის ამ სიტყვებით იწყებს ჩვენი ერის სულიერი მამა ილია ჭავჭავაძე თავის შემაშფოთებლად ძლიერსა და მართალ ნაშრომს,ყოველ ნამდვილ ქართველს რომ აუცილებლად,მინიმუმ 10-15 -ჯერ უნდა ქონდეს წაკითხული აუცილებლად,ბავშვობიდან სიკვდილამდე...

ამ ნაშრომს,როგორც მიმიხვდით ,,ქვათა ღაღადი,, ქვიან,და იგი ჩემი სამაგიდო წიგნია...ყველგან თან დამაქვს,რამდენიმე წიგნთან ერთად...ერთი წუთით არ შეიძლება ამ საკითხზე მოდუნება...
ეს წიგნი აუცილებელი უნდა გახდეს საშუალო სკოლის მოწაფეებისათვის...
დღევანდელი საქართველოს უკვე გამოაშკარავებულ(თვითონაც არ მალავენ!) ეთნიკურად სომხურ და იდეოლოგიურად პრო-სომხურ ხელისუფლებას უწევს ყველაფრის კეთება ,რომ ეს საკითხი საერთოდ,ეს წიგნი კი კერძოთ,ეს ნაშრომი კერძოთ,იქნეს მიჩუმათებულ-მივიწყებული...მე ღრმათა ვარ დარწმუნებული,რომ სააკოვი და მისი სომხური გარემოცვა,ამზადებენ სამცხეთ-ჯავახეთის სასომხეთზე გადაცემას,ისევე როგორც არსებობს პროექტები ირანელი სომხების ლაზიკას მშენებლობაზე ჩამოსახლების...ამ თემაზე უკვე სომხურმა მხარემ,მათი დიასპორების სახით ოფიციალურად რამდენიმეჯერ მიმართა საქართველოს სომხურ ხელისუფლებას მიშა სააკოვის ხელმძღვანელობით...
,,ჩვენისთანა დაბრიყვებული,დაბალ ღობეთ მიჩნეული ერი,ჩვენისთანა სახელგატეხილი ძნელათ თუ მოიპოვება დედამიწის ზურგზე.ვინც გნებავთ ,ან ზედ გვაბოტებს,ან გვქელავს და მიწასთან გვასწორებს.ლამის კავკასიის ქედს აქეთ ჩვენი ხსენება გააჩანაგონ ,ქართველების სახელი დედამიწის ზურგიდან აღგავონ და ჩალასავით ქარს გაატანონ.თითქო არც ოდესღაც ვყოფილვართ,არც დღესა ვართ...სულით დაბალნი,ჭგუაგონებით ჩლუნგნი,ზნეობადაცემულნი,სულელნი,უსწავლელნი,გაუნათლებელნი,გაღატაკებულნი,ფლიდნი,პირისგამტეხნი,მხდალ-ლაჩარნი - აი ჩვენის სულიერ და ხორციელ ავლა-დიდების სურათი! აი რანი ვყოფილვართ,რანი ვართ დღეს იმათი(ანუ სომეხთა!,,ვერელი,,) სიტყვით,ვისაც ასე თვისდა სასარგებლოთ მიუჩნევია ჩვენი სახელის გატეხვა,ჩვენი მიწასთან გასწორება! წერით თუ სიტყვით,შინ თუ გარეთ წელებზე ფეხს იდგამენ,რომ ქვეყანა დააჯერონ,ვითომც ჩვენ ასეთი უხეირონი და უღირსნი ვყოფილვართ და დღესაც ასეთი უხეირონი და უღირსნი ვყოფილვართ ,და დღესაც ასეთნივე ვართ,თუ არა უარესნი.
ამისთანა დაღით შუბლზე გაისტუმრეს ქართველის სახელი ევროპაში,საცა-კი ენა და კალამი მიუწვდებოდათ.ასეთივე სახელი გაუთქვეს ქართველებს თვით რუსებს შორისაც!,,.
მე აი აქ დავამთავრებ დიდი ილიას ციტირებას,რადგან სწორედ ბოლო სიტყვები,ერთი შეხედვით შეუმჩნეველიც კი, ზემოთთქმულის ფონზე,არის ძალიან საგულისხმო: გავიმეორებ ილიას ამ ტექსტის ბოლო სიტყვებს-,,ასეთივე სახელი გაუთქვეს ქართველებს თვით რუსებს შორისაც!,,-აი ეს არის ყველაზე საყურადღებო! ,,თვით რუსებს შორისაც,,! აი ,საიდან მოდის ძირითადი ჩვენი უბედურებების მთავარი მუხტი...ჯერ კიდევ ილიამდე,ჯერ კიდევ ქართველთა და რუსთა ურთიერთობების დასაწყის ეტაპზე სომეხნი გველურად შხამავდნენ ბრიყვ რუსებს ჩვენს საწინაარმდეგოთ(ამის უამრავი საარქივო,ისტორიული დოკუმენტი არსებობს),ხოლო დიდი ილიას მოღვაწეობის პერიოდში უკვე გახსნილად მუშაობდნენ რუსების თვალში ქართველთა დისკრედიტაციისათვის! ამას ილია აღნიშნავს კონკრეტულად, ფაქტებით,წყაროებით და ა.შ.
დღეს კი მათ ,ანუ სომხებს,უდიდესი წვლილი მიუძღვით იმაში,რომ საქართველო,უფრო სწორედ ქართველი ერი(და არა საქართველო,ტერიტორია) რუსეთისთვის ნომერ მეორე მტრად არის ოფიციალურად გამოცხადებული(ამერიკელების მერე).ეს არის უდიდეს წილად სომხების მეთოდური,ორგანიზებული,სისტემატური მუშაობის შედეგი!
შიდა სომხური ძალა,სააკოვის ხელმძღვანელობით აკეთებს ყველაფერს,რომ საქართველო სამუდამოთ დაიშალოს,და ქართველი ერი ჩავარდეს ისეთ მდგომარეობაში,რომ ნელ-ნელა,ხოლო მალე კი ჩქარ-ჩქარა დატოვოს სამშობლო(ეს პროწესი უკვე დაწყებულიცაა,და აქტიურ ფაზაშიცაა შესული!)...ვისაც ამაში ეჭვი ეპარება,არის სააკოვის თანამოაზრე,ქართველი ერის სამუდამო დაღუპვის მომხრე.ეს ასეა...
სად აგდია დიდი ,,ილიელი,, თამაზ კვაჭანტირაძე,რომელიც სანამ პარლამენტში მოხვდებოდა,გვეფიცებოდა ,რომ მისი გზა იგივე ,,ილიას გზაა,,! მეტი შენი დედა მოვსტყან,ვითომ ,,ილიელო,, თამაზ კვაჭანტირაძევ, და ყველა თქვენი ქრისტიან-დემ.მეტრაკეების პარტიის წევრებო!დიდი ილიას სახელით სპეკულირებას თავი დაანებეთ,სჯობს საკუთარი ბოზი ცოლების ნიფხვებით ისპეკულიროთ!
ყველა იმ ყვარელელი მოსახლის დედა მოვსტყან,ვინც სომეხ სააკოვს ეხმარებოდა ვენახის შეწამვლაში ცოტა ხნის წინ! თქვენი უჯიგრო დედები მოვსტყან! თქვენ რა ღირსები ხართ,რომ დიდი ილის სახლთან ახლო იცხოვროთ,თქვე ნაგვებო! ერთი კაციც აღარ დარჩა ყვარელში,რომ სომეხი სააკოვის საკუთრება სახლი და კარ-მიდამო გადაწვას ღამით მაინც! თქვენ დიდი ილიას სახელს არა თუ არცხვენთ,არამენდ სულში,წმინდან სულში გინდათ მას ჩააფურთხოთ,და ამიტომ ულოკავთ ტრაკს სომეხ სააკოვს!
ტყვია! ტყვია იხსნის სამშობლოს!ქართველი ერი,თუ პირში ჩალაგამოვლებული დარჩება სომეხი ხელისუფლის მიერ არჩევნებზე,გარანტიას გაძლევთ,რომ საქართველოში დაიწყებს არნახულ სისხლიღვრას!გონს მოდით ქართველებო! გონს მოდით სანამ გვიანი არაა!
თქვენ კი,ბატონო ,,KOBA,,-ვ,ძმური მადლობა თქვენი ისტორიული მასალებისათვის! გეხვევით...გკოცნით და მზადყოფნას გისურვებთ მომავალი,გადამწყვეტი ბრძოლის ღირსეულად დასაწყებადაც,და გამარჯვებით დასამთავრებელადაც! ჩვენი ჯიში,ჩვენი ეთნოსი,ივერთა მოდგმა სომეხი სააკოვისა და მისი სომეხი გარემოცვის პირებს მოვსტყნავთ შიგმათი დედებისა და ცოლების პირებში!

KOBA

2012-07-19 11:33:28

გამარჯობათ ვერელი!

რუსები ყველაზე პირველ დონეზეც შეწუხებულები არიან სომხობით, რასაც ჯერ ოფიციალურად ვერ ამჟღავნებენ, მაგრამ მერწმუნედ მზად არიან ხელისუფლებიდან დაწყებული უბრალო ხალხით დამთავრებული "ფასს" როდის იქნება, ნათქვამი!
სომხებმა თითქმის იგივე მდგომარეობაში ჩააყენეს რუსეთი როგორც ერთ დროს ბიზანტია. ისინი მთლიანად ფლობენ ბიზნესის ყველა სფეროს გაზისა და ნავთობის გარდა! ბანკები სადაც მოადგილეები აუცილებლად სომხებია, ტელევიზია და კინო სადაც უკვე ყელში ამოსული ყავთ სომხური სახეები, სავაჭროცენტრები და არენდული ფართების 90%, ფეხსაცმელის ყიდვით ხო მთელს რუსეთში აუცილებლად სომეხს უხდი ხარკს, საამშენებლო საქონელი და ავეჯი მათი ბაზრობებით, გზები და ელექტოენერგია! სიგარეტი 100%, რესტორნები და ალკოგოლი 70% და ე.შ.

რუსები გაგიჟებულები არიან სომხური გაუმაძღრობით! "უ ხაჩოვ ნეტ პრედელა, კაკ პლოხო ჩტო ვას მალა ვ ბიზნესეო" სულ ეს ისმის!
მოკლედ ჩვენთან ჩახუტებას ელიან და ........
მანამ კი სომხებს რო წაუტაკუნონ ამის საშუალება არა აქვთ და ითმენენ, თუმცა ამ ბოლო პერიოდში მაინც ისმის პირველი დონიდანაც საინტერესო მესიჯები!

ძაან არ ინერვიულოთ ივერიის გაბრწყინება გარდაუალია(როგორც რუსეთისაც)!

ისე კი დღევანდელი გადასახედიდან თუ როგორ ვითარდება წინაზიაში მდგომარეობა -ჩვენ(აფხაზებთან, ოსებთან და ჩეჩნებთან ერთად) და რუსებს საშუალება მოგვეცემა ეჩმიაძინს(მსოფლიო სომხობას) .........
ეს აუცილებელია იმასთან ერთად რო ეჩმიაძინმა ყველა სომხურ ეკლესიაში ივერი ერი თავიანთ გადამრჩენელად დააფიქსიროს!

რეგისტრაცია

დახურვა
სახელი:

პაროლი:

გაიმეორეთ პაროლი: