„აურზაური სალხინეთში“ – „არავის მივცემთ მიწას!“
პოლიტიკა

„აურზაური სალხინეთში“ – „არავის მივცემთ მიწას!“

„აურზაური სალხინეთში“ – „არავის მივცემთ მიწას!“
მარიამ თოდაძე

2017-10-10 23:24:10

თბილისის საკრებულოს სხდომის დღის წესრიგის დამტკიცებას ჯერ საკრებულოს სხდომაზე, ხოლო მოგვიანებით საკრებულოს შენობასთან ხმაური მოყვა.

ფრაქცია „ნაციონალური მოძრაობის“ წევრმა, მარიკა დათუკიშვილმა პროტესტის შემდეგ სხდომა დატოვა, ხოლო სხდომას არალეგიტიმური უწოდა, რადგან მისი შეფასებით, დაირღვა არაერთი კანონი, მათ შორის სხდომის საჯაროობის შესახებ კანონი.

„სასამართლოს გზით დავამტკიცებთ, რომ დღეს საკრებულოს მიერ მიღებული ყველა გადაწყვეტილება იყოს არალეგიტიმურად ცნობილი“, - განაცხადა მარიკა დათუკიშვილმა.

ნაციონალების პროტესტის მიუხედავად, თბილისის საკრებულომ ოქროყანას დასახლებაში 4 433 კვ.მეტრი მიწის ნაკვეთის პირდაპირი განკარგვის ფორმით პრივატიზაციის, ასევე პუშკინის სკვერის მიმდებარედ 1 900 კვ.მეტრ ფართობზე მიწისქვეშა სადგომის მოწყობასთან დაკავშირებული საკითხები დაამტკიცა. საკითხები სხდომაზე ქონების მართვის საააგენტოს ხელმძღვანელმა კარლო ლაფერაძემ წარადგინა და განმარტა, რომ ოქროყანაში, აღნიშნულ მიწის ნაკვეთზე საირიგაციო სისტემა მოეწყობა.

„განმცხადებელმა ითხოვა მიწის ნაკვეთის საკუთრებაში გადაცემა. მიწის ნაკვეთის საბაზრო ღირებულების განსაზღვრა დამოუკიდებელი კერძო აუდიტორის შეფასებით, 102 000 ლარს შეადგენს“, - განაცხადა ლაფერაძემ.

რაც შეეხება პუშკინის სკვერის მიმდებარედ 1 900 კვ.მეტრი ნაკვეთის გასხვისებას, ქონების მართვის სააგენტოს ხელმძღვანელის თქმით, ამ პროექტით გათვალისიწნებულია 30-ადგილიანი მიწისქვეშა ავტოსადგომის მოწყობა, რისთვისაც ინვესტორი ერთ მილიონ ლარს დახარჯავს.

აღნიშნული საკითხების განხილვას საკრებულოს სხდომაზე ოპოზიციიდან მხოლოდ ფრაქცია „დედაქალაქი“ ესწრებოდა. სამაგიეროდ, ოპოზიციამ თავი საკრებულოს შენობასთან მოიყარა და ისეთი აქცია გამართა, რამდენიმე წლის წინ, წინა ხელისუფლების მიერ აქციებზე ხალხის ხოცვასა და დასახიჩრებასაც რომ არ მოჰყოლია.

თბილისის საკრებულოსთან „ევროპული საქართველოს“ და „ნაციონალური მოძრაობის“ აქციები პარალელურ რეჟიმში წარიმართა და როგორც „ევროპულმა საქართველომ“ განმარტა, ისინი „ნაცმოძრაობის“ აქციას არ უერთდებიან.

„ევროპული საქართველოს“ თბილისის მერობის კანდიდატმა, ელენე ხოშტარიამ მხარდამჭერებს განუცხადა, რომ ისინი საკრებულოს გადაწყვეტილებას მშვიდობიანი ფორმით აპროტესტებენ.

„დღეს ვნახეთ დასუსტებული „ქართული ოცნება“, რომელსაც ეშინია კანონის. მას ხალხთან ურთიერთობის არანაირი რესურსი არ აქვს. მთავარი პროტესტი იქნება 21 ოქტომბერს, როცა უარს ვეტყვით ამ ყველაფერს“, - განაცხადა ელენე ხოშტარიამ.

გაცილებით აგრესიულები იყვნენ ნაციონალები და როგორც შემდგომ პარლამენტის ადამიანის უფლებათა კომიტეტის თავმჯდომარემ, სოფიო კილაძემ აღნიშნა, „ნაციონალური მოძრაობა“ დარბევის პროვოცირებას ცდილობდა.

როგორც პარტია „ნაციონალური მოძრაობის“ წევრმა, დეპუტატმა სალომე სამადაშვილმა განაცხადა, მან საკრებულოსთან მობილიზებულ პოლიციის თანამშრომლებს დეპუტატის საშვი აჩვენა და შესვლა მოითხოვა, თუმცა ის საკრებულოს შენობაში არ შეუშვეს.

„მე მათ ავუხსენი, რომ კანონი მაძლევს უფლებას შევიდე ამ შენობაში, თუმცა მათ არანაირი პასუხი არ გაგვცეს, თუ რის საფუძველზე გვეუბნებიან უარს. აქ, ამ შენობის წინ, დღეს უბრალოდ გარდაიცვალა ქართული სახელმწიფო და კანონი ამ ქვეყანაში“, - განაცხადა სამადაშვილმა.

დეპუტატის ვარაუდით, საკრებულოს შენობის წინ პოლიციელები კი არა „გადაცმული ხალხი“ იყო მობილიზებული.

„ისინი ბიძინა ივანიშვილის მიწას იცავენ ქართველი ხალხისგან, მათ შორის, მათი არჩეული წარმომადგენლებისგან პარლამენტში“, - განაცხადა სალომე სამადაშვილმა.

„ნაციონალური მოძრაობის“ წევრმა თინა ბოკუჩავამ კი, რომელიც შენობის შესასვლელში პოლიციამ არ შეუშვა, რკინის ჯებირზე გადასვლა და საკრებულოში ამ გზით შეღწევა სცადა.

„არ გრცხვენიათ? კონსტიტუციას არღვევთ. დეპუტატს დაუბრკოლებლად შესვლის უფლება აქვს“,- მიმართა ბოკუჩავამ პოლიციას.

როგორც „რესპუბლიკური პარტიისა“ და თბილისის საკრებულოს წევრმა, ხათუნა სამნიძემ აღნიშნა, თბილისის საკრებულოს თავჯდომარის, გიორგი ალიბეგაშვილის მხრიდან რეგლამენტი ხშირად ირღვევა, თუმცა, დღეს მან ყოველგვარ ზღვარს გადააჭარბა.

„თქვენ არ გქონდათ არავითარი უფლება მიგეღოთ გადაწყვეტილება და დღეს მთელი სახელმწიფო მანქანა მობილიზებული ყოფილიყო საკრებულოს ირგვლივ და ისეთი დაცვა ყოფილიყო, რომ არავის გვქონოდა უფლება საკრებულოს შენობაში შემოსვლის. რის საფუძველზე, ვისი ბრძანებით დახურეთ სხდომა ისე, რომ არავინ, მათ შორის, პარლამენტის წევრები დღეს ვერ ახერხებენ შენობაში შემოსვლას. ვისი ბრძანებით იყო და ახლაც არის სუს-ის თანამშრომლები შენობაში და ისინი უკანონოდ იღებდნენ ვიდეოკამერებით ადამიანებს, რომლებიც შენობასთან არიან. რომელი კანონის საფუძველზე, რომელი მუხლის საფუძველზე მიიღეთ თქვენ ეს გადაწყვეტილება?!“, - განაცხადა სამნიძემ.

რაც შეეხება დეპუტატების საკრებულოს სხდომაზე არშეშვებას, რაც რეგლამენტის დარღვევაა, საკრებულოს თავმჯდომარემ ეს ადგილების არარსებობით ახსნა.

სოფიო კილაძის თქმით, არ იცის, ამ კონკრეტულ შემთხვევაში რა გახდა საკრებულოს თავმჯდომარის გადაწყვეტილების საფუძველი და კომენტარს ვერ გააკეთებს.

„არგუმენტები არ ვიცი, ალბათ, უნდა შევისწავლო ეს თემა და დაველაპარაკო ბატონ გიორგის“, - აღნიშნა სოფიო კილაძემ.

ხათუნა სამნიძის განცხადებით კი, საკრებულოს თანამშრომლებს უბრძანეს, რომ შესულიყვნენ და აივანზე დამდგარიყვნენ.

„აქაც კი არღვევთ კანონს, საკუთარ თანამშრომლებს იმორჩილებთ იმისთვის, რომ საკუთარი ნების გარეშე დადგნენ აივანზე. პირდაპირ უნდა მიპასუხოთ, ბატონო გიორგი, რის საფუძველზე, რომელი მუხლის საფუძველზე დახურეთ დღევანდელი სხდომა. ჩვენ ვითხოვთ, რომ სხდომა იყოს ღია“, - განაცხადა სამნიძემ.

რაც შეეხება პროტესტის თემას, მიწების გასხვისებას, კილაძის განცხადებით, ბიძინა ივანიშვილი არის ადამიანი, რომელმაც უამრავი კარგი რამ გააკეთა ამ ქვეყნისთვის და ოპოზიცია ყველანაირად ცდილობს, რამენაირად ჩირქი მოსცხოს მის სახელს.

„ზუსტად ვიცი, ეს არ გამოუვათ. ხალხმა ძალიან კარგად იცის, რა დამსახურება აქვს ბიძინა ივანიშვილს ჩვენი ქვეყნის და ერის წინაშე. ეს არის „ნაციონალური მოძრაობის“ პროვოკაცია, რომ იქნებ გამოიწვიონ ხელისუფლება, იქნებ ვინმემ დაარბიოს, მაგრამ ჩვენი სამართალდამცავი სისტემა არის მოწოდების სიმაღლეზე, ყველაფერი უნდა იყოს და იქნება კიდეც კანონის შესაბამისად“, - განაცხადა კილაძემ.

აქციას შეუერთდა „დემოკრატიული მოძრაობა - თავისუფალი საქართველო“ - კახა კუკავა და დიმიტრი ლორთქიფანიძე, გუნდის წევრებთან ერთად თბილისის საკრებულოსთან მივიდნენ.

მათი განცხადებით, ისინი „თვითმმართველობაში დამკვიდრებულ 1-ლარიან კორუფიციას აპროტესტებენ, რომელიც სააკაშვილის რეჟიმის დროინდელი ყველაზე მახინჯი პრაქტიკაა“.

კანდიდატებმა პირობა დადეს, რომ საკრებულოს ახალ შემადგენლობაში, აუცილებლად შეიქმნება სპეციალური კომისია, რომელიც შეისწავლის და გადახედავს ამ ტიპის გადაწყვეტილებებს.

რაც შეეხება საკრებულოს შენობასთან პოლიციის მობილიზებას, შსს აცხადებს, რომ პოლიცია, ქალაქ თბილისის საკრებულოს თავმჯდომარის მოთხოვნის შესაბამისად, განლაგდა თბილისის საკრებულოს მიმდებარე ტერიტორიაზე, რათა თავიდან აეცილებინა საკრებულოს შენობაში საზოგადოებრივი უსაფრთხოების დარღვევა.

„ხაზგასმით აღვნიშნავთ, რომ პოლიცია მოქმედებს კანონის ფარგლებში, პოლიტიკური ნეიტრალიტეტის პრინციპის დაცვით. მივმართავთ ყველა მოქალაქეს, პოლიტიკური პარტიების წარმომადგენლებს, თავი შეიკავონ პოლიციაზე თავდასხმისა და პროვოკაციებისგან და დაემორჩილონ პოლიციის კანონიერ მოთხოვნებს“, - ნათქვამია უწყების განცხადებაში

საქართველოს შინაგან საქმეთა სამინისტროს ინფორმაციით, თბილისის საკრებულოსთან მიმდინარე აქციაზე ადმინისტრაციული წესით, 8 პირი დააკავეს - საკრებულოს შენობასთან დღეს რამდენჯერმე სამართალდამცავებსა და აქციის მონაწილეებს შორის ფიზიკური დაპირისპირება მოხდა.

ნანახია - 1873

papa

2017-10-10 23:58:03

ჩოპრა



ხოა ამ ყველაფრის ღირსი ბიძო...
არის!
ხოა ამ ყველაფრის ღირსი ბიძო...
არიის... არიის!!

ხოა ამ ყველაფრის ღირსი ბიძო
არიიიიიიის არიიიიიიიის არიიიიიიიის.....!!!!!!!!!

ასე იცის კოხაბიტაციამ!!!

სხვანაირად ამერიკელები მიქინძავდნენო....
ვიცი .......მაგრამ ბიჭობაც სწორედ ისაა...კატა ისე დაქინძო რომ ვერები არ დაგაფხაჭნოს.
თუ არადა დირეხხხხხხხხხხხხხხხხხტორობას რა უნდა... ბორჯომს ისე მეც დავლევ და სეკრეტარშას მეც მივასეკრეტარშებ
თუ არადა ..ამ ნაცებს მაინც თუ არ იჭერდა, 2 ოქტომბრისთვის მაგათ რომ ბილეთები უკვე აღებული ჰქონდათ, გაეშვა მაინც ეს მაოხრებლები მოუსავლეთში..

ხალხი?? რა ხალხი.... რის ხალხი... თუ გინდ მოიკალი თავი.............. აზრი??
უფასო ცირკი და ნერვების მოშლა გარანტირებული გვაქვს
თან ეს ყველაფერი ვისგან?? ქვეყანა რომ ფულის სანაცვლოდ სხვის დაკრულზე მიწასთან გაასწორეს, იმათგააან?..........ლოგინში რომ საჩუქრებს იღებდნეეენ??
ნერვები წყდება ხოლმე...
კიდევ კარგი მეზობელი ძველი ნაცი მყავს......იიიიიიიიიიიიიიიფფ..
ცოტა ის ,,მამშვიდებს,, ხოლმე.....

cugo

2017-10-11 00:06:51

ქართველი ხალხის შეურაცხყოფაა ეს ბეკეკა ქალი,თინათინ ბოკუჩავა, პარლამენტში რომ ზის და ხალხის რჩეულად იწოდება.

serapina

2017-10-11 00:13:53

პაპა,
რას ამბობ,ნაროდს ისევ ბიძინას რჩეულების იმედი აქვს!

ეჰ, რა აზრი ჰქონდა მაშინ თქმას?!
ახლა ვამბობ კალაძეზე და... რას ამბობ,ეროვნული ინტერესები ღამე არ აძინებსო.ფული აქვსო...ვითომ საქართველოს მოახმარს!
(გერმანელ მილიონერს რომ უთხრა,ფული გერმანიას მოახმარეო, შეიძლება გიჩივლოს,გამომძალველობას დაგაბრალებს).

ნეტამც, ვინმე მართლა აღმშენებლობას მოახმარდეს ფულს და არა უკუღმა სიარულს!
მეტი რომ ვთქვა, ჩაქოლვას ვერ ავცდები...
ვნახავთ, მომდევნო კინოსაც ვნახავთ.

ამ თხას,რა ეკუთვნის ახლა?
შვილებზე და სინდისზე როგორ ბედავენ ეს ნაციონალები ხმის ამოღებას!!!

http://www.info9.ge/politika/180162-bokuchava-sakrebuloshi-shesvlas-cdilobs.html?lang=ka-GE


Maverick

2017-10-11 00:17:19

ეტყობა კარგი ტანც კლასში დადიოდა, აცოცებაც უსწავლია, მაგრამ პრიომებში მოიკოჭლებს, აი მოკლე კაბა რომ ცმოდა უკეთეს სანახაობას ვერ ინატრებდა ხალხი...

arichopra 2

2017-10-11 01:23:58

ნაცებს და ევროპულ საქართველოს მომხრეებს! მე კი ვფიქრობ, რომ თქვენ საკმაოზე მეტად ეკზალტირებულები ხართ! პირდაპირ დაუხარჯავი ძალადობის ხიბლში ხართ ჩავარდნილნი! თქვენთვის მთავარია არეულობა მოაწყოთ, ხალხს ბიძინა მოძალადედ წარმოუჩინოთ! ბიძინამ რომ რომელიმე ქვეყნის, რომელიმე ქალაქში, მაგალითად ლიონში (საფრანგეთი) დაიწყოს პარკინგების მშენებლობა, დარწმუნებული ვარ აყვირდებით - იმის მაგივრად, რომ ბიძინამ ფული სამშობლოს, თბილისს დაახარჯოს, აქ ააშენოს პარკინგები, იხსნას თბილისის ქუჩები კოლაფსისგან, სადღაც ლიონში აშენებს პარკინგებსო! ამის შემდეგ ბიძინა ქართველად არ ჩაითვლებაო! - აი ამას ან დაახლოებით ამას იყვირებთ თქვენ უსამართლოები და უვიცები, მიშას მონები!

arichopra 2

2017-10-11 01:36:10

პაპა, დღეს ერთმა გადაგვარებულმა დასვა კითხვა და უპასუხა კიდეც - "ბიძინას რომ მივცეთ ეს მიწა პარკინგის ასაშენებლად, ახლა კი ამბობს პარკინგი ყველასი იქნება, ყველას მოემსახურება მაგრამ, შემდეგ როდესმე რომ გადაიფიქროს და აღარ დაგვანებოს ამ პარკინგით სარგებლობა, მერე რა გვეშველება, მერე გვიანი ხომ არ იქნებაო?!". ამ ბიძინამ ციცინათელა ააშენა და სახელმწიფოს აჩუქა. მერე მიშამ აზერბაიჯანელ მილონერს მიყიდა, ჩუმად. რომ გაიგო ბიძინამ იმ აზერს გადახდილზე 2-ჯერ მეტი ფული გადაუხადა და ისევ სახელმწიფოს გადასცა! ახლა სადაც დიდებული უნიკალური საკონცერტო დარბაზია "ბლექ სეე არენაა" სადც უნიკალური მუსიკალური პარკია შეკვეთილში იყო საშინელი ჭაობი და კამიშს მიქონდა იქაურობა, ტურა და ყვავი იყო იქაურობის პატრონი. ააშენა დაამშვენა და სახელმწიფოს გადასცა! ასეთი კიდევ რამდენი გააკეთა ვინ მოთვლის?!
იმ კითხვის დამსმელ სუბიექტს მივმართავ, ხოდა ასეთ კაცზე (ბიძინაზე) ამისთანა კითხვა რომ გებადება, პასუხს მე გაგცემ, რავა ყველაი შენსავით პადლეცი გგონია?!

arichopra 2

2017-10-11 01:38:32

ამიტომ, ასეთი უსინდისობის მსმენელი და მაყურებელი რომ არ იყოს, ბიძინა გაერიდა საჯარო სივრცეს და ჯიუტად აკეთებს თავის საყვარელ საქმეს - აშენებს და ამშვენებს თავის და ჩვენ საყვარელ სამშობლოს საქართველოს!

papa

2017-10-11 09:50:18

ჩოპრა

როგორც კი ამ კაცზე პატარა აუგს ვიტყვი და მაშინვე .... ეს გაააკეთა, ის გაააკეთაო...
ბიჯოოო....... ეგენი და ბევრი სხვაც რომ გაააკეთა ვიცი...არც ვუვიწყებ.
მაგრამ მე იმას ვამბობნ რომ ეგ ქვეყნის მნგრეველები რატომ თავიდანვე არ მოიშორა თავიდან?
მაშ ნაცების ფონზე და მაგათ პარალელურად, საქმე რომ არ გაკეთდებოდა არ იცოდაა?? თუ არ იცოდა მაშინ მის გონებრივ სიმწირეზე მიანიშნებს ეგ მხოლოდ
შერიგებული მტერი უფრო მტერიაო
არა შეჯდა მწყერი ხესაა, არა იყო....
მაშ ამათგან სალამური რომ არ გამოვიდოდა.... არ იცოდაააა?
ეგენი რომ ზნეს არ შეიცვლიდნენ არც ეგ იცოდააა?
სერაპინასი არ იყოს..... ეგენი სისხლის სმას ვეღარ გადაეჩვევიან, ვერა
არადა .მაგათთან ჭიდაობაში დრო გადის და საქმის კეთების მაგივრად, აი ამ ცირკებზე იხარჯება დრო და ენერგია. წარმოიდგინე რომ ეგენი არ იყვნენ--რამდენი კაი საქმე გაკეთდებოდა?/
არა ნორმალური ოპოზიცია აუცილებელია და სანატრელიც კია, მაგრამ ეგეთები სუ ამერიკას და რუსეთს ყავდეს.
თანაცააა და ნატალისი არ იყოს..... რაღა ეხლა მოინდომეს ამ მიწების ბიძოზე გადაცემა--- ან აქამდე სად იყვნენ ან კიდევ ცოტა მერე არ შეიძლებოდაა? ეს ცირკები
აუცილებელი იყოო??
ალბათ ძალად შარი უნდოდათ და ეგ არის მიზეზი, თანაც ხალხს პირდაპირი რეპორტაჟებით კარგადაც ართობენ, ცირკის ჩამოყვანა აღარ დასჭირდათ

natali

2017-10-11 09:53:35

ხედავთ როგორ წვალობს დ აიტანჯება ეს გოგო ჩვენი, ხალხის გულისთვის? ჩვენ რომ ვიყოთ კარგად, ჩვენ რომ ვიაროთ თავისუფლად...აი იმისთვისაა ამ დღეში ეს საცოდავი, თორემ რა უნდა პარლამენტში? ახალგაზრდა გოგოა, ეგ ახლა სადღაც მეგობრებთან ერთად უნდა ატარებდეს დროს, ეგ კი ხაბაზს (მგონი) აუყვანია ხელში და უნდა გადაისროლოს პოლიციის კორდონს იქით. თქვენ კიდე არ უფასებთ! უმადურებო!:))))

natali

2017-10-11 10:17:27

papa

აბსოლუტურად მარტო დაუპირისპირდა ეგ კაცი ნაცებს. ის პოლიტიკოსები,ვინც გვერდით დაიყენა და ვინც ვითომ იძულებით კოჰაბიტაციობდა ნაცებთან, ხომ აღმოჩნდა ვინც არიან? ეგენიც ყველა ნაცია, თავის დროზე მიშას მიერ დაწუნებული. როგორ უხაროდათ თანამდებობები. ბიძომ კი არ გააკეთებინათ ფული და ყველა უკან შეუბრუნდა. ივანიშვილმა ნაცები მოგვაშორა, მაგრამ ნაცოპოზიციისთვის რომ ნიღბები ჩამოეგლიჯა, ამას დრო ხომ უნდოდა? ახლა ყველაფერი ნათელია, ვინ ვინაა ხელის გულზე დევს. ახლა ის დროა, ახალი ხალხი, ქვეყნის ნამდვილი პატრიოტები გამოჩნდნენ და მიხედონ ამ ქვეყანას. დარწმუნებული ვარ ასეც იქნება.
რა ვიცი, მე ასე ვფიქრობ!

ტორი

2017-10-11 10:21:01

დედა ნახე, მამა ნახე...

https://www.palitravideo.ge/yvela-video/akhali-ambebi/89297-qsad-aris-chemi-sidze-damakaveth-mecq-thina-bokuchavas-mama-dacvis-thanamshromlebs-daupirispirda.html

arichopra 2

2017-10-11 10:42:53

ნატალი, ჩემი აპლოდისმენტები!
შენი ადგილი აუცილებლად უნდა მონახო ან თბილისის საკრებულოში, ან პარლამენტში, ან თბილისის მთავრობაში. დარწმუნებული ვარ ასეც იქნება!
ასევე დარწმუნებული ვარ როცა ეს ყველაფერი აგიხდება ამ ჩვენს ტრიბუნას არ დაივიწყებ და შემოგვაწევ მართალ სიტყვას!

Maverick

2017-10-11 10:46:33

ტორი, დილამშვიდობის ძმაო.

ჭიაკოკონობის დრო მოდის და ზომბებმა დაიწყეს არენაზე გამოსვლა, მეტი სათქმელი არაფერი მაქვს ამ ჭკუაარეული ბებრების, ტელეკუდიანებისების ხროვაზე...

ანდრეი

2017-10-11 10:57:34

მცხეთის ქუჩელი ნარკუშას შვილმა,თინა ბოკუჩავამ ,ერთ მეტრიანი ცხვირი პლასტიკურად დაიკურნოსა, თურქული სილიკონით ტუჩები ამოივსო,დორბლიან მიშიკოს მონდომებით უკეთა МИНЕТИ, და დაიჯერა რომ პოლიტიკოსია))))

შემდეგ ,,ოცნების,, ერთ-ერთმა ლიდერმა,ხურუშენციო ზვიად ძიძიგურმა კი ,კოჰაბიტაციურად, ბოკუჩავას МУТЛИС წ.ო.ვ.ა. დაიწყო,და თინიკომ იგრძნო,რომ იგი უდიდესი ,გლობალური პოლიტიკოსია!

არშემდგარი,კარიკატურული ,,სახელმწიფო,, - საქართველო))))))

ბუუუ,ჰაააა,ჰააააააააააა))))))

natali

2017-10-11 11:03:07

arichopra 2

დამცინე, დამცინე დააა.....ისეთებს ვხედავ პარლამენტში, რომ ხანდახან ვყვირი-გამოეთრიეთ, მე უნდა შევიდე!!:))))
მაგრამ მაგათგან განსხვავებით მე ჩემი ადგილი ვიცი და გადასარევად ვართმევ თავს ჩემს მოვალეობას:)

ანდრეი

2017-10-11 11:08:11

არიჩოპრა2

შენს დედილოს, გუშინ ღამით,როცა შენ ფ.ა.ნ.ჩ.ა.რ.ს კრიჭავდი, ტაკუშკებში რომ ყЛЕ ქონდა შესლიპინებული,ის ჩემი ყЛЕ იყო))))))

ანდრეი

2017-10-11 11:10:34

ნატალი

შენ მართლაც კარგად ართმევ შენს მოვალეობას თავს, და ჩემი ძაღლის პ.ე.ნ.ი.ს.ი.ს მასაჟისტკად მხოლოდ ჩემს ქებას იმსახურებ)))))

ანდრეი

2017-10-11 11:12:14

მავერიკ

რაო,შე ამერიკელო ,,სიდელკავ,, დილიდანვე გაუკეთე МИНЕТИ ბებერ ზანგს?

arichopra 2

2017-10-11 11:12:36

არ დაგცინი! გულწრფელად გითხარი! როცა ვინმეს დავცინი მაგას გურულ კილოკავზე ვაკეთებ! ასე უფრო ნაკლებად საწყენია! ))) კი უნდა შეგემჩნია ამდენი ხანი?!

ანდრეი

2017-10-11 11:13:44

ცუგო

როგორ გგონია,ბუკუჩავა უფრო მაღალ დონეზე ასრულებს МИНЕТС, თუ შენი ბებერი დედილო?

arichopra 2

2017-10-11 11:13:45

უყურე შენ, უნიტაზიდან არ ამოყვინთა ამ ფსელდალეულმა?!

ანდრეი

2017-10-11 11:16:02

არიჩოპრა2

შენი დედილოს ტაუშკებიდან როცა ჩემს ყЛЕС გამოვიღებ,მერე რუდუნებით აუსვი შენს დედილოს ТРАКШИ შენი მუწუკებიანი ენა)))))

ბუუუ,ჰაააააა,ჰაააააააა)))))

natali

2017-10-11 12:54:41

serapina

ნაღდად არ ვიცი წინდაწინ ვინ როგორი მერი იქნება და ვის რა აქვს ჩაფიქრებული, ვის რისთვის უნდა ეგ პოსტი. მაგრამ ერთი რამ ნაღდად ვიცი. ცხოვრებამ მიჩვენა, რომ უფულოები ფულის საშოვნელად მოდიან ხელისუფლებაში.
ფული ხომ კეთილდღეობისთვის გჭირდება ადამიანს და თუ ფული გაქვს, მაგრამ ამ ბეტონის ჯურღმულებში ცხოვრობ, თუკი დათრგუნულ და გაბოროტებულ ხალხს უყურებ ყოველდღიურად, თუკი მათხოვრები გახვევია გარშემო, რაღად გინდა ის ფული? ის ნაღდად ვიცი, რომ ფულიან და გონიერ ადამიანს წესით და ყველა ლოგიკით ამის გამოსწორების სურვილი უნდა ჰქონდეს, თავისთვის უნდა უნდოდეს ეს და თავისთავად ქვეყნისთვისაც კარგი გამოვა.
კალაძე რამდენად შესძლებს ამის გამოსწორებას არ ვიცი ( მე პირადად წარმოუდგენლად მიმაჩნია), მაგრამ აი ის ჟურნალისტები, რომლებიც მერობის კანდიდატები არიან, რომ ვერ შესძლებენ, ეს ნაღდად ვიცი. არადა სულ ჟურნალისტები არიან რატომღაც:)))) ნეტავ რატომ არ უნდათ თავის საქმეს მიხედონ და იჟურნალისტონ, ვერ გავიგე:)))
ჩემი აზრით უფულო ადამიანი მთავრობაში არ უნდა გააჭაჭანო. ყველა ფულის საშოვნელად მიდის იქ. ფულიანი კი...რა ვიცი, ეგებ დაინახა და მიხვდა, რომ ფული კარგი რამეა, მაგრამ ყველაფერი არაა. ფული იქამდეა კარგი, როდესაც შენ ხმარობ, თორემ მერე, ძალიან ბევრი ფული იქეთ გხმარობს. ამიტომაც უნდა დახრჯო. :))))))))
ერთი რამ მინდა მხოლოდ, ის,ვისაც აირჩევს ხალხი,კარგი მერი გამოდგეს და მრავალი წლის მერე, როდესაც მისი ამ ქვეყნიდან წასვლის დრო მოვა, ისევე დაუდგეს მადლიერი ხალხი სახლის ფანჯარასთან, ამსტერდამის მერს რომ დაუდგნენ ჰოლანდიელები. მგონი თვითონ მერსაც,მის შვილებსაც უნდა ჰქონდეს ამის სურვილი. ადმიანს იმ ქვეყნად მხოლოდ სიყვარული მიაქვს თან. ხოლო შვილებს კარგ სახელზე უფრო ძვირფასს ვერაფერს დაუტოვებს.

რა ვიცი, შეიძლება ვცდები, მაგრამ მგონი შენც გაგიხარდება მომავალში მე რომ მართალი აღმოვჩნდე.

Munji

2017-10-11 16:35:12

წარწერა ფოტოზე:
“შეშლილი სახეების ჩონჩხიანი ტყეები“
(გალაკტიონი)

natali

2017-10-11 16:38:47

ან ეს ქალბატონი, კოტიკოო რომ მისტირის მის ერთი დღით დაკავებულ ქმარს, დიდი-დიდი ჯარიმა რომ უნდა გადაახდევინონ და გამოუშვან ისე, რომ თმის ღერი არ უნდა შეერხეს, სიმამრიც კი რომ მის დასახსნელად დაცვას ებრძვის, გულწრფელად შემეცოდა. მაგრამ მინდა ვუთხრა, არა უშავს, ხვალ შენი კოტიკო სახლში იქნება, ცხინვალში ხომ არ გაუგზავნია ვინმეს რუსებთან ომში შესაკლავად.(((((((((

kentavri

2017-10-11 18:06:05

არიჩოპრა მეგობარო რასაც ააშენებს ძალიან კარგი, იქნებ დანგრეულ სოლოლაკსაც ეშველოს და ან თავიდან განაშენიანდეს და გალამაზდეს ან სერიოზული რეაბილიტაცია ჩაუტარონ თორემ ვიძახოთ ისტორიულიაო და იყოს ნანგრევებში და შლამში..... ეს ყველაფერი კარგი და სასიამოვნო მაგრამ ნუ მიწყენ და იმ საკონცერტო დარბაზის მაგივრად(სადაც ძირითადად სელფის გადასაღებად დადის ხალხი თორემ შემსრულებელი ერთ ადგილზე ახატიათ) 20 ფერმა და + 20 დიდი პარნიკი(შემდგომი მუშაობის პროცესი აუცილებლად სახელმწიფოს მეთვალყურეობის ქვეშ უნდა წარმართულიყო) რომ გაეკეთებინა ასევე 20 სოფელში ხალხიც დასაქმდებოდა და ეროვნულ პროდუქტიც უფრო მეტად იქნებოდა ბაზარზე

kentavri

2017-10-11 18:10:59

რაჭაში გაკეთეს 2 ფერმა ჰოლანდიელებმა 12 მილიონი ლარი დაუჯდათ სულ და 130 კაცია დასაქმებული და ეგ უფრო მგონია საშვილიშვილო საქმე ვიდრე სკონცერტო დარბაზი რომელიც წელიწადში ჰა ჰა 15 კონცერტს მასპინძლობს და აქედან უმრავლესობა= ხელოვნებასთან არც ისე ახლოს მდგომი ან ჩაძველებული მუსიკოსების არენას წარმოადგენს

kentavri

2017-10-11 18:11:52

ვანესა მეის კონცერტზე ბილეთი 400 ლარამდე რომ ეღირება იქ დამთავრებულია ყველაფერი

kentavri

2017-10-11 18:18:30

რაც შეეხება 680 მილიონიან პროექტს საწინააღმდეგო ნამდვილად არ მაქვს, პირიქით მივესალმები(იერზე და ასე შემდეგ შეიძლება იდაოს კაცმა მაგრამ ზოგს მღვდელი მოსწონს ზოგს მისი ცოლიო ყველას მოსაწონს ვერ გააკეთებს ვერავინ).... რაც შეეხება ლესელიძის და მიმდებარე ქუჩის ნანგრევებს კიდევ თუ მიხედავს მერია და რამე სასიკეთოს გააკეთებს უკეთესი იქნება(ოღონდ ძირითადად ნეოკლასიკური სტილის სახლები უნდა გაშენდეს არაუმეტეს 5 სართულიანებისა) თორემ რაც მანდ ხდება უკვე არც ისტორიაა და არც ადათწესები მარაზმია უბრალოდ9სადაც რაღაც ჩუქურთმა აქვს სახლს ყველა ისტორიულად იწოდება, ან ვთქვათ ვიღაც სახელოვანი ადამიანი ცხოვრობდა და თურმე არ შეიძლება ხელის ხლება(თავისით დაინგრევა ეგ უბანი ერთი 5 დღიანმა წვიმამ თუ გადააბა)

ტორი

2017-10-11 18:46:44

Maverick,

გაგიმარჯოს ძამი...
სულ არენაზე არ ყრიან?..
დღედაღამ ტელევიზია-რადიო-პრესა მეტს რას აკეთებს? მაგათ დაკრულზე ცეკვავს - გვაცეკვებენ...გვმოძღვრავენ და ჭკუას გვარიგებენ...
ლამის არის, დაგვაჯერონ, რომ მარტო დედამიწა კი არა, მთელი გალაქტიკა ამ შათლახების გარშემო ბრუნავს...

ახლა მოთელვას გადიან...
ადრე შემთხვევით წავაწყდი ინტერნეტში ფერადი რევოლუციების მოწყობის ხუთსაფეხურიან ტექნოლოგიას. მაშინ არ ჩავინიშნე, ახლა ვეღარ ვპოულობ...
ერთი-ერთზე არის თეორია პრაქტიკაში კოპირებული ჩვენს მაგალითზე...
მარტო ჩვენ კი არა, ყველა რევოლუცია, არაბულის ჩათვლით, მისი სცენარის მიხედვით განახორციელეს...აბა თუ მიხვდები, ვინ?:)))...

ჰოოდა, ეს ხელში აყვანილი და ატირებული ქალბატონი შემთხვევით არ გამხდარა ფოტოჰიტი...ამას თავისი დატვირთვა უნდა ჰქონოდა შემდგომ პროცესებში...
მაგრამ, აშკარად ყალბად და არადამაჯერებლად გამოიყურება - არ გამოვა მაგისგან წამებული ქართველი ჟანა დარკი...
მთავარი კი ის არის, რომ მოსახლეობაში ვერ მოაგროვეს 30 ათასი თავზეხელაღებული...
დაახლოებით ამდენია საჭირო, რომ მეორე საფეხურზე გადავიდნენ...

ეს ჩვენ გვგონია, რომ წვრილ-წვრილად მავნებლობენ, თორემ, ამ შათლახებს ჩვენი
"მეგობრების" მიერ გაწერილი მთელი სამოქმედო გეგმა უკვე ჯიბეში უდევთ...
ვნახოთ, ვნახოთ...



papa

2017-10-11 18:55:31

400 ლარი საქართველოს მოსახლეობისთვის არის ძვირი, თორემ ვანესასთვის ნაღდად
ცოტაცაა...
ისე კი იქ ძაან პერო გაყრილი ხალხი დადის(თან რომ არ იციან ვის კონცერტზე არიან ხოლმე).ასე რომ არც იმათთვის არის 400 ლარი ძვირი
ისე კი გეთანხმები ძირითადად პენსიონერები ჩამოჰყავთ ხოლმე. ეხლაც კრის ნორმანი ახსენეს.... რაღა დროს ნორმანია...

papa

2017-10-11 18:59:29

ნატალი

შვილებს კარგ სახელზე უფრო ძვირფასს ვერაფერს დაუტოვებ


სერაფინამ ეგ იცის..იცის..... მაგას დიდი სეიფი აქვს მამამისისგან დატოვებული...

papa

2017-10-11 19:11:03

ტორი


ეს ჩვენ გვგონია, რომ წვრილ-წვრილად მავნებლობენ, თორემ, ამ შათლახებს ჩვენი
"მეგობრების" მიერ გაწერილი მთელი სამოქმედო გეგმა უკვე ჯიბეში უდევთ...
ვნახოთ, ვნახოთ...



ეგ კი არა ცხრაჯერ დახვეწილი გეგმაც რომ ჰქონდეთ, მაგათ და მაგატ მასწავლებლებსაც ეგ გეგმები მაინც ტრ სათხრელი გაუხდებათ...
ჩაიარა უკვე მაგათმა რევოლუციებმა.... ჩაიარა..მოვიცვალეთ ეგ კბილები უკვე..
თუ არ ჩაიარა კიდევ..... მაშინ მართლა ალალი ყოფილა მიშა საქართველოზე..
ისე კი ეგ ,,რევოლუციური აზრები,, ნორმალურ ქართველს საერთოდ როგორღა უნდა მოუვიდეს თავში??
.....არაააა...მორჩა მაგთი კინო, მორჩა...

kentavri

2017-10-11 19:17:34

პაპა უფროსო მეგობარო დამიჯერე ვანესა მეი არ არის სერიოზული ხელოვანი, უბრალოდ შოუს დგამს... მსოფლიო რეიტინგსი ასეულშიც კი არ არის და მევიოლინეებს შორის არ აღიქმება ხელოვანად

kentavri

2017-10-11 19:20:43

ნამდვილი ხელოვანი ვინც იყო და არის(ელტონ ჯონი) ის არ ჩამოვიდა და გააუქმა კონცერტი(ალბათ პიდა-რასტების უფლებებს რომ არ ვიცავთ გაიგო როგორღაც) :) ისე კი როგორც ხელოვანი მართლა მაგარია ვერაფეს იტყვი(ისე კი სარი უთხრია ერთ ადგილას ეგ მე არ ვიდარდო) :))0=

kentavri

2017-10-11 19:22:44

პერო გაყრილ ხალხზე გეთანხმები, ვიცი ადამიანები რომლებიც ყველა კონცერტზე იყვნენ რაც მაგ არენაზე ჩატარდა(როგორ შეიძლება ადამიანს ყველა ჟანრი მოგწონდეს, უბრალოდ პაკაზუხობის ამბავია ეგ)

arichopra 2

2017-10-11 19:31:32

სამარცხვინო მდგომარეობაში ვართ! კაცო ერთხელ ხომ დავწერეთმაგ ღორების ფერმის საკითხზე. 12 მილიონი რად უნდა ბიჯო ღორების ფერმას?! ან რა პარნიკზე და ციტრუსზე ლაპარაკობ? არ არის გასაღების ბაზარი, არ იყიდება, არა! ან მეჩაიებაზე რომ არის ლაპარაკი და ჩინელები რომ მოყავს საგნელიძეს ჩაის გასაშენებლად... 50 წლის მერე შემოყვანილ ტექნიკას რომ დაგვიტოვებენ! ჩაიც აჩეხეს და ციტრუსიც იმათ ვისაც გაშენებული ქონდათ. არ მუშაობს ეს ამბავი დღეს, აღარ მუშაობს. ჩაის მომკრეფი აღარაა, არც მოკრეფილის და გადამუშავებულის გასაღებაა შესაძლებელი, მყიდველი არაა! რაც არ იცით ნუ წერთ იმაზე! სადაც საჭიროა იქ პარნიკიც არის და ქუთაისლები დღესაც ეზიდებიან ცერეცოს მოსკოვში! არ შემიძლია ახლა ერთი და იგივეს განმეორება, არა!
ბიძინამ გააკეთა ის რაც მას მოსწონს და უხარია, თავისი ძალებით და ხარჯებით, ააშენა და დაამშვენა იქაურობა! არ ვიცი რა შუაშია ბიძინა ვანესა მეის კონცერტზე ბილეთის ფასებთან?! ბიძინამ დიდი ხანია გადასცა ეს ყველაფერი სახელმწიფოს! ამ ზაფხულში ერთხელ მეც ვიყავი სტუმრებთან ერთად ექსკურსიაზე იმ საკონცეტო დარბაზში, ანსამბლ ერისიონის კონცერტი იყო! 15-25 ლარი ღირდა ნორმალური ბილეთი. 10 000 კაცი მოვიდა,დაახლოებით ნახევარი ტურისტი და მეორე ნახევარი ადგილობრივი. ხალხი მოდიოდა ბავშვებთან და მოზარდებთან ერთად. რაღაც სიხარული იყო! დარბაზში 1 ცარიელი ადგილი არ დარჩენილა!!! კონცერტის დაწყებამდე იმ სასწაულ პარკშიც გავისეირნეთ, ულამაზეს შადრევნებთანაც გავგრილდით და დავტკბით. მერე იმ სასწაულ დარბაზში სასწაულ კონცერტს ვუყურეთ! დიდი დღესასწაული იყო იმ დღეს ჩემთვის!ამ მოხუცებულობაში ერთი ყველაზე დასამახსოვრებელი დღე იყო! სხვა ადამიანებიც ვერ ფარავდენ აღფრთოვანებას, ტურისტებიც მათ შორის! ... თუ მარტო საღორე და პარნიკია ასაშენებელი?! ააშენეთ ძმაო, ააშენეთ! მე არ აგიბღუჯავთ ხელებს. მიდით იშრომეთ! დაგიფასდებათ!

arichopra 2

2017-10-11 19:36:21

რისი ხელოვანი ბიჯო ელტონ ჯონი?! როგორ შეიძლება გარყვნილი, გარყვნილების მქადაგებელი, გარყვნილების მოდად მქცეველი, ერთი ვიღაც ვიგინდარა პიანისტი დიდ ხელოვანად მოიხსენიო! რა უნდა ელტონ ჯონს ჩვენს მადლიან მიწაზე, ქრისტეს სიყვარულში სისხლდაქცეული წინაპრების მიწაზე, რა საქმე აქვს?!

kentavri

2017-10-11 19:44:32

ერისიონის კონცერტზე არ ვამბობ არაფერს ძალიან კარგი იყო და მივესალმები მაგრამ სხვას ვის დამისახელებ სერიოზულს ვინც მაგ არენაზე იყო? კი ბატონო ელტონაზე გეთანხმები გარყვნილი არსებაა მაგრამ აქვს ნიჭი და თუ გინდა შე...ცი. მასე ფრედი მეკურიც პიდა-რასტი იყო მაგრამ დავიჯერო არ უსმენდი? რაც შეეხება ფერმას და 12 მილიონს მაგ შემთხვევაში რაღა ღორების ფერმა გაგახსენდა, ძროხების არ არსებობს? თან მე თითო სოფელზე ვიგულისხმე ერთი დიდი ფერმა და სასათბურე მეურნეობები და ზუსტადაც რომ 10-12 მილიონია საჭირო :)

kentavri

2017-10-11 19:48:52

ციტრუსს რაც შეეხება არც ეგ მიგულისხმია არსებობს სხვა კულტურებიც და ისრაელს(რომელსაც ჩვენზე 4ჯერ პატარა ტერიტორია აქვს და აქედან 70% ხრიოკი) შეუძლია თავისი 7 მილიონიანიანი მოსახლეობა დააკმაყოფილოს და პირიქით ექსპორტზეც გაიტანოს სოფლის მეურნეობის პროდუქტი ჩვენ რა ჭირი გვჭირს 3 მილიონი კაცის საჭმელი რომ ვერ გვიწარმოებია? თუ სოფლის მეურნეობა არ განვითარდა დავრჩებით მათხოვრებად, არ გვეშველება არაფერი პ

kentavri

2017-10-11 19:55:31

რაც შეეხება ბიძინას აშენებულს ღმერთმა შეარგოს და ფული თავისია და რასაც უნდა ააშენებს(სკოლები, არსებული თეატრები და კიდევ ბევრის ჩამოთვლა შეიძლება) ნამდვილად დასაფასებელი ამბავია ოღონდ 200 მილიონის დახარჯვა იმ პროქტში სადაც მხოლოდ წელიწადში 5 კონცერტი შეიძლება ცაითვალოს ნამდვილ ხელოვნების ზეიმად(იგივე ერისიონის კონცერტი) უაზრო მეჩვენება(თავისთვის რომ დაეტოვებინა კიდევ ხო მაგრამ თუ მაინც გასაჩუქებლად ააშენა ჩემი აზრით მაგ თანხად 20 500 კომლიანი სოფელი წელში გაიმართებოდა) წ

ფხიზელი

2017-10-11 20:01:30

kentavri:
"იქნებ დანგრეულ სოლოლაკსაც ეშველოს და ან თავიდან განაშენიანდეს და გალამაზდეს ან სერიოზული რეაბილიტაცია ჩაუტარონ თორემ ვიძახოთ ისტორიულიაო და იყოს ნანგრევებში და შლამში..."
---------------
აგაშენათ ღმერთმა - ძლივს ერთი თანამოაზრე არ გამომიჩნდა?! :)

ამდენი წელია, ამას ვწერ. არა, უნდა შევინარჩუნოთო!.. რა უნდა შეინარჩუნო? იცი, საერთოდ, რის შენარჩუნებაზე დებ თავს?! უნდა შეინარჩუნო, თუ რაიმე ფასეულობა გააჩნია იმ სახლს - ან ისტორიული, ან არქიტექტურული, ან ესთეტიკური!
მხოლოდ იმის გამო უნდა შეინარჩუნო რაღაც უსახური, დასანგრევად წკიპზე მდგარი შენობა, რომ ძველია?!
კი, ბატონო, შეინარჩუნე მაშინ, ოღონდ - უჩემოდ!
ჩემი ფულით გინდა შეინარჩუნო? მე (ანუ, იმ სახლის ბინადრებს) თუ არა გვაქვს ფული, მაშინ რა ვქნათ, ველოდოთ, როდის გავხდებით მის ნანგრევებში ექსკავატორის ციცხვით საძებარი?!
მანჰეტენზეც დგას რამდენიმე ძველი, პატარა სახლი, რომელიც ისეა შეყუჟული უზარმაზარი ცათანმბჯენის "კალთაში", როგორც წიწილა - კრუხის ფრთის ქვეშ... და რა, მერე?!

სახელმწიფოს არ გააჩნია იმის სახსრები, ბიჯეტიდან აღადგინოს, გაამაგროს და შეინარჩუნოს სოლოლაკის უკვე დასანგრევად განწირული სახლები.
არც მოსახლეობას.
სად არის გამოსავალი?
გამოსავალი არსებობს ერთადერთი: თუ რომელიმე, რაიმე თვალსაზრისით განსაკუთრებით ფასეული ნაგებობა დგას (ძალიან ცოტაა ასეთი!) - მოუაროს სახელმწიფომ! ხოლო დანარჩენის ადგილზე ნება მისცეს ინვესტორებს, დაანგრიონ ეს უსახური, უკვე განადგურების პირას მყოფი სახლები, რომელთა ბინადრებსაც ღამე არა სძინავთ იმის შიშით, თავზე არ ჩამოგვექცესო) და მის ადგილზე ააშენონ იმდენით უფრო მაღალი (ოღონდ, ამ ლანდშაფტთან და ტრადიციულ არქიტექტურასთან ადაპტირებული) სახლები, რომ ინვესტორებს უღირდეთ ხარჯის გაწევა!.. თორემ დამატებული თითო სართული ვერ აუნაზღაურებთ დანგრევა-აშენების ხარჯებს, მოგებაზე კი საუბარიც ზედმეტია. (ბიზნესი კი, მოგეხსენებათ, მხოლოდ მოგებაზე გათვლილ საქმიანობას გულისხმობს).
არ შეიძლება ყოველი მაღალი სახლის აშენებაზე ლოყებს ვიხოკავდეთ - მთაწმინდას ეფარებაო!.. ბოლო-ბოლო, იმისთვის ხომ არ არსებობს თბილისი, რომ მთაწმინდას ვუყუროთ ყველა ფანჯრიდან?!

kentavri

2017-10-11 20:03:36

ჩაი კი ნამდვილად არ არის ჩვენი საქმე, ვერასოდეს ვერ გავუწევთ კონკურენციას მსოფლიო გიგანტებს მაგრამ სომ-ხური კარტოფილი რომ არ შემოგვქონდეს და აქ მოვიყვანოთ ვითომ უსაშველოა ეგ ამბავი?

kentavri

2017-10-11 20:04:58

ან თურქული კიტრი და პომიდორი რომ არ ვჭამოთ და ქუთაისში თუ არის პარნიკები სიტყვაზე ზესტაფონშიც რომ იყოს და ჩვენი მოვიყვანოთ გადაუჭრელი ამბავია ვითომ?

kentavri

2017-10-11 20:06:43

არმენებს თუ შეუძლიათ ჩვენთან კარტოფილი შემოიტანონ ჩვენ რა ჭირი გვჭირს? ჩემი ცოლის ბებია 84 წლისაა და ნახევრად უწყლოობაში 4-5 ტომარა კარტოფილი რომ არ მოიყვანოს ისე რა გააჩერებს და შეუძლებელია ეგ ამბავი სხვისთვის?

ფხიზელი

2017-10-11 20:08:45

თაბორისა და პუშკინის სკვერის მიმდებარე ტერიტორიის პროექტი:

http://zozme.com/index.php?newsid=9058

ნახეთ, რა კარგი რამე კეთდება!
კაცი რომ ამას აღუდგება წინ, ან მტერი უნდა იყოს, ან ნაცი! (თუმცა, ეს ხომ ტავტოლოგია გამომივიდა).

kentavri

2017-10-11 20:09:06

ეხლა ჩაიზე თუ გაამახვილეთ ყურადრება და ციტრუსზე ეგ მეც ვიცი რომ ისედაც ჭარბია, რაც გვაკლია იმის სასათბურე მეურნეობები უნდა გაკეთდეს, თორემ ჩვენს ჩაის და Yავას შეგვაცხამენ ერთ ადგილას მსოფლიო ბობოლები :)

kentavri

2017-10-11 20:10:00

მართლა კარგი რამ კეთდება, სერიოზული სავიზიტო ბარათი იქნება ნამდვილად

natali

2017-10-11 20:14:09

ფხიზელი

ხოოო..მაგრამ....

როგორ წარმოგიდგენიათ,სოლოლაკში ერთი ძველი დანგრეული სახლის ადგილას, სადაც თითო ოთახში თითო ოჯახი ცხოვრობს, ინვესტორი რომ მიდის და ის ოჯახი ორმაგ და სამმაგ ფართს რომ ითხოვს, რამდენ სართულიანი უნდა ააშენოს რომ მოგება ნახოს? ალბათ ერთი 35 სართულიანი ხომ? და იქ რომ იმდენი კორპუსი აშენდეს, მოსახლეობის მადა და ინვესტორის მადაც რომ დაკმაყოფილდეს, მერე იმ კორპუსებში ხალხი რომ შესახლდება, ქუჩების გამტარობა ამას აიტანს? ან კომუნიკაციები ეყოფა?
მე პირადად წარმოდგენაც არ მაქვს ამას რა უნდა ეშველოს.

kentavri

2017-10-11 20:14:43

ნამდვილად მასე უნდა მოხდეს ფხიზელი ოღონდ გენერალური გეგმა უნდა დამტკიცდეს და ინვესტორებს არ უნდა შეეძლოთ გადაუხვიონ იმ გეგმას(ერტიან სისტემაში უნდა ჩაჯდეს)... ისე კი სახელმწიფოსაც შეუძლია ინვესტირება, წელიწადში 20-30 მილიონი რომ ჩადოს 4 წელიწადში დიდ ნაწილს ეშველება, დანარჩენს ინვესტორები და ეგ არის.... ისე კი 80-90% დასანგრევია, გამაგრებითი სამუშაოებში წელიწადში 5-7 მილიონის ყრა არაფრის მომტანია მ

serapina

2017-10-11 20:18:18

ეჰ ნატალი, ნატალი,
აი,ის რომ გგონია რომ კალაძეს ვინმე რამეს გამოასწორებინებს,აქ კარგავს უკვე დისკუსია აზრს.
მე, კალაძეს პიროვნულად არ ვეხები.ვერ გადავურჩები ცოცოხალი სახლში, ჩემს, ფეხბურთზე გადარეულ გერმანელებს...თუ ნახევრად გერმანელებს...(რას გაიგებ ადამიანი. დღითიდღე აფერადებს რეჟისორი ევროპას...ჩემს სამეზობლოს განსაკუთრებით...).

მე ამდენი ხანია პ/როცესზე ვკამათობ და თქვენ კიდევ, რას ერჩი კალაძესო.

მოიცათ, ახლა ამ წუთას საქართველოს ჯერ დანიშნული და მერე არჩეული პ/რეზიდენტი ხომ ჰყავს?
-ჰყავს!.
კალაძე, არის თუ არა უკვე დანიშნული მერი?(მოვუკვდი არიჩოპრას, გურიიდან არ აარჩევიებენ).
-არის!
რომელსაც, მერე,ისე არჩევთ მერად, რომ თქვენი არჩეული გეგონებათ...
პრეზიდენტადაც აირჩევთ თქვენ მაგას... დამიჯერე.

...ასე არ გვარჩევიებდა შევარდნაძე და მისი პარლამენტი?
ან მიშა და მისი პარლამენტი?
ახლა,ივანიშვილი და მისი პარლამენტი?
ეს,როდემდე უნდა ჰყვავოდეს საქართველოში დემოკრატია?!

კაი,კაი, იექ/ს/პერიმენტეთ განათლების სისტემის არ იყოს...
ჯერ საერთაშორისო დონის პოლიტიკოსიო...
მერე ახალგაზრდა და ცხრა ენაზე მოსაუბრეო...
მერე,მილიარდელი და მოსულა კარგი ცხოვრებაო!

ვოტ,ვოტ, ნატალი,მანდაა ძაღ/ლის თავი დამარხული!
მაგიტომ უნდა წიგნებს,ძალიან ბევრ წიგნებს წაკითხვა(მე არ წამიკითხავს ბევრი... სად მეცალა.18 წლიდან ვმუშაობ), რომ მიხვდე ფოკუსის არსს.
მე,მანდ არავინ გამაგებინებდა... და სადაც საჭირო იყო,იქ გავიგე.
მე და თქვენი პარლამენტის თავმჯდომარე(?), კობახიძე,ერთი დროის სტუდენტები ვართ...
ჩვენ,მაშინდელი ქართველი სტუდენტები,პირადად თუ არ ვიცნობდით ერთმანეთს... ერთმანეთის შესახებ გვსმენია...
მასეთები(ევროპაში განათლებულება მიღებულები) ბევრია მანდ.
...და ვერც ამათმა გვიშველა, ვერც ივანიშვილის ფულებმა და ვერც კალაძის?!
რა სახელმწიფო ვართ მაინც ასეთი,ჰა?!

მე,მაგ ზღაპრებში ვერ ვიცხოვრე და შენ თუ გაცხოვრებს კარგად ვინმე,წარმატებებს გისურვებ.





kentavri

2017-10-11 20:19:03

ნატალი არ არის ეგ ძალიან ძნელი საქმე თუ მოინდომებ, მაქსიმუმ 5 სართულიანების აშენებაც საკმარისი იქნება ოღონდ მთავრობამაც უნდა ჩადოს ინვესტიცია თორემ მარტო ინვესტორი არ მოვა... გამტანუნარიანობას რაც შეეხება დიდად არ გაიზრდება მოსახლეობა ასე 20%ით და არ შეიქმნება დიდი პრობლემა, მტავარია არ გადაამლასონ და სპორტის სასახლის მიმდებარე ტერიტორია არ გაიმეორონ :)

serapina

2017-10-11 20:21:18

პაპა,მაგ სეიფზე გამახსენდა.
საქართველო,ერთი პატარა ქვეყააა, ყველა სოფელში იციან კარგის და ცუდის გარჩევა.
სრულიად წიგნების გარეშე...ეს არის სუფთა,ბუნებრივი სიბრძნე.
წიგნებზე დავწერე ზემოთ და იქნებ გასაკვირიც იყოს ახლა ეს,რასაც დავწერ.
არაა წიგნი ყველას საქმე!
არაფერი არ არის იმაზე ცუდი,ვიდრე ნახევრად წაკითხული,ნახევრად გაგებული...

ვიჯდეთ ახლა და ვიმარჩიელოთ,ვინ გაამართლებს ხელისუფლებაში...
მაღალი, დაბალი, სუსტი,თუ მსუქანი,ფულიანი თუ უფულო, გრძელფეხება თუ გრძელცხვირა...
იფ,იფ, ღმერთს ქართველებისათვის 200-300 წელი არ უნდა დანანებოდა წესით...

მე,სახელმწიფოზე ვსაუბრობ... სანამ არ მომწყინდება...



arichopra 2

2017-10-11 20:27:35

სერაფინა ჩემო დაო, გაგვაგებიე ერთი რა გინდა, დეეთხუოს კალაძე ახლა საქმეს და ჩოუჯდეს ფორსაიტების საგას? ისე სრულიად სეიოზულად გეკითხები, ვერ გამოვიტანე კონცეპტუალური აზრი თქვენი პრეტენზიებიდან! განათლებაზე რომ აპელირებთ მარადჟამს ეს რა არის, რას ნიშნავს ვერაფრით ვერ გავიგე?! მაგალითად ერთ უსაშველოდ განათლებულ კაცს დაგისახელებ, ლევან ბერძენიშვილი! რას წარმოადგენს ეს განათლებული კაცი რეალობაში?! არა ნამდვილად ვერ ვიგებ თქვენს მიმართულებას, რა ვქნათ, როგორ მოვიქცეთ, საუკმაყოფილებო კიდევ ბევრია! )))

arichopra 2

2017-10-11 20:28:12

ისე ძუნწი ადამიანების არაფერი მწამს! )))

arichopra 2

2017-10-11 20:36:11

აღარ მახსოვს სადღაც ეწერა "ფიქრები სახენწიფოზე", ნოდარს ეწერა თუ რეზოს, თუ ტარგმანში ვნახე სადღაც. რა ვიცი იქნებ არც მიცხოვრია, იქნებ არც არაფერი წამიკითხავს, იქნებ არც გამიგონია ვინ იყვნენ მარტინ იდენი, ბედის ნებიერი პერი, ჰოლდენ კოლფილდი, სიზიფე, დიდი გეტსბი, განტენბაინი, ონისე, გუგუა.. ხევისბერი გოჩა?! ხო კინაღამ გამავიწყდა, ქალი ქვიშაში?! იქნებ ეს ყველაფერი დამესიზმრა?! ის კი არა და შეიძლება გასულ ზაფხულს არც ვყოფილვარ ბლექ სეე არენაზე?! ეს ხომ სადღაც წარსულში დარჩა, რომელსაც დროის ნისლი სქლად ედება და ჩემი ცხოვრებაც ისე ფერმკრთალდება, როგორც ჩამავალი მზისკენ ზურგით მიმავალის ალანდი?!

arichopra 2

2017-10-11 20:40:14

შრი აური ბინდო

natali

2017-10-11 20:59:04

კიი სეარფინა, კიი....ზუსტად ისე აგვარჩევინებენ, როგორც შენ აირჩიე ის კომკავშირელი მერკელი.:)))

serapina

2017-10-11 21:18:14

რა გინდათ ამ მერკელთან, ცხოვრობს ქალი დიდებულად. იღებს ხელფასს და მოჰყავს ბოსტანში გოგრა(კვახი ჰქვია ჩემსკენ).

არ გაიგოს, თორემ არ დაეძინება დარდისაგან.

არიჩოპრა2,
რა ვერ გაიგე შევარდნაძედან ივანიშვილამდე რა მოხდა?!

ლევან ბერძენიშვილს თავისი საქმე რომ ეკეთებია, ის რაც ესმის და კარგად იცის... მის განათლებასთან,არავის ჰქონია პრეტენზია.

ძუნწობაზე გამახსენდა...
არც ანგარებისათვის გაკეთებული სიკეთეა, სიკეთე!.
... და ივანიშვილმა თუ გააკეთა, არც გვამადლის...ასე მგონია(ისე რას ააგნიასა ეს სანაცეთი. გადაეხადა ფული... არ ჰქონდა?!)
ისე, შენ რატომ იმადლები ივინიშვილის გაკეთებულს, ამას ვერ ვხვდები.
კარგი,დაველოდოთ როდის ააშენებს ივანიშვილი საქართველოს.
(კალაძე,თბილისს ააშენებს).



arichopra 2

2017-10-11 21:49:01

ივანიშვილი რა შუაშია მე ეს ნატალიზე ვთქვი! )) ერთხელა სამოც წელს გადაცილებულ კაცს მითხრა, ჩამოდი თბილისში და ველოსიპედით ისეირნე პეკინზეო, ვნახავ მერე სად წახვალო და ა.შ! ნაცვლად იმისა რომ ეთქვა, თბილისში რომ ჩამობრძანდები აუცილებლად მეწვიე ქუხნაში ფინჯან ჩაიზე (ღვინოს ჯვარი სწერია!()კარგ ხაჭაპურს გამოგიცხობო! არა, შენც არ მომიკვდე, ველოსიპედზე გამომიწერა პროსტატის მასაჟი! მნახა რა ბელიალედტინოვი?! ))

natali

2017-10-11 21:52:25

ეეხ, იმდენი მკითხველი გვყავს, საჭიროზე მეტი.:)))) აი მწერალი არ გვყავს, მწე-რა-ლი!
იმედია ხვდები, რომ მხატვრული ლიტერატურა არ მაქვს მხედველობაში და სამეცნიერო ლიტერატურაზე ვლაპარაკობ.

arichopra 2

2017-10-11 21:57:30

ისე სერაფინა საინტერესოა, რატომ მოგხვდა თვალში სიძუნწეზე გამოთქმული ჩემი მცირე რეპლიკა, გულმა ხომ არ გრენჩხა?! ))...))

arichopra 2

2017-10-11 21:57:30

ისე სერაფინა საინტერესოა, რატომ მოგხვდა თვალში სიძუნწეზე გამოთქმული ჩემი მცირე რეპლიკა, გულმა ხომ არ გრენჩხა?! ))...))

ფხიზელი

2017-10-11 22:19:44

natali,
ვინც ორმაგ და სამმაგ ფართს მოითხოვს, იმისთვის არსებობს მარტივი პასუხი: მადლობელი იყავი, თუ იმ ფართს მიიღებ, რაც დღეს გაგაჩნია (თანაც, უკანონო მიშენებების გამოკლებით!); თუ არ მოგწონს, დედაც გტირებია - ეგდე მანდ და მერე შენმა ნათესავებმა გეძებონ ნანგრევებში თქო!..
*
ჩვენთან არსებობს მდიდარი ადამიანის მიმართ გაუცნობიერებელი ანტაგონიზმი.
მე მგონი, ეს იმ პერიოდიდან მოდის, განკულაკების უბედური პერიოდი რომ ჰქონდა ქვეყანას: ყველა გონიერი და მშრომელი გლეხი კულაკობის ბრალდებით დააჭერინეს უსაქმურმა და შურიანმა მეზობლებმა და ჩაჯდა მერე ქვეცნობიერში, რომ მდიდარი კაცი, როგორი ლეგალური გზითაც არ უნდა გამდიდრებულიყო, ან თაღლითია ან ქურდი (თორემ მე რატომ არა ვარ მდიდარიო)!
ეს წარმოდგენა მერე განამტკიცა სოციალისტური რეალიზმით დაღდასმულმა ლიტერატურამ: არ მაგონდება "კლასიკურ" საბჭოთა ლიტერატურაში (რასაც გვასწავლიდნენ და გვაბარებინებდნენ გამოცდებზე) მდიდარი დადებითი პერსონაჟი.

...ბავშვობაში დედა მიყვებოდა ერთი მოხუცი მეზობლის ნათქვამს, - ეს ჩვენი სალომე, სულ რომ სულელს და უტვინოს ვეძახდი, წინასწარმეტ/ყველი აღმოჩნდა: მე რომ წელებზე ფეხს ვიდგამდი და მიწებს ვყიდულობდი, ეს ქალი მიწებს ყიდიდა და იმითი სამკაულებს ყიდულობდა... მოვიდა მერე კოლექტივი და დღეს ორივეს ერთნაირად, ნახევარ-ნახევარი ჰექტარი მიწა გვაქვს და ისიც მთავრობისგან ნათხოვარიო! :))

ნატალი მართალია: თანამდებობაზე... მოსაკეთებლად და წელში გასამართავად მოსვლა არ უნდა სჭირდებოდეს კაცს. (ნოღაიდელი გაიხსენეთ - მთელი ცხოვრება სახელმწიფო სამსახურში იყო და, გადადგა თუ არა, მეორე დღეს უკვე ოფიციალურად აღმოჩნდა მილიონერი!.. აღარაფერს ვამბობ კეზერაშვილზე, რადგან ნაცები საერთოდ სხვა ფენომენია).

papa

2017-10-11 22:57:58

სერაფინა


რაო.... რაოოოოო....?? ეს რა მესმის??

(რას გაიგებ ადამიანი. დღითიდღე აფერადებს რეჟისორი ევროპას...ჩემს სამეზობლოს განსაკუთრებით...).


რაო რაოოოოოო .....როგორ რეჟოსორი უკვე მანდაც მოგწვდააათ??

ვაააა....უჟე მანდაც დაიწყეეს ჩვენზე აპრობირებული ექსპერიმენტების ჩატარებაა??
ბიჯოოოს ..... მალადეც ამ რეჟისორს, თუ თქვენთანაც ასე ჩქარა ჩამოაღწია, მალადეც ამას. ეტყობა ჩვენზე ჩატარებული ექსპერიმენტების შედეგებით კმაყოფილია (გამოჩლუნგების...ბრბოდ ქცევის ..და კიდევ სხვა ათასნაირი ექსპერიმენტების ..სულო და გულო) და ეხლა თქვენზე უკვე თამამად დანერგავს ამ ,,ახალ აღმოჩენებს,,
(ეხლაღა მიხვდნენ პავლოვის მნიშვნელობას)
ევროპაში ახალ წამლებს რომ იგონებენ, იმ წამლების ვარგისიანობა არ ვარგისიანობას
ბაჭიებივით ჩვენზე ცდიან ხოლმე. ხოოდა ეს საქმეც ესე გაააკეთეს.... ჩვენთან იექსპერიმენტეს, იექსპერიმენტეს და სასურველ შედეგებს რომ მიაღწიეს, ეხლა უკვე თქვენთან დანერგავენ--- ლიცენზია აღებული აქვთ---ხარისხიანობაზე მიშამ დაურტყათ ბეჭედი. ეხლა თქვენთან დანერგვის ჯერია
ზოგადად, ქართული საზოგადოება, მაგ ევროპელებისაგან განსხვავებით, ასე თუ ისე ურთიერთ გადაბმულ--გადახლართულია (დედმამიშვილობა ნათესაობა მეგობრობა მეზობლობა და სხვა) ეს ურთიერთკავშირი საზოგადოებას დაშლისგან ძალიან იცავს, ერთმანეთის დახმარების იმედად და წყალობით, ჩვენ ხალხს მეტი გამძლეობა-ამტანობა აქვს, მაგათთან შედარებით ჩვენი დაშლა--მოშლა მავანთთათვის უფრო ძნელი იყო.(ბოლო ბოლო ბომბს ხომ არ დაგვკრავდნენ... დემოკრატიულად კიდევ არაფერი დაუკლიათ)
ჰოოდა .. მიუხედავად ჩვენი საფუძვლებისა, ჩვენ რომ ესეთ დღეში ჩაგვყარეს მაგ გერმანელებს რაღას უზამენ?
მანდ მინიმუმ 80 % მეზობელი მეზობელს ვერა სცნობს, ურთიერთ კავშირი მანდ ლამის ნათესავებსაც კი არ ააქვთ, მანდ ადამიანი ჭირში და ლხინშიც(იშვიათი გამონაკლისის გარდა) მარტოსულია.. ნამეტნავად ჭირში.... ხოოდა მაგათ რაღა დაიჭერს? როგორც კი ეგ რეჟისორი მანდ ცოტა მაგრად დააწვებათ ...სუ ბრინჯივით დაშლიან მაგ,,სახელმწიფოს ძლიერ მოყვარულ გერმანელებს,, ქართული კინოები შენ მერე ნახე მანდ .. ოღონდ გერმანელების შესრულებით.(პავლოვი დიდი მამაძაღ/ლია, დიდი)
მითუმეტეს, როგორც შენც ამბობ, მაგ არაბებმა ეგ შენი გერმანელები სულ დააფრთხო და თავგზა აურიათ.
ჰოოოდა თქვენთან რომ ეგ რეჟისორი მაგ ,,სახელმწიფოს ძლიერ მოყვარულ გერმანელებს,, ასე აფერადებს.... ჩვენ რაღას გვიზამდა??
ეხლა კარგად დააკვირდი მაგ გერმანელებს,(მათ ქცევებს, მათ გარდაქმნებს და ა.შ.) და ქართველის 9 წლის გაძლებას უფრო კარგად დაინახავ...ბევრ ნაცნობ ფილმებსაც ნახავ.
ჯერ უკრაინა რამდენ ხანს გაძლებს, იმას დაააკვირდი და მერე მაგ გერმანელების გაძლება ნახე.
მოკლედ .... მე რა თქმა უნდა ცოტა უტრირებით ვამბობ სათქმელს, მაგარმ არსი მაინც ეს იქნება, ეს....განა იმიტომ ვამბობ ამეებს რომ მაგ გერმანელების(ან სხვა ევროპელების) ჯინი მჭირს, არა .. უბრალოდ ლოგიკა მიდის მაქეთკენ თვითონ, ლოგიკა(ჩემი)---
უნდა ყველაფერი აირიოს, უნდა დომხალი იყოს მთელ მსოფლიოში, დომახალი. რომ უფრო ადვილად მართონ ეს დედამიწა ..ეგააა ამ ჩათლახი ,,მსოფლიო მამების,, გეგემები. ეგ ანუ რაც უფრო არეულია წყალი, მაგათთვის ის უფრო ხეირია.
ასე რომ ეგ შენი გერმნაიაც იქაააა,... იქ...

papa

2017-10-11 23:35:25

ფხიზელი


ჩვენთან არსებობს მდიდარი ადამიანის მიმართ გაუცნობიერებელი ანტაგონიზმი.
მე მგონი, ეს იმ პერიოდიდან მოდის, განკულაკების უბედური პერიოდი რომ ჰქონდა ქვეყანას: ყველა გონიერი და მშრომელი გლეხი კულაკობის ბრალდებით დააჭერინეს უსაქმურმა და შურიანმა მეზობლებმა და ჩაჯდა მერე ქვეცნობიერში, რომ მდიდარი კაცი, როგორი ლეგალური გზითაც არ უნდა გამდიდრებულიყო, ან თაღლითია ან ქურდი (თორემ მე რატომ არა ვარ მდიდარიო)!
ეს წარმოდგენა მერე განამტკიცა სოციალისტური რეალიზმით დაღდასმულმა ლიტერატურამ: არ მაგონდება "კლასიკურ" საბჭოთა ლიტერატურაში (რასაც გვასწავლიდნენ და გვაბარებინებდნენ გამოცდებზე) მდიდარი დადებითი პერსონაჟი.



არც ეგრეა საქმე...საწინააღმდეგოს გეტყ/ვი----- არაა ყველა მასე და არც ნორმალური არ იქნება მასეთი აზროვნების ..
ერთი ნაცნობი სვანი კაცის ისტორიაა...მხედრიონის პერიოდში დილიდან საღამომდე შეძლებული მეზობლის კარგად ყოფნაზე ლოცულობდა სულ. (იმ მძიმე პერიოდში ეხმარებოდა ის მეზობელი) ასე ამბობდა --- ამ კაცს რომ არ ჰქონდეს, მეც ხომ დამერხეოდაო, რომ აქვს ესე არ სჯობიააა, ვიდრე ის რომ ჩემსავით ესეც ჯიბე გაფხეკილი იყოსო?? დაჟე თუნდაც მე არ დამეხმაროს, სადღაც ვიღაცას ხომ მაინც დაეხმარება, ვიღაცას მაინც ხომ გაუმართავს ხელსოო. რაც მეტი იქნება ასეთი ხალხი ქვეყნისთვის ის უფრო კარგი იქნება, უფრო მეტ ხალხს დაეხმარებიანო.......ან დახმარებას გთხოვს, ან დაგასაქმებს, მოკლედ კარგია ასეთი ხალხიო .....
ფულიანი რაგინდ კრიჟანკი იყოს, გაჭირვებულ კაცს დაჟე იმის გადაგდებული ნაქურჩალიც კი გამოადგებაო, აბა კაცს რომ არაფერი აქვს, ის თვითონ იქითაა დასახმარებელი, იმას არც ნაქურჩალი არ ექნებაო..
მერე მაგალითი მოჰყავდა ხოლმე---უკაცრიელ ტ/რიალ მინდორში დიდი ხე რომ იდგეს, ის ჯობია თუ საერთოდ რომ არ იდგესო? შენ შეიძლება ის ხე არ გადგება, მაგრამ ვიღაცა იქთ გამვლელს ხომ წაადგება, ან მზეს შეეფარება ან წვიმასო. ის ხე სულ რომ არ იდგეს, მაშ იმას აღარა სჯობიაოოო...
მოკლედ ჭკვიანი კაცი იყო.(აცხონოს ღმერთმა .. განგრენა... შაქარი)... 25 წელი გავიდა მას მერე და დღემდე ის კაცი და მისი სწორი აზროვნება სულ მაგალითად მომყავს ხოლმე. ასე მგონია ყველა ნორმალური ასეც აზროვნებს მეთქი.

serapina

2017-10-11 23:36:53

პაპა,
კი,ბოლო ათი წელია, ამათი "კაკულია" ვარ. შენაო, ესენი საიდან იცოდიო?
როგორ ავუხსნა ახლა ამათ მე ეს? ჰოდა არც ვუხსნი.ვოტ ტაკ!
ესენი,ჩვენზე ადრე გაამწესეს იქა!

მუშახელად აღიქვამენ ამ შავტუხა ქალ-ვაჟებს...
თურქებიც მუშახელად წარმოედგინათ მაგრამა...
ნეტა, მოლა არ გამაღვიძებდეს დილაუთენია ამ შუაგულ გერმანიაში და. ... მანამდე,მე კი ვიქნები გასუსული!
მაინც საოცარი თვისებების ხალხია.
შვილს არ პატიობენ სახელმწიფოს მიმართ უპასუხისმგებლო და უსინდისო დამოკიდებულებას!
ეს მშურს მაგათი!!!

papa

2017-10-12 00:11:01

სერაპინა

კაკულიობაში მეც დაგეხმარები
შპარგალკებს პირდაპირ პირველ ხელიდან მოგაწვდი ხოლმე
ისე თუ გამოგადგება მე დაჟე სონა მკითხავის შპარგალკებიც მაქვს---- ჯადოების მოხსნა, შეყვარებულობა, ბალახბულახი... მაგ გერმანელებს ყველაფერი გამოადგებათ, ყველაფერი, მაგათზე ყველაფერი გაჭრის
ესაა რომ ქართველებზე აღარა ჭრის ეს ჯადოები და ბალახბულახი, თორემ მაგათზე აუცილებლად გაჭრის.....უთხარი ,,დიდი მაგდუს,, რეცეპტია თქო, მოკლედ მაგარი სახელი გაგივარდება მთელ ევროპაში ...

ფხიზელი

2017-10-12 02:02:06

papa,
რასაც შენ იხსენებ, ეს გამონაკლისია. ხოლო გამონაკლისი, როგორც სკოლაში გისწავლია, ამტკიცებს წესს! წესი კი ის გახლავთ, რომ მდიდარი არ უყვართ ჩვენთან.
აგერ, კალაძეს უყურე - სხვებს თუ იმისთვის აკრიტიკებენ, მაღალი ხელფასი რატომაა აქვს, ან პრემიას რატომ იღებსო... კალაძეს იმისთვის ლანძღავენ, ხელფასს რატომ არ იღებს და თავის ხელფასს გაჭირვებულებს რატომ ურიცხავს, რას მარიაჟობს და ვის აკვირვებს თავისი კეთილშობილებითო!..
მიდი ახლა და გააკეთე რამე, რისთვისაც არ გაგინებენ! - შანსი არ არი! :)
ნიუ იორკის ერთ-ერთი საუკეთესო მერი იყო მილიარდერი მაიკლ ბლუმბერგი, (18 მილარდის პატრონი), რომელმაც თავის ბოლო საარჩევნო კამპანიაში, (2010 წ.), 109 მილიონზე მეტი დახარჯა...
ჩვენთან კი ბიძინას 6 მილიარდი, ლამისაა, საგინებლად არის ქცეული!
მე მაინც ვფიქრობ, რომ სოციალისტური წარსულიდან მოგვდევს ამგვარი დამოკიდებულება. ჩერჩილი ამბობს ძალიან ლაკონიურად და ზუსტად: კაპიტალიზმის თანდაყოლი ნაკლია სიმდიდრის არათანაბარი განაწილება; ხოლო სოციალიზმის თანდაყოლი ნაკლი არის თანაბარი განაწილება სიღარიბისაო.:)

ფხიზელი

2017-10-12 02:02:38


რა მაგის პასუხია და, ახლახან გამომიგზავნეს ამერიკელი ჟურნალსტის წიგნის ქართული თარგმანი - თომას გოლცი, "საქართველო. ომისა და პოლიტიკური ქაოსის ქრონიკა პოსტსაბჭოთა კავკასიაში". შესანიშნავი წიგნია. ვისაც არ წაუკითხავს, ვურჩევ, რომ აუცილებლად წაიკითხოს.
ხშირად მახსენდებოდით შენ და ჩვენი აქაური ფორუმი, იმდენად ჩვენნაირი პოზიცია უჭირავს ყველაფრის მიმართ: შევარდნაძის, გამსახურდიას, პუტჩისტების, ვარდების რევოლუციის, სააკაშვილის, საკუთარ თავზე ნაწვნევი ორივე ომის, დასავლეთელი ტუფტა მეგობრების და მათი ცრუ დაპირებების შესახებ...
სიმართლეს სავსებით შეესაბამება ანოტაცი, რაც ამ წიგნს ახლავს:
"თომას გოლცმა თავიდან ბოლომდე გაიარა "ქართული ჯოჯოხეთის" ყველა რკალი 1992 წლიდან 2008 წლამდე – ომიდან ომამდე. პირდაპირ, შეულამაზებლად, მაღალპროფესიულად ასახა ნანახ-განცდილი. არის ამ წიგნში რაღაც ისეთი, რაც შეგძრავს და სამუდამოდ დაგამახსოვრებს თავს. ესაა სიმართლე, შიშველი ფაქტები, რომლებსაც ყველგან ვერ წაიკითხავ, რადგან ყველა ვერ ახერხებს ასე – მიკერძოებისა და ფარისევლობის გარეშე..."

papa

2017-10-12 09:40:33

სად ვნახო ეგ წიგნი?? ...... ემჩნევა საჩემოა....დარჩენილ პროამერიკელებსაც გავანათლებ

ისე კი... ჯეფრისა არ იყოს, თუ ეგეც მასეთებსა წერს.... ეგეც,,რუსეთუმე,,ყოფილა
აბა მოჰმრავლებია ამერიკას საკუთარი,,რუსეთუმეები,,.. დარხევია და ეგაა.
ეგ ქაჯები იტყ/ვიან პუტინმა მოისყიდაო...აბა იმას კი არ იტყვიან დედაჩემი პრასტიტუტკაააო.
მაგ სირაქლემას პოზიციას არსად არასოდეს არავისთვის არ მოუტანია სიკეთე და არც მაგათ მოუტანთ ხეირს. იყვნენ მასე გოთვერნულ პოზიციაში და მაქსიმუმ 20 წელიწადში რა ჩიტსაც დაიჭერენ მაგასაც ვნახავთ

papa

2017-10-12 10:18:25

სერაფინა

,,მაინც საოცარი თვისებების ხალხია.
შვილს არ პატიობენ სახელმწიფოს მიმართ უპასუხისმგებლო და უსინდისო დამოკიდებულებას!
ეს მშურს მაგათი!!!,,

გეთანხმები სერაფინა, გეთანხმები ....
მაგრამ ეგ ყველაფერი წლების მანძილზე სახელმწიფოში გატარებული იდეოლოგიის შედეგია. იდეოლოგიისა რომელიც ჩვენ ქვეყანას საერთოდ არა აქვს. წარმოიდგინე მასეთი იდეოლოგია(ქვეყნის სიყვარულისა) მანდ წლებისა და საუკუნეების მანძილზე მიმდინარეობდა. ხალხსაც სახელმწიფოს მიმართ პატივისცემა გაუჩნდათ(რა თქმა სახელმწიფოც შესაბამისად ექცეოდათ მათ)..მერე ეგ თვისება მაგათ რეფლექსად
ექცათ, მერე კოდში გადავიდა, მერე გენში და ა.შ.
მაგათ ეხლა რასაც შენ იძახი, ეგ თვისება უკვე ინსტიქტად აქვთ ჩამოყალიბებული, ინსტიქტად. მაგის წაშლა ძნელია. აი მაგალითად როგორც ქართველზე ამბობენ... სტუმარ--მასპინძლობაო..მაგათთვის ეგ საქმე ისეა. მოკლედ მაგ მეტალიტეტის ჩვენთანაც ,,დათესვა,, სურვილის შემთხვევაში, სულაც არაა ძნელი!
ელემენტარული....მანქანაში რემნების სავალდებულო გაკეთება ხომ ადვილად დაინერგა საქართველოში? ხოდა არც დანარჩენის გაკეთება--დათესვააა ძნელი
ვერა ხედააავ,... რაც თვითონ ჭირდებოდათ 10 წელიწადში, ის სუ ცეცხლითა და მახვილით(პლიუს ტელევიზიით)დანერგეს საქართველოში, თანაც დიდი წარმატებით.
ასე რომ ეგ არაა ძნელი
მოკლედ სულ ბაქრაძისეულს გიმტკიცებ -- არაფერი განსაკუთრებული უბედურება ჩვენ არა გვჭირს, სახელმწიფოს ნების შემთხვევაში, ყველაფერი გამოსწორებადია

მაგრამ.............
,,აი,ის რომ გგონია რომ კალაძეს ვინმე რამეს გამოასწორებინებს,აქ კარგავს უკვე დისკუსია აზრს,,.

კიიი მაგრამ .... რაო.... ვინ არ გააკეთებინებს?...რატომ?? რა მიზნით?


ჰოოოოოოო ჰოოოოოოო .... მეც მანდა ვარ!!!
შენ კიდევ მაინც ,,კოჭებში მირტყამ,, (თანაც რომ იცი როგორ და სად დამარტ/ყა...ეგ უფრო მტკივნეულია)

papa

2017-10-12 10:28:04

სერაპინა

ესენი,ჩვენზე ადრე გაამწესეს იქა!

ხომ გეუბნები ეგ შენი გერმანელები ჩლუნგები არიან მეთქი და არ მიჯერებ
როგორ მე ერ
მა სვიდმა ნოემბერმა გამინატა გონება და მაგატ ცვნზე წინ იქ მყოფებს აქამდეც ვერ გაუგიააატ მაგატ

natali

2017-10-12 10:36:17

ფხიზელი

ნახე რას წერს ჟორდანია-

დემოკრატიის პოლიტიკური პრინციპია თავისუფლება, სოციალური პრინციპია - თანასწორობა.

მაგრამ თავისუფლება თავისთავად წარმოშობს სოციალურ უთანასწორობას.

დემოკრატიაში რაც უფრო მეტი გავლენა აქვს შეძლებულთ, მით უფრო მეტია თავისუფლება და ნაკლები თანასწორობა; და პირიქით, რაც მეტი გავლენა აქვთ ღარიბ ხალხს, მითუ უფრო მეტია თანასწორობა და ნაკლები თავისუფლება. პირველი მდგომარეობა ქმნის გარდამავალ საფეხურს ოლიგარქიისაკენ, მონარქიისაკენ და სხვ., მეორე კი ტირანიისაკენ: ყველა ტირანი ხალხისაგან გამოვიდა, დემაგოგიით გაბატონდა. ორივე ამ მდგომარეობას გზას უჭრის თავისუფლების და თანასწორობის შეხამებულად შეთვისება და მკვიდრი პოლიტიკური წესებით დამაგრება. ამ წესების შემუშავება და შენახვა შეუძლია მხოლოდ დემოკრატიას. ე.ი. დემოკრატიის არსებობა მათი არსებობის წინასწარი პირობაა. ჯერ დემოკრატია, შემდეგ თავისუფლება და თანასწორობა. მაშასადამე, დემოკრატიის დამახასიათებელი ატრიბუტი ეს ორი დებულება არ არის.

და მართლაც, თავისუფლება შეიძლება იყოს დემოკრატიის გარეშეც. ლიბერალების რეჟიმი თავისუფლების რეჟიმია. ასევეა თანასწორობა. დესპოტიაში ყველა თანასწორია უუფლებობით; საბჭოთა ქვეყანაში მთელი ხალხი ყოველ მხრივ გათანაბრებულია სიღატაკეში და მორჩილებაში. ცხადია მხოლოდ თვით დემოკრატიის მიერ დამყარებული თავისუფლება და თანასწორობა შეიძლება იყოს ხალხური, დიდი უმრავლესობის ინტერესების და აზრების გამომხატველი. ხოლო დემოკრატია არსებობს იქ, სადაც თითოეული მოქალაქე არის ერთ და იმავე დროს სუვერენი და ქვეშევრდომი, მბრძანებელი და ბრძანების შემსრულებელი.ის, როგორც სუვერენი, კანონმდებელია, აღმასრულებელია, მოსამართლეა; როგორც ქვეშევრდომი - კანონის მორჩილია, განჩინების და სასჯელის მიმღებია. სადაც ასეთი წყობილება არსებობს, იქ თავისუფლების და თანასწორობის საკითხი ღებულობს ხალხურ ხასიათს. აქ თავისუფლება არ ნიშნავს მოქალაქის უფლებას  - აკეთოს რაც მოეპრიანება. არც თანასწორობა ნიშნავს მოქალაქის ქონებრივი უფლების აყრას და ძალით, მექანიკურად მათ გათანაბრებას. ეს იქნებოდა არა დემოკრატიზმი, არამედ ბოლშევიზმი. ანტიდემოკრატიულ ქვეყანაში თავისუფლების შეკვეცა წარმოებს მუდამ ხალხის საწინააღმდეგოდ, დემოკრატიაში კი - ხალხის სასარგებლოდ.

natali

2017-10-12 10:39:02

მოქალაქის თავისუფლების შეზღუდვა ეკონომიურ და პოლიტიკურ სფეროში ხალხის სუვერენობის გადასარჩენად და უზრუნველსაყოფად დემოკრატიის არსებითი პოლიტიკაა. დემოკრატიის მიუცილებელი ატრიბუტი თავისუფლებაა, მარა არა იმდენი რომ მან შესჭამოს მშობელი დედა-დემოკრატია.

დემოკრატიაში ყველა პიროვნებას უნდა ქონდეს თავისუფალი გასაქანი დაიცვას თავისი მრავალფეროვანი ინტერესები, აწარმოოს თავისი საქმეები თავის შეხედულებისამებრ, მაგრამ ეს გასაქანი არ უნდა შორდებოდეს იმ საზღვარს, რომლის იქით იწყება პოლიტიკური საზოგადოების დანგრევა კერძო პირთა მიერ. მიუღებელია მოშლა მთელის მიერ კერძოსი, კერძოს მიერ მთელის. ამათ შორის საზღვარის გავლება და დაცვა არის საგანი დემოკრატიის ორგანოების.


papa

2017-10-12 10:41:23

გამომექცა

სერაპინა

ესენი,ჩვენზე ადრე გაამწესეს იქა!

ხომ გეუბნები ეგ შენი გერმანელები ჩლუნგები არიან მეთქი და არ მიჯერებ--... მე ერთმა შვიდმა ნოემბერმა ,,გამინათა და დემოკრატიულად,, შემომიტრიალა გონება -მენტალიტეტი და ეგენი როგორ ..... თუ ეგენი ჩვენზე წინ არიან,,იქ ჩასულები,, ...როგორ... აქამდე ვერ მიმხვდარააან მაგათ თავს რაც ტრიალეეებს?
მაგათაც რომ დეპოში შეიყვანენ მერე მიხვდებიან რაც დაჰმართეს
ისე ერთი თხოვნა ..აბა ახალგაზრდა გერმანელებში(გრუბად 25--30 წლის)კარგად მიათვალიერ--მოათვალიერე ....ახალგაზრდა გიტლერი არა ჩაანს?..გამოჩნდება!!
(მაგათი თვიდგადარჩენის ინსტიქტი მომავალი გიტლერია)

natali

2017-10-12 10:52:09

დემოკრატიული სახელმწიფოს მართვის ყველაზე მთავარი პრინციპი აი ესაა----------




დემოკრატიაში ყველა პიროვნებას უნდა ქონდეს თავისუფალი გასაქანი დაიცვას თავისი მრავალფეროვანი ინტერესები, აწარმოოს თავისი საქმეები თავის შეხედულებისამებრ, მაგრამ ეს გასაქანი არ უნდა შორდებოდეს იმ საზღვარს, რომლის იქით იწყება პოლიტიკური საზოგადოების დანგრევა!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

აი ამ ოქროს შუალედის დაცვაა ხელისუფლების პირდაპირი მოვალეობა!!!!!!!!

შეუძლია დღეს ეს ჩვენს ხელისუფლებას????




natali

2017-10-12 10:57:42

აი რას წერს მონტესკიე-

დემოკრატიაში ხალხი მართავს. მათ აქვთ არჩევანის უფლება. ხალხი ირჩევს მმართველებს, ხელმძღვანელებს,  არჩევანის უფლება ფუნდამენტური უფლებაა. უნდა არსებობდეს კანონი მართვა, რათა ადამიანებმა არ მოახდინონ საკუთარი კერძო ინტერესების საყოველთაო ინტერესების კონტექსტით გამოყენება. კანონის დახმარებით უნდა მოხდეს მოქალაქეთა შორის საკუთრების სწორი გადანაწილება. დემოკრატია ფერხდება მაშინ, როდესაც ჩნდება უთანასწორობა და უკიდურესი თანასწორობა. პირველი, თავს იჩენს მაშინ, როდესაც ადამიანები არ აიგივებენ საკუთარ ინტერესებს ქვეყნის ინტერესებთან და ცდილობენ საკუთარი ინტერესების დაკმაყოფილებას; მეორე, როდესაც  ადამიანებს არ აკმაყოფილებს  მხოლოდ თანაბარი მოქალაქეობა და ყველა ასპექტში თანაბრობა სურთ. მოქმედ დემოკრატიაში ხალხი ირჩევს ხელისუფლებას, ემორჩილება და პატივს სცემს მას. თუ არჩეულები  ამომრჩევლებს იმედს გაუცრუებენ, ხალხს აქვს უფლება, გადაირჩიონ ისინი. როდესაც ჩნდება უკიდურესი თანასწორობის მოთხოვნა ადამიანები კარგავენ პატივისცემის გრძნობას ხელისუფლების მიმართ და აღარც ემორჩილებიან მას. მათ სურთ თავად მართონ ყველაფერი. იყვნენ ხელისუფალნი, მოსამართლენი და ა.შ.  შედეგად, მთავრობა წყვეტს ფუნქციონირებას, კეთილი ნების უკანასკნელი ნიშნები ქრება და ჩნდება დესპოტიზმი. არისტოკრატიაში ხალხის ერთი ნაწილი მართავს დანარჩენს. არისტოკრატიული მმართველობის პრინციპი ზომიერებაა. ყველა კანონი მიმართული უნდა იყოს ზომიერების დაცვისა და შენარჩუნებისაკენ. კანონმა არ უნდა მისცეს წარჩინებულ ფენას სხვისი ჩაგვრის უფლება.  მაქსიმალურად უნდა შეამციროს განსხვავება წარჩინებულთა და დანარჩენ ფენას შორის. კანონმა უნდა განამტკიცოს თავად თანასწორობა წარჩინებული ფენის შიგნით. თუ ეს არ მიიღწევა, წარჩინებულთა ფენა კარგავს ზომიერების გრძნობას და ხელისუფლებაც ირღევა.

natali

2017-10-12 11:13:05


მიაქციეთ ყურადღება ამ აბზაცს!!!!!!!!!!

დემოკრატიაში ყველა პიროვნებას უნდა ქონდეს თავისუფალი გასაქანი დაიცვას თავისი მრავალფეროვანი ინტერესები, აწარმოოს თავისი საქმეები თავის შეხედულებისამებრ, მაგრამ ეს გასაქანი არ უნდა შორდებოდეს იმ საზღვარს, რომლის იქით იწყება პოლიტიკური საზოგადოების დანგრევა კერძო პირთა მიერ.(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) მიუღებელია მოშლა მთელის მიერ კერძოსი, (აი ეს მოხდა სოციალისტური რევოლუციის დროს) და ასევე კერძოს მიერ მთელის(აი ეს მოხდა კომუნისტური სახელმწიფოს ნგრევის დროს). ამათ შორის საზღვარის გავლება და დაცვა არის საგანი დემოკრატიის ორგანოების.
ხოდააააააააააააააააა
ამ საზღვრის გავლება რომ არ მოხდა, იმის ბრალია სოციალური უთანასწორობის ეს დიდი მარჟა რაც ჩვენს ქვეყანაშია.



ყველაზე მთავარი აი ესაა, რისთვისაც არსებობს ხელისუფლება, რისთვისაც არსებობს საკანონმდებლო ორგანო, რისთვისაც საჭიროა კონსტიტუცია, რომელიც უზრუნველყოფს დემოკრატიის პრინციპების დაცვას, სადაც ბალანსირებულად იქნება დაცული პიროვნების თავისუფლება და საზოგადოების სოციალური თანასწორობა. რათა არცერთს ამ ორი პრინციპიდან არ მიეცეს საშუალება მოსპოს მეორე.
რა თქმა უნდა, თუ გვინდა, რომ გვქონდეს სახელმწიფო!

serapina

2017-10-12 11:26:52

გაფერადებამ გამახსენა...
ჩინელი და არაბი გოგონები ქართველებზე მოქალაქეობის გამო ქორწინდებიანო და...
ვინმე იურისტი,ამ ფოკუსის შინაარსში ხომ ვერ გამარკვევთ?

antoni

2017-10-12 14:17:17

უშუბლისძარღვო კაცუნების და ტრუსისრეზინგაწყვტილი ქალების პარადია!
მოვტ/ყან ამათი პოლიტიკოსობა - თუ გეკუთვნის და არ გიშვებენ იჩივლე, ძალადობა რა შუაშია?აბა კანონებს ვისთვის წერთ?
თუ ანდრო იძახის შაბათს სანდრო უნდა მოვკლაო და შაბათს სანდროს სახლში არ შეუშვებენ გადაადგილების თავისუფლების უკანონოდ შეზღუდვაა?
მიწა ქალაქის ცენტრშიო, რომ დაუჩემებიათ, იმ მიწაზე სახლის, კორპუსის, სავაჭრო, ან საოფისე შენობის აშენება არ შეიძლება, შესაბამისად მისი გამოყენება სხვა რაში შეიძლება? მიწისქვეშა პარკინგისთვის კი მილიონის დამხარჯავი მოიძიონ მეცოცხეებმა; მსგავსი მიწა კიდევ ბევრია ქალაქის ცენტრში, წაიღონ 1 ლარად და ააშენონ

Munji

2017-10-12 14:41:52

ნატალი-
ცხადია, ჟორდანიაც მართალია, მონტესკიეც და თქვენც სწორ ინტერპრეტაციას აკეთებთ, სწორად გესმით მათი ნაუბარი...
პრობლემა მხოლოდ ერთ სიტ/ყვაშია - “ უ ნ დ ა “...
კი, ასე უ ნ დ ა იყოს, მაგრამ ადამიანი ისეთი გააჩინა ღმერთმა, რომ სულ იმის ცდაშია, ეს “უნდა” გადალახოს როგორმე:) და უნდა ითქვას, წარმატებითაც ახერხებს ამას, - კაცობრიობის ისტორია, გარკვეული თვალსაზრისით, ამ ერთი პატარა სიტ/ყვის წინააღმდეგ ბრძოლის ისტორიაცაა...
••••••
“ფხიზელი” ამბობს, არ უყვართ ჩვენში მდიდარი ადამიანებიო. კი, ბატონო, არ უყვართ, მაგრამ რატომ უნდა უყვარდეთ? განა ბევრი იცის ხალხმა ისეთი, ვინც კანონიერი გზით გამდიდრდა?!
ეგე, პარლამენტართა 40 % მილიონერიაო, წერენ. ღმერთმა ყველას მისცეს, მაგრამ სოციალიზმიდან ახალი გამოსული ხალხი არაა მიჩვეული მის გვერდით მილიონერებს და ეჭვის თვალით უყურებს - ეს ნამდვილად თავისი ნიჭითა და შრომით გახდა მილიონერი თუ მშობლებმა დაახვედრეს ნოყიერი ნიადაგი პრიხვატიზაციის პერიოდიდან, როცა მთელი სახალხო დოვლათი რამდენიმე ათეული გაქნილი და გაიძვერა ადამიანის ხელში აღმოჩნდა?
სოცილიზმი საფუძველშივე გამორიცხავდა ვინმეს გამდიდრებას და თუ ასეთები მაინც იყვნენ, ყველამ იცოდა, რომ მათი სიმდიდრე უკანონო იყო. იმიტომ ყიდულობდნენ “ვოლგის” მომგებ ბილეთს ორმაგ ფასად, რომ არავის ეკითხა, საიდანო?
ამაშია საქმე, თორემ ქეთი მელუას ან უცხოეთის კლუბებში მოთამაშე რომელიმე გამოჩენილი ქართველი სპორტსმენის სიმდიდრე რომ შეაწუხებს, ისეთი ადამიანი ძალიან ცოდვაა, ჩემი აზრით...

natali

2017-10-12 14:55:34

Munji

ხოდა მეც მაგას ვამბობ. სწორედ ეს "უნდა"-ა კანონი და ასეთი კანონები უნდა დაიწეროს პარლამენტში. ასეთი კანონების დამწერნი რომ არ გვყავს, იმიტომაც ვეფლობით და ვეფლობით ამ ჭაობში.

ხოდა თუ ხალხმა ცოტა არ ამოისუნთქა და თუ პირიქით, გაღრმავდა უფსკრული ფენებს შორის და საშუალო ფენა საერთოდ მოისპო, მივიღებთ იმას, რაც მიიღო რუსეთმა 1917-ში. ლენინს ხანდახან კი უნდა გადახედო თურმე კაცმა:))) ეს ჩემზე უკეთ უფროსმა თაობამ იცის.:)))))
ამას ვამბობ ზუსტად, თუ გვინდა რომ სახელმწიფოდ შევდგეთ, უნდა გავითვალისწინოთ დემოკრატიის მამათა რჩევები, კანონმა უნდა დაიცვას ბალანსი სოციალურ თანასწორობას და თავისუფლებას შორის, უნდა გამრავლდეს საშუალო ფენა.
რა თქმა უნდა თუ გვსურს დემოკრატიულ სახელმწიფოში ცხოვრება.

natali

2017-10-12 14:58:30

ისე მიშამ და მელიამაც კარგად იციან ლენინი :))) რომ დაუდგნენ წინ ძალოვანებს და წავიდა ლექციის კითხვა, ოლიგარქები გასხედან თავზე და გიყენებენო;)) მეტი კი არაფერი გაუკეთებია ლენინს. ასე აუმხედრა ჯარი ნიკოლოზს.:)))))))))))))

serapina

2017-10-12 15:08:02

"თორემ ქეთი მელუას ან უცხოეთის კლუბებში მოთამაშე რომელიმე გამოჩენილი ქართველი სპორტსმენის სიმდიდრე რომ შეაწუხებს, ისეთი ადამიანი ძალიან ცოდვაა, ჩემი აზრით..."
მუნჯი,
გაგახარებს ღმერთი!
სხვა ყველაფერშიც დაგეთანხმე.
დრო ვერ ვნახე დასაწერი...

სხვისი გაღარიბების ხარჯზე რომ გამდიდრდნენ, ჩხარტიშვილი და სხვები... ახლა გაპატიოსნდნენ,აღარაფერს აფუჭებენ და უკვე "კარგები" არიან?!

ქართველის წარმატება, შინაც სასიხარულოა და გარეთაც... თავისი შრომით ნაშოვნი, შეარგოს ღმერთმა ყველას!

საქართველოში გვყავს საერთოდ ბიზნესმენი, თავისი შრომით გამიდრებული?

papa

2017-10-12 15:12:30

მუნჯი

ცოტა უფრო ხშირად რომ დადო პოსტები არ შეიძლებააა??
მართლა ჩვენზე (4-5 კაცზე) კი არააა ეს სიტი გაპიროვნებული..წერე ..რადგან შეგიძლია წერე ..მასე ბევრი იმალება და მარტო შორიდან იყურებიან..არ გამოვა ესე საქმე, არა
ეს საქართველო მარტო ჩემი კი არაა.... შენიცააა .....რაც გტკივა თქვი, ხან სწორს იტყვი ხან ვერა, ხან გაგაბრაზებენ, ხან არა ... არაუშავრა... ძირი (ანუ არსი) სათქმელისა დარჩება..გამგებიც კიდევ გასაგებს გაიგებს.მითუმეტეს ამ საიტს ხელისმომწერი 20.000 მაინცა ყავს(ჩვენ ჩოტკში არ ვითვლებით) ტემ ბოლე კოლუმბის წარმომადგენლებიც სულ ლუპით გვკითხულობენ(ნამეტნავად ჩემგან მოკითხვებს)...
მოკლედ საჭიროა აქ წერა... ამიტომ წერე
,,ლაზია,,კიდევ.....ხანდახან შემოვა ხოლმე, ადრე იმასაც ესე ვუთხარი, მაგრამ მაინც
პასიურობს, ისიც მხოლოდ გვკითხულობს .

ფხიზელი

2017-10-12 16:51:51


papa:
"სად ვნახო ეგ წიგნი?? ...... ემჩნევა საჩემოა....დარჩენილ პროამერიკელებსაც გავანათლებ
ისე კი... ჯეფრისა არ იყოს, თუ ეგეც მასეთებსა წერს.... ეგეც,,რუსეთუმე,,ყოფილა
აბა მოჰმრავლებია ამერიკას საკუთარი,,რუსეთუმეები,,.. დარხევია და ეგაა."
:))
არა!.. რუსებზე წერს, თუ წერს!..
ეგ "სიმართლეთუმეა":)

იყო ყველა ცხელ წერტილში. (მშობლიური ინგლისურის გარდა, კიდევ 6 ენაზე საუბრობს. მათ შორის, რუსულად, თურქულად, აზერბაიჯანულად). როცა 92-ის იანვარში, აზერბაიჯანში მყოფს, ლონდონიდან დაურეკეს და სთხოვეს სასწრაფოდ მოენახა და გაეკეთებინა ინტერვიუ... "იმ კაცთან, აი... რა ჰქვია... ფაშისტი რომ ჰყავდათ და ახლახან რომ მოიშორეს..." (წარმოიდგინე, რა დონეზე იყვნენ ინფორმირებულები!) და ჩამოვიდა, იმდენად არაფერი იცოდა საქართველოს შესახებ, ქუთაისი კაცი ეგონა :)
მაგრამ ეტჸობა, რომ ნაღდი და ჯიგარი კაცია!

წიგნი გამოცემულია "არტანუჯის" მიერ, 2014-ში. კარგი ქართულით არის თარგმნილი გიორგი ქოიავას მიერ.
ადრე ტირაჟს მაინც აწერდნენ წიგნს და შეგეძლო გევარაუდა, იქნება თუ არა ქსელში. ახლა არაფერს არ აწერენ.

natali

2017-10-12 16:58:45

ესაა?

http://lit.ge/book/118467-saqartvelo-tomas-golci/

natali

2017-10-12 17:04:13

http://bu.com.ge/geo/news/story/114-tomas-goltsi-apkhazetis-omis-utsnobi-paktebi

ფხიზელი

2017-10-12 17:16:55


კი, natali, ეგაა!

ფხიზელი

2017-10-12 17:32:01

შენს მეორე ლინკში რომ ნაწყვეტებია, ესეც ამ წიგნიდანაა.

lasha2111

2017-10-12 18:13:04

პაპა წიგნი იყიდება "ბიბლუსის" წიგნების მაღაზიის ქსელში, (ყოველ შემთხვევაში მე იქ ვიყიდე) თოთხმეტი ლარი ღირს ...

ფხიზელი

2017-10-12 19:44:14

:)
თემასთან არ არის კავშირში, მაგრამ რადგან წიგნზე (ანუ ლიტერატურაზე) ვსაუბრობთ, ჩვენს ფორუმელებს ერთ კითხვას დავუსვამ:

" თანამდეროვე ქართული ლიტერატურის კ ლ ა ს ი კ ო ს ი ს, რუსთაველის პრემიის ლაურეატის ... შემოქმედება კარგახანია მ ს ო ფ ლ ი ო ლიტერატურის ორგანულ ნაწილად იქცა. „"საქართველოს მაცნე“ გამოსცემს პროზის დიდოსტატის ... რჩეულ თხზულებათა ო ც დ ა ხ უ თ ტ ო მ ე უ ლ ს."

თუ მიხვდებით, რომელ მწერალზეა საუბარი? (ოღონდ, არ დაგუგლოთ, ისე მიპასუხეთ! - არ გაინტერესებთ შედეგი? :))

Munji

2017-10-12 20:37:44

კონსტანტინე გამსახურდია? .. არა... იმან 8-ტომეულზე მეტი ვერ “გაქაჩა... ოთარ ჩხეიძე? არა, გამორიცხულია. .. ოტია? არა. .. რეზო ინანიშვილი? - არა, არც ეგ არ იქნება!..
დოჩანა? .. მაგრამ დოჩანაშვილი ხომ რუსთაველის პრემიის ლაურეატიც არ არის!..
მე - პას! :)

arichopra 2

2017-10-12 21:03:18

ეგნატე არ იყო რუსთაველის პრემიის ლაურეატი, ალექსანდრე ყაზბეგი არ იყო... ნეტაი ვინაა მაი ჯეელი სწერ-კალამი რომ ვერ გააგდებიენ ხელიდან?! 25 ტომეული?! მაგფერი ნაყოფიერი კანდიდატი მე ვიცი მარტო მარქსი და ლენინი!

ფხიზელი

2017-10-12 21:05:44

ყურადღება მიაქციეთ საკვანძო სიტჸვებს:

რუსთაველის პრემიის ლაურეატი...
თანამდეროვე ქართული ლიტერატურის კ ლ ა ს ი კ ო ს ი...
მ ს ო ფ ლ ი ო ლიტერატურის ორგანული ნაწილი (როგორც, ვთქვათ, კაფკა, მარკესი ან მურაკამი)...
35-ტომეული...

Munji

2017-10-12 21:10:33

“ზარი ახლობელთან“ შეიძლება? :))

ფხიზელი

2017-10-12 21:13:10

არა! :)
(ზემოთ მექანიკური შეცდომაა: "25-ტომეული" უნდა ეწეროს).

arichopra 2

2017-10-12 21:34:00

საკვანძო სიტყვების მიხედვით მიშველაძეა, მაგრამ იმას 5 ტომზე მეტი ნაღდად არ ექნება დაწერილი. რა ვიცი 25 ტომი რა ამბავია?! კაი თქვი ახლა ნუ ამოგვხადე სული! ))

ფხიზელი

2017-10-12 21:34:59

ეეჰ... ცხონებული ლუარსაბისა არ იყოს, ოლოლო თქვენა, ვერ გამოიცანით :)))
კარგი, გეტყვით - რევაზ მიშველაძე...

ფხიზელი

2017-10-12 21:38:04


arichopra 2 ,
წამებით დაგისწრია დაწკაპუნება და გეთვლება! :))

ფხიზელი

2017-10-12 21:41:01

საკვანძო სიტყვების მიხედვით რომ გამოიცანი, მაგარი იყო!:)))

arichopra 2

2017-10-12 21:48:23

დედაჩემი საქართველოს დამსახურებული მასწავლებელი იყო, ქართული ენა და ლიტერატურა... რეზო ოჯახშიც არის რამდენჯერმე ნამყოფი. ღარიბად კი ვცხოვრობდით მაგრამ ლიტერატურის მექა იყო ჩვენთან. მაგრად მიკვირს ერთი რამ 25 ტომი რა დაწერა ბატონმა რეზომ?! მაგარი გაოცებული ვარ? ეს ერთი! ))) მეორე, სტუდენტობაში ამოცანების ამოხსნით ვირჩენდი თავს! )))

ფხიზელი

2017-10-12 21:53:01

arichopra 2
:))))))

Munji

2017-10-12 22:09:33

???
1.რეზო მიშველაძე თუ კლასიკოსი იყო, არ ვიცოდი...
2. რუსთაველზეც კი არ წამიკითხავს ასეთი ეპითეტი - მსოფლო ლიტერატურის ორგანული ნაწილიაო! - თუმცა კი ეკუთნოდა, მიშველაძეზე არანაკლებ . (იქნება ვცდები, რა ვიცი).
3. რა დაწერა ამდენი და ამისთანა?.. (გალაკტიონის 12 - ტომეული რომ გამოვიდა, იქიდან 1 ტომია შედევრები, 11 - წყალი.
ამ “კლასიკოსმა” რა დაწერა ამისთანა?

papa

2017-10-12 22:39:50

ისე კი... ჯეფრისა არ იყოს, თუ ეგეც მასეთებსა წერს.... ეგეც,,რუსეთუმე,,ყოფილა
აბა მოჰმრავლებია ამერიკას საკუთარი,,რუსეთუმეები,,.. დარხევია და ეგაა."


არა!.. რუსებზე წერს, თუ წერს!..
ეგ "სიმართლეთუმეა":)

ვაი... მგონი შეგეშალა
უკუღმა რომ წავიკითხო ...ე.ი. რაღამც მე ამერიკელებს,,დიდი სიყ/ვარულით,, მოვიხსენიებ... ვერ ვყოფილვარ ,,სიმართლეთუმე,,
კეთილების მოკითხვას რუსებსაც რომ ვუგზავნი ხოლმე?? ..ეგ რეიტინგს არ მიმატეეებს??
მაშინ გავხდები ისევ ,,ექსპერტი,,.... ექსპერტის თუმეობა შეიძლება.
თან დიდი სერიოზული ტონით ვიტყ/ვი -- ეს ჩემი პირადი დემოკრატიული აზრია მეთქი

აუუუუუჰ ....საწყალი დემოკრატია ... არ ამოისვეს სიტყ/ვა დემოკრატია უკანალშიიიი..

ფხიზელი

2017-10-12 23:19:00

papa...
შენ რაღა დაგემართა, "რუსეთუმეს" დეფინიცია არ იცი? - რუსეთუმე ჰქვია ადამიანს, რომელსაც არ სჯერა, რომ რუსეთი დასავლეთის სანქციებისგან დაიშლება, საქართველოს კი ნატოში და ევროკავშირში მიიღებენ და გაბრწყინდება, ამიტომ გაიძახის, დაველაპარაკოთ რუსეთს, იქნებ რას გვეუბნებაო!..
გეხება ეგ შენ? - გეხება!
გოლცი ამბობს, რუსეთი არ დაუშვებს თავის სამხრეთის საზღვრებთან ნატოს ბაზების არსებობას და თუ დასჭირდა, იმდენ ძალას გამოიყენებს, რამდენსაც ჩათვლის საჭიროდო!.. აი, დასავლეთის იმედი კი ტყუილა ნუ გექნებათ: არც ნატოში მიგიღებენ, არც ევროკავშირში და თქვენი გულისთვის არც თოფს არავინ ესვრის რუსეთსო!
არის განსხვავება? - ცოტა: ეს უფრო უიმედოა.

ფხიზელი

2017-10-12 23:35:52

გოლცი არ ამბობს, დაელაპარაკეთ რუსეთს, იქნებ რამე გამოგივიდეთო! (ე.ი. რეალისტია, ანუ - "სიმართლეთუმე"). მისი აზრი ახლოა ანდაზასთან, რომელსაც შენ იყენებ ხშირად: წინ წჸალი და უკან... :)

ფხიზელი

2017-10-13 02:52:09

ხოლო ვინ არის მედასავლეთე, ეს განმარტებასაც არ საჭიროებს:
ჭეშმარიტი მედასავლეთე გახლავთ ის ქართველი, რომელიც მტკიცედ და შეურყევლად დგას ერთ პოზიციაზე: არ უნდა დაველაპარაკოთ რუსეთს, სანამ პუტინი ტელეკამერების თანხლებით, მუხლებზე მდგარი არ მოგვიხდის ბოდიშს!
სანამ იქვე არ მოაწერს ხელს დოკუმენტს, რომ იურიდიულად ძალადაკარგულად აცხადებს აფხაზეთისა და "სამხრეთ ოსეთის" დამოუკიდებლობის აღიარებას!
სანამ მიყენებული ზარალის საკომპენსაციოდ არ გადმოგვცემს კრასნოდარის მხარეს (რომლის ოკუპირებისაგნაც თავი შეიკავეს 08-ში სააკაშვილმა, ბოკერიამ, თარგამაძემ და უგულავამ).

papa

2017-10-13 08:08:11

ფხიზელი

ჰოოოდა ელოდონ საჯაროდ, ტელევიზიით მუხლებდაჩოქილი პუტინის ბოდიშის მოხდას.
ისე პუტინთან მოლაპარაკებისა მთლად არა გჯერაა???
ეხლა... სიზმარი ვნახე ნახევარ ციმბირსაც გვჩუქნის მეთქი, რა თქმა უნდა მაგისა
არც მე მჯერა, მაგრამ....მოლაპარაკებით(დიდ წვალებით) ამ ჩვენ გაუბედურებული მდგომარეობის(აფხაზეთი.. სამაჩაბლო) გამოსწორების იმედი ნაღდადა მაქვს
სამაგიეროდ ქუნემ ნატო......ტემ ბოლე ჩვენ იქ მაინც არავინ არა გვღებულობს.

papa

2017-10-13 08:10:35

ბიჭობაც ეგაა რომ საშენოდ დაელაპარაკო--დაიყოლიო... უბრალოდ სხვა გზა არააა..

ტორი

2017-10-13 08:57:27

ფხიზელი,
თემიდან თქვენი ლირიული გადახვევით ძააალიან ვისიამოვნე:)))
ჩვენი იუზერების კომენტარებითაც:)))
-----------------------------

Munji
???
1.რეზო მიშველაძე თუ კლასიკოსი იყო, არ ვიცოდი...
---
კი, კი, ასეა:)))
ეგ კი არა, თუ არ ვცდები, ნობელის პრემიაზეც იყო წარდგენილი:))

ფხიზელი

2017-10-13 19:13:18

ტორი, გაიხარეთ!:)

მე, მაგალითად, ვერაფრით ვერ გამოვიცნობდი :)
არიჩოპრამ კი 25 ტომი გაიკვირვა მხოლოდ :))))))
(თორემ "თანამდეროვე ქართული ლიტერატურის კ ლ ა ს ი კ ო ს ი" და "მისი შემოქმედება მ ს ო ფ ლ ი ო ლიტერატურის ორგანული ნაწილია" - ბუნებრივად მიიჩნია და ამითი გამოიცნო :)))

ჯანსუღმა გაიხსენა ერთხელ ნოდარ დუმბაძის ნათქვამი ერთ-ერთი კრიტიკოსის მიმართ: დედას არ შეგაგინებ, რომ შენნაირები არ გამრავლდნენო!

რეგისტრაცია

დახურვა
სახელი:

პაროლი:

გაიმეორეთ პაროლი:


სარეკლამო ბანერი
1000 X 80