„დიახ, ჩვენ გაცილებით წინ ვართ, ვიდრე იყო აღმოსავლეთ ევროპის ბევრი ქეყანა“
პოლიტიკა

„დიახ, ჩვენ გაცილებით წინ ვართ, ვიდრე იყო აღმოსავლეთ ევროპის ბევრი ქეყანა“

„დიახ, ჩვენ გაცილებით წინ ვართ, ვიდრე იყო აღმოსავლეთ ევროპის ბევრი ქეყანა“
თამთა ქარჩავა

2018-07-12 21:00:27

საქართველომ რეგიონული თუ უსაფრთხოების განმტკიცების საქმეში დაადასტურა, რომ ღირსეული პარტნიორია. ნატო–ს წევრი ბევრი ქვეყნისგან განსხვავებით საქართველო მთლიანი შიდა პროდუქტის 2%–ს მიმართავს თავდაცვის ბიუჯეტში, ხოლო აქედან 20%–ს შეიარაღებაში. ცალკეული ქვეყნები, ასევე ნატო–ს გენერალური მდივნი აცხადებს, რომ საქართველოს ყველა პრაქტიკული ინსტრუმენტი გააჩნია ნატო-ში გაწევრიანებისთვის, ამის მიუხედავად ნატო–ს წევრი ქვეყნები გადაწყვეტილების მიღებას არ ჩქარობენ და მხოლოდ ღია კარის პოლიტიკით შემოიფარგლებიან.

ნატო–ს საპარლამენტო ასამბლეის პრეზიდენტი პაოლო ალი აცხადებს, რომ საქართველოს პროგრესი სახეზეა, მაგრამ საქართველო ცოტა მომთმენი უნდა იყოს. მისივე თქმით, რუსეთს არ აქვს უფლება შეეწინააღმდეგოს რომელიმე ქვეყნის ნატო–ში გაწევრიანებას და აქვე დასძენს, რომ ნატო არასოდეს ყოფილა ისე ახლოს საქართველოსთან, როგორც ახლა არის.

პარალელურად, დიპლომატები საუბრობენ ნატოში მიმდინარე დისკუსიებზე, რომლის თანახმად საქართველოს შეუძლია ნატო–ს წევრი MAP–ის მინიჭების გარეშეც გახდეს.

for.ge–სთან საუბრისას „სტრატეგიული ანალიზის ცენტრის“ დამფუძნებელი, ზურაბ აგლაძე ამბობს, რომ საქართველო აბსოლუტურად ყველა კრიტერიუმს აკმაყოფილებს, რაც NATO-წევრობისათვის არის საჭირო. შესაბამისად, MAP არ არის გაწევრიანებისთვის აუცილებელი ინსტრუმენტი, რომელიც საქართველოს სჭირდება.

ნატო საქართველოსთვის MAP–ის მინიჭების გარეშე ალიანსში გაწევრიანების პერსპექტივას ხსნისასეთი ინფორმაცია, რომელსაც ბრიუსელში მოქმედი დიპლომატები ავრცელებენ. ვიცით, რომ 1999 წლის შემდეგ MAP–ის გარეშე არც ერთი სახელმწიფოს გაწევრიანება არ მომხდარა, როგორ ფიქრობთ, საქართველოს შემთხვევაში დაუშვებს ალიანსი გამონაკლისს, მით უფრო როდესაც ჩვენ გვაქვს 2008 წელს ბუქარესტის სამიტის გადაწყვეტილება...

ზურაბ აგლაძე: მოდით, დავიწყოთ იქიდან, MAP როდის გამოჩნდა NATO–ს ლექსიკონში, ეს იყოს საბჭოთა კავშირის დანრგევის შემდეგ, როდესაც პოსტსაბჭოური სივრცის ქვეყნებმა გადაწყვიტეს გამხდარიყვნენ NATO–ს წევრი ქვეყნები, ამიტომ შეიქნმა გაწევრიანების სამოქმედო გეგმა – MAP, ანუ სანამ გაწევრიანდება ქვეყანა, რაღაცა კრიტერიუმები უნდა დააკამაყოფილოს. თუ საქართველო MAP–ის მინიჭების გარეშე დააკმაყოფილებს ყველა კრიტერიუმს და მიიყვანს იმ სტანდარტამდე, რა სტანდარტამდე უნდა იყოს, ასეთ შემთხვევაში MAP–ის მინიჭება აზრს კარგავს. MAP არის გაწევრიანების სამოქმედო გეგემა, ანუ ერთ–ერთი ინსტრუმენტი, ხოლო ამ კრიტერიუმების დაკმაყოფლება შეიძლება MAP–ის მინიჭებით და MAP–ის მინიჭების გარეშეც. მეტსაც გეტყვით, ამ თვალსაზრისით სხვა ქვეყნებთან შედარებით, საქართველო საკამოდ წინ არის წასული. მე შემიძლია გითხრათ რამდენიმე ქვეყანა, რომელიც ნატოს წევრია, მაგრამ მათთან შედარებით საკამოდ წინ ვართ წასული. დიახ, გეთანხმებით, რომ ჩვენს გაწევრიანებაზე ჯერ კიდევ 2008 წელს იყო საუბარი ბუქარესტის სამიტზე, სადაც დათქმა პოლიტიკური იყო, არ მოგვცეს მაშინ MAP, მაგრამ შეგვპირდნენ NATO–ს წევრობას. იმის შემდეგ გავიდა 10 წელი, ჩვენ საკმაოდ დიდი პრობლემები განვიცადეთ და ვფიქრობ, რომ ამ ეტაპისთვის მთავარია იყოს პოლიტიკური გადაწყვეტილება, რადგან საქართველო აბსოლუტურად ყველა კრიტერიუმს აკმაყოფილებს, რაც NATO-წევრობისათვის არის საჭირო.

ყველა პრაქტიკული ინსტრუმენტი არის იმისთვის, რომ საქართველო გახდეს NATO– წევრი და ამაზე საუბრობს გენერალური მდივანი, მაგრამ ამ სამიტზე საუბარი იყო მაკედონიის გაწევრიანებაზე, საქართველოს შემთხვევაში ისევ ღია კარის პოლიტიკით შემოიფარგლნენ. იგივე სკეპტიკური ქვეყნები ამბობენ, რომ მხარს უჭერენ გაწვერიანებას, მაგრამ ითვალისწინებენ რუსეთის პოზიციას...

– არავითარი პრობლემა არ არსებობს, მთავარია დასავლეთის და NATO–ს წევრი ქვეყნების პოლიტიკური ნება, რომ საქართველო გახდეს NATO–ს წევრი ქვეყანა. ასეთ შემთხვევაში არაფერი არ უშლის ხელს ჩვენს გაწევრიანებას.

ანუ, პოლიტიკური ნების შემთხვევაში იგივე გერმანია, საფრანგეთი და დიდი ბრიტანეთი გადალახავს რუსულ ფაქტორს?

– რა თქმა უნდა, პოლიტიკური გარემო იცვლება, რუსეთი არ არის ახლა ისეთ მდგომარეობაში, როგორშიც იყო თუნდაც 5–6 წლის წინ. რუსეთს არ აქვს დასავლეთთან ისეთი მდგომარეობა, როგორი ურთიერთობა ჰქონდა 5–6 წლის წინ, ეს პოლიტიკაა, ის ცვალებადია. რაც დრო გადის, ჩვენ უფრო მეტად ვუახლოვდებით, ხოლო რუსეთი უფრო მეტად შორდება ევროპას. მოვა დრო, როდესაც ევროპელები და განსაკუთრებით ეს სკეპტიკური ქვეყნები გადალახავენ ამ წინააღმდეგობას და მხარს დაუჭერენ ჩვენს გაწევრიანებას. ეს ისტორიული ფანჯარა გაიხსნება. არაერთხელ იყო ასეთი შემთხვევა, ეს იყო ბალტიის ქვეყნების შემთხვევაში, მანამდე აღმოსავლეთ ევროპის ქვეყნების გაწევრიანების დროს. დარწმუნებული ვარ, რომ ასეთი ისტორიული ფანჯარა საქართველოსთან დაკავშირებით გაიხსნება და ჩვენ ამით უნდა ვისარგებლოთ. მთავარია, ჩვენ მაგ პერიოდისთვის, როდესაც ეს ისტორიული ფანჯარა გამოჩნდება ვიყოთ მზად.

კიდევ ერთხელ, ერთადერთი ეს არის მათი ნება, მათი სურვილი და ასეთ შემთხვევაში ჩვენ გავხდებით NATO–ს წევრი. სხვა რაღაც მიზეზების მოგონება, რომ ჩვენ არ ვართ მზად და ა.შ. ეს ალბათ, უფრო თავის მართლების რეჟიმია. რაც შეეხება რუსეთს, რა თქმა უნდა, მას პირდაპირი გავლენა არ აქვს, მაგრამ NATO–ს წევრი ქვეყნები და ყოველ შემთხვევაში დიდი მოთამაშე ქვეყნები ამ შემთხვევაში ითვალისწინებენ რუსეთის ინტერესებს და ამის გამო არიან სწორედ სკეპტიკოსები.

თქვენ წარმოიდგინეთ, ჩვენ რომ არ გვქონდეს რუსეთთან ეს პრობლემა, არ იყოს აფხაზეთის და სამაჩაბლოს პრობლემა, არა მგონია იყვნენ სკეპტიკოსი ქვეყნები და ამის მაგალითია თუნდაც ავღანეთი, მაკედონია, მონტენეგრო და ბევრი ის ქვეყანა, რომელსაც გაცილებით მეტი პრობლემა აქვს კორუფციის მიმართულებით, განვითრების და გნებავთ კრიმინალის მხრივ. აბსოლუტურად ყველა იდექსით ვუსწრებთ ამ ქვეყნებს. დიახ, ჩვენ გაცილებით წინ ვართ, ვიდრე იყო აღმოსავლეთ ევროპის ბევრი ქეყანა – რუმინეთი, ბულგარეთი. ამიტომ, გაწევრიანების მექანიზმი არსებობს და ეს არის NATO–ს წევრი ქვეყნების პოლიტიკური ნება და განსაკუთრებით სკეპტიკოსების: გერმანიის, საფრანგეთის, ჰოლანდის და ა.შ. სხვა არაფერი.

ანუ, MAP როგორც ოფიციალური ინსტრუმენტი არ სჭირდება დღეს საქართველოს?

– აბსოლუტურად არაფერში არ გჭვირდება. ერთადერთი გვჭირდება პოლიტიკური ნება და სხვა არაფერი. MAP–ის გარეშედაც ასრულებს საქართველო ამ ვალდებულებებს. აქ ახლა მთავარია პოლიტიკური ნება. ჯერჯერობით ეს პოლიტიკური ნება არ მომწიფებულა. ისევ შეგვაქებენ და შეგვპირდებიან, რომ ერთ დღეს ჩვენ გავხდებით ნატოს წევრი, მაგრამ თარიღი და დრო არ დასახელდება.

ნანახია - 2425

tngh

2018-07-12 21:01:46

კომენტარები ზედმეტია!!!

ფარაონი

2018-07-12 21:26:12

რა მნიშვნელობა აქვს, რომელ ჯარის ნაწიი ვიქნებით. ვის დაჯგუფებაშიც არ უნდა მოვხვდეთ, წინ ყოველთვის დამიზნებულ თოფს მივიღებთ და არა ფარს, რომელიც გვიცავს.
თუმცა რომელიმე ჯარის ნაწილი რომც არ გავხდეთ, თოფი მაინც დამიზნებულია ჩვენზე და თუ ომია, ჯობს ბუჩქებში დავიმალოთ ბიძინასავით, ისე რომ, არა თუ მტერმა, მოყვარემაც ვერ გვიპოვნოს.
ერთი რამ უდავოა, მაპს მივიღებთ, თუ პანჩურს, ამას ჩვენ არავინ გვეკითხება, ა რ ა ვ ი ნ !

natali

2018-07-12 21:32:30

ევროპა ღირსია ამერიკა გავიდეს ნატოდან.

papa

2018-07-12 22:30:41

სუ მადლობები გვიხადესო....

რატომ არ მოგიხდიდნენ რა... მუქთა მალუქები ვართ და მოგვიხდიდნენ მადლობებს აბა რას იზამდნენ?

papa

2018-07-12 22:34:36

ნატალი


რათააა ევროპა ღირსი? რასაც ეუბნებიან ის იმას იმეორებს, რა შუაშია ევროპა? ვინ ეკითხება მაგას ბალი ათი შაურიაო?
ვერ დაინახეეე.... შენმა სიდედრმა დაჰკრა მაგიდაზე მუშტი---- ჯერ არაოოო?....
და ვსოოოვო....მორჩა კინო

ევროპა....
ევროპა რა შუაშია??

papa

2018-07-12 22:36:09

ნატალი

აჰააა ... ეგე,... ეგ თქვენ და ეგ თქვენი სიდედრი.....თქვენ მაგას 24 საათი სუ სიყვარულს ეფიცებით, ეგ კიდევ თურმე, რუბენსის ქალივით, სხვებთან გულაობს--- აგე ეხლა მაკედონიას ესტროჩკება .... თქვენ კიდევ შორიდან აწკლაპუნეთ პირი......

papa

2018-07-12 22:37:22

საბრალო საქართველო, ობოლი ბავშვივით
გამვლელს და გამომვლელს მუხლებზე ეხვეოდა:
დამჩაგრეს, ბატონო, მიშველეთ უდედმამოს!
თხოვდა ხან საფრანგეთს, ხან რუსეთს

-ლექსი იციო?!--ჰკითხეს საქართველოს,
პატარა საქართველოს, პატარას თვალცრემლიანს..
-ვიციო!--უპასუხა ცრემლები მოიწმინდა;
პატარა საქართველოს პალე როიალში,
შოთა რუსთაველის ლექსი ათქმევინეს

-ყოჩაღ!--მხარზე ხელი დაჰკრა საფრანგეთმა,--
ამ ბავშვს მომავალი დიდი ექნებაო!...

ბოლოს როგორც იქნა, რუსეთმა იშვილა
პატარა საქართველო, ობოლი საქართველო,
მაგრამ მამობილი მკაცრი გამოადგა;
გაეპარებოდა ხოლმე მამობილსა
და დედის საფლავზე ტიროდა საქართველო



ეს ლექსი რადენჯერღა დავდო??

papa

2018-07-12 22:39:01

წამო ნატალი და აფრიკის კავშირში შევიდეთ და იქიდან შევაშინოთ რუსეთი

papa

2018-07-12 22:48:25

ნაწყვეტი ფხიზელის პოსტიდან




კენედი რომ დაემუქრა ხრუშჩოვს, - არ დავუშვებ, რომ სსრკს თავისი სამხედრო ბაზა ჰქონდეს ჩემს საზღვართან ახლოს და შენს რაკეტებს თუ არ გაიტან კუბიდან, ატომურ ბომბს დავცემ კუბასო, - ეს გასაგებია ნაცებისა და მათი ამალისათვის, მაგრამ პუტინს რატომ არ სურს ზედ თავის საზღვართან (საქართველოში) ნატოს ბაზა და რაკეტები, ამას ვერაფრით ვერ იგებენ!

და, თუ იტჸვი, რომ პუტინს ისეთივე უფლება აქვს იზრუნოს საკუთარი ქვეყნის უსაფრთხოებაზე, როგორც ამერიკის პრეზიდენტსო, ამას პუტინის სიყვარულად და მის ქებად ჩაგითვლის რომელიმე სულელი, რომელმაც არ იცის, რომ მსოფლიო იმართება არა სამართლიანობის, არამედ დიდი სახელმწიფოების ინტერესების მიხედვით!
*

papa

2018-07-12 22:49:35

ფხიზელო


ეს ნაწყვეტი ძალიან მომეწონა....შევინახე

ბაბაია

2018-07-12 23:24:38

papa : მაშ პუტინს ისეთივე უფლება აქვს იზრუნოს საკუთარი ქვეყნის უსაფრთხოებაზე არა ? და ამიტომაც ჩვენ არა გვაქვს უფლება არსებობის არა ? მაგ კაცთმოძულეს კიდევ ამართლებ ხომ ? არ იცი რომ ის ჩვენი ქვეყნის დაუძინებელი მტერია?და მის ნებაზე რომ იყოს დედაბუდიანა ამოგვჟლიტავდა "სტრატეგიული მოსაზრებებით" და ჩვენს ნასახლარზე ნარ -ეკალს სისხლის ღვარზე ახარებდა!

ბაბაია

2018-07-12 23:25:17

მადლი ღმერთს რომ ვერ ბედავს ! არა, არა ღმერთის მაგ ურწმუნოს არ ეშინია საკუთარი ქვეყნის ძარცვით მსოფლიოში უმდიდრესს ადამიანს რის უნდა ეშინოდეს ნეტავ ? ამ სიმდიდრის ან ძალაუფლები დაკარგვის ? იქნებ სიცოცხლის ? სარწმუნოა რომ ის უკან არ დაიხევს და ყოველთვის მივა იქამდე სანამდეც შეძლებს აგერ უკრაინა და სი/რი//აა მაგის მაგალითი ,და რითი შევაჩერებთ პუჭურას ლექსებით თუ ქლესებით? რა ხბოსავით აბღავლდები ხოლმე ,,სახეირო" ფრაზას რომ გადააწყდები ინეტში, სამშობლოს კი გალექსილად დასცინი ხომ ?ნუთუ იმ გმირების ხსოვნის მაინც არ გრცხვენია შენი პუჭურა მამობილის აგრესიამ რომ შეიწირა ! საფლავზე რომ გავეფარებით ხოლმე სატირლად არა ? წადი, ვაი "პაპავ" წადი გ-- ჯვი შენს სულიერ მამასთან, წითელ მოედანზე ბელადის ნეშტი მოინახულე და შუბლზე აკოცე. მერე შენი ლექსები წაუკითხე სხაპასხუპით შეიძლება მე 11 არმიის გენერლობა თუ არა "კაპტიორჩიკობა" მაინც ჩაგაბარონ და ახდება შენი ოცნებაც, პაპა ხარ ხომ ?(შენს ენაზე გეტყვი:პაპა არა "შვანცკი") არ გასწორდება ძაღლის კუდი .

ფხიზელი

2018-07-12 23:35:09

papa,
გმადლობთ! :)
*
ნახე? - რუსეთის პრობლემაღა გვიშლის ხელს, თურმე!..
ვაა, მალადეც, აგლაძემაც რა მაგრად გამოიცნო!
ისა და, რუსეთი თუ არსად აპირებს წასვლას, ეს პრობლემა სულ იარსებებს, ხომ?
მაგრამ ამათ რომ ეჭვი არ ეპარებათ ჩვენს გაწევრიანებაში, ე.ი. იციან, რომ რუსეთი გადაბარგებას აპირებს სადღაც! (სავარაუდოდ, ურალს იქით, რომ ჩვენ უხერხულად არ ვიგრძნოთ თავი!).

ბაბაია

2018-07-12 23:55:52

იუზერებო ! ნუთუ არ გაღელვებთ არავის ამ რუსოფილების ტაშფანდურა ? ყოველდღიურად ,წვეთწვეთად რომ გვშხამავენ !? ნუთუ ასეთი უსუსურები ვართ რომ არ შეგვიძლია ღირსეული პასუხი გავცეთ ამ პროფესიონალი კაპიტულანტების კოლონას? ნუთუ ამის დამწერს და გამტირაჟებელს ://ბოლოს როგორც იქნა, რუსეთმა იშვილა
პატარა საქართველო, ობოლი საქართველო,
მაგრამ მამობილი მკაცრი გამოადგა;
გაეპარებოდა ხოლმე მამობილსა
და დედის საფლავზე ტიროდა საქართველო !!!! // ვერ გასცემთ საკადრის პასუხს ? და ობოლი და უმამო ნა?ბიჭ??ვარი ვინ იყო იცით ხომ ? მკაცრი მამობილი ვისაც ჰყავდა ისიც ხომ იცით! რა ბოღმაც გაჰყვა საქართველოდან იმ შხამს რომ აფრქვევს ჩვენზედ და ბიოლოგიურად რომ სძულს ქართველობა ისიც ხომ იცით ?მაშ გაეცით პასუხი ამ ცრუ პაპებს არადა ისეთი ილუზია იქმნება თითქოს ამისთანებისაა მთელი ფორ.გე ს "ელიტ კლუბი" და არა მარტო ფორ.გე.

ფხიზელი

2018-07-13 00:22:11

დიდ სახელმწიფოს არ ედარდება, როგორ გრძნობს თავს მისი მეზობელი რომელიმე პატარა ქვეყანა - კარგად, ცუდად თუ კუბოში მწოლიარედ.
ეგ არ არის მისი პრობლემა.
კუბა ნახეთ (თუნდაც ინტერნეტით), რა დღეშია!.. როგორ ცხოვრობს ხალხი, როდინდელი და სადაური მანქანებით დადიან!.. "ვოლგებს", "ჟიგულებსა" და "მასკვიჩებს" კიდევ თუ სადმე ვნახავდი დღეს, ვერ წარმოვიდგენდი.
რატომ?
იმიტომ, რომ სსრკ-ს იმედით რევოლუცია მოაწყო კასტრომ, დაამხო ბატისტა (როგორიც იყო!) და მიიღო ამერიკის ემბარგო და სრული იზოლაცია.
უამრავი ადამიანი დღემდე ცდილობს, მოაღწიოს ამერიკის ნაპირებს - ნავით, ტივით, გასაბერი ლეიბით...
თუ ფეხი დადგა მიწაზე - ექვემდებარება მისი საქმე სასამართლო განხილვას და დიდი ალბათობით, მიიღებს თავშესაფარს.
თუ მიწაზე ფეხის დადგმა ვერ მოასწრო, სანაპირო დაცვა ჩაავლებს და უკან გაათრევს ოკეანეში!
არავის აინტერესებს აშშ-ში, რას ფიქრობენ კუბელები სამართლიანობის საკითხებზე.
ზუსტად ისევე, როგორც არ დაინტერსებულა ამ საკითხით კრილოვის მგელი, როცა სასმელი წჸლის ეკოლოგიურ სისუფთავეზე მოუვიდა ხანმოკლე დისკუსია კრავთან.

papa

2018-07-13 00:35:51

ფხიზელი
ამ დემაგოგს მგონი ეს ლექსი მართლა ჩემი დაწერილი ჰგონია.....






ოეეეე მუხრანისააა ეგ ლექსი მუხრანის ..ისიც პუტინის აგენტი იყოოო?
ეგ მნაწყვეტი კიდევ იმ დღეს ფხიზელმა მოგწერა

papa

2018-07-13 01:09:44

შვიდი წელია აქა ვარ და პუტინის აგენტი ვარ თუ მაო ძედუნის ყველამ კარგად
იცის...(დაჟე ამერიკამაც კი იცის ვისი აგენტიც ვარ)
შენ კი მხოლოდ და მხოლოდ დემაგოგობ,,მაღალპატრიოტული,, ნოტებით.
იძახი მიშას არ ვიცნობო, მაგრამ ყველა ხედავს რასაც აკეთებ შენც და .... მეც
არავის არ სჯერა მაგ შენი გულდათქული პოსტების
იმიტომაც გითხრეს სამი დღის წინ

Munji2018-07-09 20:41:53
ამას ნაღდად შიგა აქვს!!!
რეებს უბერავს საერთოდ... :)))

Thoma2018-07-09 22:40:20
ეს მენტალური დეზორიენტაციის ბრალია:
მაგას ჰგონია, რაც უფრო ჰიპერტროფირებულ ყ/ლეობებს დაახეთქებს, მით უფრო მაგარი პატრიოტი გამოჩნდება.




შენ რაა.. პატრიოტიზმი, მარტო რუსის გინება გგონიაა?
იმ დღეს მგონი კატრინა შეგეკითხა......თურქეთი და ირანი ჩვენი მეგობრები არიანოო?
არადა სინამდვილეში მთელი სანაცეთი, ცალი ხელით პუტინის საქმეებს აკეთებდა..ნეტავ რა გალაპარაკებთ?

აგე ფხიზელმა იმ დღეს რა გითხრა...პატრიოტიზმი ისააა, ამ აისბერგებში ქვეყანას სამშვიდობოს ისე რომ გაიყვან, არაფერს შეახეთქებო..
ან კიდევ ....... გადადგეს რუსეთიო..თანაც ურალს იქეთო....ხომ კარგი იქნებოდა?/ როგორ?.... გვასწავლე!!..გინებიით?? წავააა??
და საერთოდ......ჩემ პოსტებს, სერაფინასი არ იყოს, საერთოდ ნუ კითხულობ!!!!რა ძალა გადგას... მიშა გავალეეებს??
ისე ეგ შავრაზმელობა მიშას პოჩერკია..(თან რომ იძახი მიშას არ ვიცნობო)..ყველამ გვინდა თუ არა, შენნაირად(ნაცებივით) უნდა ვიაზროვნოოთ?
ნაცებივით აზროვნებამ რაც მოუტანა საქართველოს 2008-ში კარგად ვნახეთ..

zaza192

2018-07-13 02:43:33

papa

მეორე (და არა სამამულო) ომშიც მამლუქები ვიყავითო არ გამიგია შენგან. ხან კოსტავას ციტატები, ხანაც მუხრანის, კარგად ხარ მომზადებული. ზეპირად იცი და წერ აქ თუ რაც საჭიროა შენახული გაქვს და ალაგ ალაგ დებ ხოლმე?

ფარაონი

2018-07-13 04:07:10

რაზე დავობთ?
ქვეყანამ იცის, რომ აქ მპოსტავთა ძალიან დიდი უმრავლესობა აქ მუშაობს და რას დაწერს ეს მხოლოდ საიტის ადმინისტრაციის ნებაა. მაგალითად მე ქე დამპირდნენ რუსეთის და ბიძინას ქებაში თვეში ორ ფუთ ლობიოს და ფუთ ნახევარ სიმინდს მოგცემთო მარა ამ ფაროსანას გადამკიდე, წელს მხოლოდ ჩალას მოგცემთ, ისიც შარშანდელსო და ამიტომ მეც სანახევროდ ვასრულებ გეგმას..
ა, უყურე რაფრა,
გაუმარჯოს რუსეთს!
დიდება ოცნებას!
ერთსაც და მეორესაც დავ,აჯ/ვი თავზე, ხოლო ოცნებას, მის მდიდარ მაგრამ უტვინო დირექტორს და მის მხარდამჭერებს კვირაობით, გამთენიისას დავ.აფ.სი უტვინო გოგრაზე, მათ შორის 41-ის შემომხაზვებს და მათ შეფარულ „ბალეშჩიკებს“.
ამგენს რომ უყურებ, ყველა ვითომ განათლებულია, ვითომ რაცხა აქვთ წაკითხული, ამათ კომპარტიის ისტორიის გარდა არაფერი იციან და რას მოითხოვ ამათგან?
--გამონაკლისია „ნატალი“
--მე რომ უფლება მქონდეს, ისევე როგორც შტერ მუხა დე ხრიგინა ივანიშვილს, ნატალის პრემიერად დავნიშნავდი და გაამართლებდა კიდეც. ძალიან ცოტა შემხვედრია „ნატალის“ დონის განათლებული, სხარტი გონების, სამართლიანი და მასავით მცოდნე.
--ბიძოს რომ გავუდე გამხმარ ტვინში, ეძებს ეძებს და ბოლოს აღმოაჩენს ყველაზე ცუდს და შტერს, რომ კითხულობდეს ჩვენ კომენტარებს.....თუმცა კითხვა არ სცოდნია, ცოლი უკითხავსო და რა უნდა მოთხოვო ამისთანა შტერს ა??? ყოველთვის ესე იყო „ვიზიოტ დურაკამ“

asdf961

2018-07-13 07:50:56


ფარაონი

სახელმწიფოს მოწყობის დიდ პროგრამების დადებაზე პრეტენზიას ვერ გამოვთქვამ, მაგრამ ვინც აქ წერთ რაღაცა აზრებს, მინდა ჩავწვდე და რაღაცა გავაანალიზო ჩემთვის.

შენ ამბობ, რომ 41-ის შემომხაზველებს და მათ შეფარულ ბალელშიკებს - ზოგს დააჯვი, ზოგს დააფსი. შე იცი თუ არა რომ 41-ის შემომხაზველები არიან ქვეყნის 80%?(დაახლოებით) და თუ იცი რომ მოსახლეობის ამ ნაწილს შეურაცხყოფას აყენებ?

ახლა მეორე: დღეს რომ არჩევნები გაიმართოს, დღევანდელი მდგომარეობით შენ ვის მისცემდი შენს ხმას და საორიენტაციოდ როგორ ისურვებდი პირველ სამ ადგილზე გასული პარტიების პროცენტებს.

მადლობა პასუხისათვის.

macro

2018-07-13 09:16:26

პაპას,
საკუთარი თავის შეცოდება არ არის ვაჟკაცის საქმე.
და თანაც სანამდე უნდა იყოს საქართველო ბავშვი. რაც საქართველოს თავზე ტრიალებს ყველაფერი 90%-ით ქართველების ბრალია. ხომ უნდა ისწავლოს აზროვნება და აითვისოს ლოგიკა რაღაც მინიმალურ დონეზე მაინც.
თუმცა აქ რომ ზოგიერთების ნაწერებს წაიკითხავ, ეტყობა ქართველებს თან დაყოლილი გონებაჩლუნგობა სჭირთ.

ბაბაია

2018-07-13 14:18:44

წელი 1949 , არაქათგამოცლილი, კაცდაცლილი,ომით რეპრესიებით განახევრებული საქართველო ,არსით ხმა არსით ზახილი ... პოეზიაში ახლად ფეხშემოდგმული 19 წლის ყმაწვილი პოეტი გულდამწვარ-დათუთქული წერს ლექს საქართველოს ვაებაზე , ლექსს კი არა მოთქმას , დატირებას და იფიქრებდა მაშინ რომ „ბოროტების იმპერიის“ დანგრევას მოესწრებოდა ? .... , აი ეს ლექსია ასე რომ გვიფრიალებს papa რათა დაგვარწმუნოს ჩვენი სამშობლოსთვის დაჭვრილი ყოველი წვეთი სისხლის თუ ოფლის უშედეგობაში , ეს არაერთხელ გაუკეთებია სისტემატურად ათეული წელია აქვეყნებს საქართველოს დამამცირებელ პოსტებს ყველგან სადაც ხელი მიუწვდება ,აი
ჯერ კიდევ 28 ნოემბერი 2014 10:51 „კვირის პალიტრაში“ დაპოსტა ეს ლექსი და თან დააყოლა გულზე მღიჯის კვრით : //ჭეშმარიტებაზე მე ნუ შემედავებით.... ვისა ტრ გაქვთ ავტორს შეედავეთ, ავტორს// ანუ დიდ მუხრანს დააბრალა თავისი ჭკუანაღძობი წარმოდგენები ,იქვე პასუხიც მიიღო :
AKA
02 დეკემბერი 2014 16:33
პ ა პ ა! რაღაც ძალიან ,,გაბლატავდი’’ და ანტი ქართულ და ანტისახელმწიფოებრივი გამოსვლით მკითხველს რუსი პროვოკატორებივით გონებას უბნელებ... მოგენატრა რუსი ვანიას ჩექმა და წიხლი?! 2016-05-27 22:03:50 ისევ for.ge ში იგივე ლექსს პოსტავს და ისევ მუხრანს მუხრანის იმოწმებს უსირცხვილოდ „საქართველოს დამამცირებლად“, და ა.შ. მრავალგზის ამ სინდისგარეცხილი ადამიანისთვის არ არსებობს დიდი მუხრანის სხვა პოეზია : “ზღვა როა, – იმოდენაა!”
“ქართული მარტო ენაა?!
ქართული ქართველთ რწმენაა!
ღმერთია!
ბედისწერაა!
ზღვა როა,
იმოდენაა!
მერუსულმანეს პ ა პ ას ენაც რუსულმანნარევი ბინძური ბარბარიზმებით ,ბინძური !ხარ ნიღანახდილი კაპიტულანტი , სამშობლოს მოძულევ ! საქართველოს დამამცირებელო და ფურთხინი პუჭურას მეხოტბევ ! ბინ//ძური ხელებით ნუ ეხები მუხრანის შემოქმედებას ! და შენი პოეზია აი ამით შემოფარგლე : არ გაგიკვირდეს, ნუ მეტყვი ჯალათს
მე მამას მოვკლავ, დავახრჩობ დედას,
რევოლუციამ(პუჭურამ) თუ კი მიბრძანა!
კალე ფეოდოსიშვილი
და არ უშველა კალეს ამ ლექსმა მაინც დაიჭირეს და მოკლეს, მაგრამ ეს უკვე სხვა ლექსისთვის.
რას იზამ შენნაირები იყვნენ და იარსებებენ ყოველთვის :“ როგორც ცნობილია, კაცობრიობის 90 პროცენტი (მეტი თუ არა) ნაძი//რ//ალაა.’’ როგორც ბრძანებდა მუხრან მაჭავარიანი.

zaza192

2018-07-13 15:11:18

ბაბაია

ყოჩაღ მეგობარო, გული მომფხანე. სულმნათი კოსტავას წერილიდან ნაწყვეტსაც აფრიალებს კონტექსტიდან ამოგლეჯილს და მერაბ რუსთმოყვარეობას აბრალებს

Munji

2018-07-13 17:13:32

პაპაზე რომ კაცი იტყვის, ქართველთმოძულეაო, იმას ნამდვილად შიგა აქვს!!!
ამისთანა გონებადახშულს პასუხიც არ უნდა გასცე!
(ეს ახალი იუზერი თავისი ლექსიკით ძალიან მაგონებს ერთი პოეტის ქალიშვილს, რომელმაც ჩაანაცვლა ტელესივრცეში ხელიხელ საგოგმანები უწინდელი ვარსკვლავი და ასევე პოეტის ქალიშვილი მაია ორჯონიკიძე. ამათვე შემოერთდათ ახალი ცისკრის ვარსკვლავი ანა სუბელიანი, რომელიც 9 აპრილის მემორიალზე ცეკვის მერე ყველა შოუს ნანატრი სტუმარი და ჭკუის საკითხავი ქალბატონი გახდა:)))

macro

2018-07-13 17:54:42

ძალიან აქტიურად შემოუტიეს ამ საიტს ნაცებმა, თან ფსევდოპატრიოტულ ლექსიკასაც რომ იყენებენ.
ეს ბაბაია საერთოდ აუტანელია. თან დოსიებსავ რომ აგროვებს. წინათ თან რელიგიურ რიტორიკასაც იყენებდა, მერე მიხვდა, რომ ძალიან ფარისევლური იყო და შეეშვა. არ არის ნათელი ვიზეც მუშაობს.
რითი განსხვავდება იმ კალესაგან. ისიც უნიჭო ლექსებს წერდა და ესეც. ისიც ტოტალიტარულ სექტას ემსახურებოდა და ესეც.
ან ეს ფარაონი. კაცი ასპროცენტიან ტყუილებს გაჩრის ცხვირში და გინებითა და მუქარით. ამ კაცის რა უნდა დავიჯერო.
საერთოდ თუ განვიხლავთ ქართველ ევროატლანტიკოსებს, ისინი ოდნავადაც არ ჰგვანან არც ევროპელებს და არც ამერიკელებს. არ ვიცი სასაცილოა თუ სატირალი, რომ დასავლური ფასეულობების დაცვა აქ დაიკისრა ხალხმა, რომლებიც თავისი მენტალობით არიან ტიპიური ბოლშევიკები. მიაქციეთ ყურადღება, რომ უცენზურო ლექსიკას ამ საიტზე, და არა მარტო ამ საიტზე, იყენებენ სწორედ ისინი.
ერთ შემთხვევას გავიხსენებ. ერთ ასეთ ტიპთან წამომცდა როკი არ მიყვარსო. აუ, რა ამბავი ატეხა. აბა, კობზონი გიყვარსო. ლოგიკას დააკვირდით; თუ როკი არ გიყვარს, მაშინ კობზონი გიყვარს. არადა შოპენი მიყვარს, კლასიკური მუსიკა და როკი არ მიყვარს, არც კობზონი მიყვარს და რა ვქნა. სადაა აქ დანაშაული. მაგრამ ეს ეწინააღმდეგება მათ ერთუჯრედიან ტვინებში ჩამოყალიბებულ წარმოდგენას იდეალური ქართველი პროდასავლელის შესახებ.
ამ ტიპს უნდა უყვარდეს რუკი და ჯაზი, ღამის კლუბები, ითხოვდეს ნარკოტიკების ლეგალიზაციას, უნდა იყოს ბენდუნომიკის მომხრე და ა.შ.
მუხედავად იმისა, რომ დასავლეთში ვერ იპოვით ას კაცსაც, რომ აკმაყოფლებდეს ამ პირობებს, აქ ჩვენგან ითხოვენ მათ სრულად დამორჩილებას. წინააღმდეგ შემთხვევაში არ აგცდება პუტინის აგენტის წოდება.
თუმცა შესაძლოა ეს შესანიშნავი საშუალებაა მონოპოლიზაცია გაუკეთონ ევროატლანტიკურ იდეას, რომ არ გამოჩნდეს ძალა, რომელიც იქნებოდა ერთდროულად ევროატლანტიკურიც და ნორმალურიც.
ან შესაძლოა საერთოდ პუტინის დავალებას ასრულებენ, რომ მოახდინონ დასავლეთის დისკრედიტაცია.

ბაბაია

2018-07-13 19:49:52


მუხრან მაჭავარიანი
რა ვუთხრა ისეთ ამხანაგს,
ვინც ვერ ახერხებს ქართულად
წერას, კითხვას და ლაპარაკს.//

არც ეს მოეწონება papa-ს:

შენ -
სისხლო ჩემო -
სად არ დაღვრილო -
შენ -
სად არ გხვრეპდა შავი ყორანი.
ვინ გაგაკვირვოს,
რამ გაგაკვირვოს, -
ნადიდგორალი,
ნაშამქორალი !//

ბაბაია

2018-07-13 19:51:48

//იქნებ გგონიათ დადუმდეს ენა.
ვერ მოესწრებით არა და ვერა,
ერეკლე მეფე ხომ არ გგონივართ,
თანხმობა მოგცეთ, არა და ვერა,//


ბაბაია

2018-07-13 19:52:43

საქართველოს შემამკობელი გვირგვინია მუხრან მაჭავარიანის პატრიოტული , ომახიანი, და სამშობლოს სიყვარულით გაჯერებული პოეზია,

ბაბაია

2018-07-13 20:00:23

სირცხვილი თქვენ სამშობლოს გამყიდველო არამზადებო, სისხლისმსმელო შავო ყორნებო.

ბაბაია

2018-07-13 20:09:04


macro და ვინ არის აქ ნაცი ? ან რაშუაშია აქ პარტიული კუთვნილება ? გეუბნები :არც ერთპარტიაში არ ვყოფილვარ ოდისმე და შენთვის პაპაა ერის სულიერი მამა ? საქართველოს მოამაგე ? უსირცხვილოდ რომ შეურაცყოფს ქართველობას ჩიქორთული ვაიქართულით? პოეზიაც რომ შებღალა ? დიდი მუხრან მაჭავარიანი მთაწმინდაზე რომ არ მოასვენა ტყუილებით ,დემაგოგობით ?! წავუყრუოთ პასუხი არ გავცეთ ?

papa

2018-07-13 23:33:28

აუუუ...ეს რა ამბავი აუტეხია აქ ამ დემაგოგს..

-------------
ნუთუ ამის დ ა მ წ ე რ ს და გამტირაჟებელს ://ბოლოს როგორც იქნა, რუსეთმა იშვილა
პატარა საქართველო, ობოლი საქართველო,
მაგრამ მამობილი მკაცრი გამოადგა;
გაეპარებოდა ხოლმე მამობილსა
და დედის საფლავზე ტიროდა საქართველო !!!! // ვერ გასცემთ საკადრის პასუხს ?

ამას თავიდან მართლა ჩემი დაწერილი ჰგონებია..(მერე დაატორმუზა რომ შეტოპა)

საცა რომ მაისაია, ნატოს თანამშრომელი, რუსეთის აგენტიაო და დაიჭირეს(არადა სინამდვილეში თურმე კალტენბრუნერის აგენტი,,ყოფილა,,)..მე რომ კრემლის აგენტი მეძახოს ამათგან სულაც არ მიკვირს..


Munji2018-07-13 17:13:32

პაპაზე რომ კაცი იტყვის, ქართველთმოძულეაო, იმას ნამდვილად შიგა აქვს!!!
ამისთანა გონებადახშულს პასუხიც არ უნდა გასცე!

მუნჯი

მართალი ხარ....არ უნდა გასცე ამათ პასუხი, რაზე უნდა ელაპარაკო? რაც უფრო მეტს დაელაპარაკება თავს გაუყადრებს მაგათ ადამიანი, მით უფრო ,,როლებში,,--ეშხში შედიან
ყბედი რამ მოღალა და მუნჯმაო...
თან კიდევ ვითომ ნაცებისაგან თავს შორს რომ იჭერენ, არა ვართ ნაცებიო---ლექსიკა,პოჩერკზე ემჩნევათ ამათ ვინც არიან...ლამის,,მშრომელთა ფართო მასების მოთხოვნითო,, გაიძახის და კომუნისტურ ლოზუნგებს ისვრის
ფარაონი რა ჩემნაირი ლექსიკით არ ლაპარაკოობს? მაგრამ იმას,,პატიობს,,...ჩემი არ მოსწონს...მის ,,საქმეს,, ასე სჭირდება და მიტომ
--------------
არამზადები და სულგაყიდულები კიდევ ....შენ პარტიაში მოიკითხე...
აბა ჰე.......სუ რო გინებით აიკლო აქაურობა(გეხერხებათ)მაინც აღარ გიპასუხებ. ჩათვალე რომ აგენტობაში მამხილე და ზემდგომებს მოახსენე... გავანეიტრალე-თქო...პრემიას მოგცემენ

ჩემ პოსტებს კიდევ ნუღარ წაიკითხავ...ცოდო ხარ--სვარკასავით მოქმედებს შენზე..

წავედი ეხლა მე პუტინთან, ინსტრუქციების ასაღებად.....,,ბალაკლავათი,, დაველაპარაკები
პლიუს... ფორ.ჯის ადმინისტრაციასთანაც გავარკვევ საქმეს, რაღაც ბოლო ხანებში
ხელფასი მომიკლეს...

ბაბაია

2018-07-14 00:39:09

შე უზრდელო "პაპავ" ქუჩის ბიჭივით ილანძღები ხომ! სიკეთის ხმა რომ არ გესმის თავს იყრუებ ? ამდენი წელია ვერავინ ვერაფერი შეგასმინა ახლა ძალად "მუნჯი"ც მოიშველიე და თქვენ იცით აბა თქვენ ვინ მოგერევათ მძრნერთამძლეებს მუნჯს და ყრუს ! აგენტიო ? ვის რაში უნდა შენი აგენტობა ? ძალიანაც გინდა მაგრამ შტირლიცობამდე ვერ გაქაჩავ, ინტელექტი არ გეყოფა ! იქნებ მატა ხარობა გაქაჩო ? ეგ უფრო შესაძლებელია ინდურ ცეკვებს თუ ისწავლი ! არამზადობა და დემაგოგობა შენი სულიერი მდგომარეობაა !!! სხვანაირად არ ძალგიძმს ! და არ ელოდე რომ დემაგოგობის და საშობლოს ლანძღვას ვინმე შეგარჩენს !

asdf961

2018-07-14 01:45:20

Munji
პაპაზე რომ კაცი იტყვის, ქართველთმოძულეაო, იმას ნამდვილად შიგა აქვს!!!
ამისთანა გონებადახშულს პასუხიც არ უნდა გასცე!
---------------------------------------------------

სრული თანხმობა ჩემგან. და საერთოდ კაცი აზრს გამოთქვამს. გინდ მოუსმინე, გინდა არა. ეს ახალი ვიღაცა კი ეუბნება, მასე რატომ ამბობ, ასე უნდა თქვაო. აი ეს არის კომუნისტური აზროვნება.

სააკაშვილიც მასე მალავდა რუსობას, მაგრამ ვერ დამალა: მიწებიც რუსებს მიყიდა, სტრატეგიული ობიექტების უმეტესობაც რუსებს მიყიდა. თან დღემდე პუტინ აგინებს, რომლისგანაც ფული აიღო საქართველოს 20%-ს გაყიდვაშიო.

georgia

2018-07-14 02:01:30

იუზერებო თქვენ აქ, იმანო და იმანო და იმანო! ვისაც რა უნდა იმას დაწერს და დაპოსტავს და თქვენ ვინ დაგნიშნათ აქ უმფროს-ცენზორებად?
ერთი ეს პაპაა ძარღვიანად, უბრალოდ და გასაგებად რო წერს და რას შ....თ?
აბა თქვენი ფრანცუსკებიანი პოსტები მარტო მტერმა იკითხა.
დროც დანიშნეთ ბარემ,რო ცხრა საათზე დავწვეთ.
ძალიან მოგნატრებიათ სუსლოვი და ანდროპოვი გეტყობათ.

papa

2018-07-14 10:51:28

დანარჩენ იუზერებს

უკვე სულ უფრო მძიმე ფორმებს ღებულობს მისი ავადმყოფობა...უკვე წონასწორობაც კი დაკარგული აქვს.. მართალს იძახის სერაფინა--- ეგენი სისხლისმის ნაკლებობისაგან უკვე აგონიაში არიან..აგონიაში. სახელოებში შეკეცილი ბრჭყალებიც უკვე ბოლომდე გამოშალა. დაჟე ნატალიმაც კი შეამჩნია ეს, მიუხედავად მისგან მის მიმართ გამოთქმული ფარისევლური კომპლიმენტებისა.
აი ასეთი მარაზმატიკები რომ მოგვაშორა ბიძომ, იმიტომ ემადლიერება მას საქართველოს მოსახლეობის 80 % ..დანარჩენები კიდევ სიძულვილისგან და დაკარგული ვლასტის გამო, რა დღეშიც არიან კი ხედავთ ყველა...

მაკრო
შესაძლოა საერთოდ პუტინის დავალებას ასრულებენ, რომ მოახდინონ დასავლეთის დისკრედიტაცია.

asdf961
დღემდე პუტინს აგინებს, რომლისგანაც ფული აიღო საქართველოს 20%-ს გაყიდვაშიო.


ეგრეა ეგრე.......ეგენი დღემდე რუსების სამსახურს ეწევიან და დასავლეთის ბოლომდე დისკრედიტირებას ეწევიან


georgia

ძალიან მოგნატრებიათ სუსლოვი და ანდროპოვი გეტყობათ.



მაგათი ლიდერი(ვითომ შორს რომ იჭერენ მისგან თავს) დღემდე კაკებეშნიკია და მოენატრებათ სუსლოვი და ანდროპოვი...აბა რა იქნება?....ეგენი დღესაც ბოლშევიკების ლოზუნგებით მოქმედებენ-- ამას დახვრეტა..იმას ჩამოხრჩობა....
.და ესენი არიან დასავლეთის ფასეულობების დამცველები? ვაი დასავლეთს ეგეთი,,დემოკრატების,, ხელში,,..
რა გინდ დავარცხნილი და გულისამაჩუყებელი პოსტებიც აცხონ, ამათ უყვააართ საქართველოო? მეტი არ იყოს საქართველოს მტერი.
იმიტომაც დაჰმართეს იმ ცხრა წელში მაგათ საქართვლოს ის, რაც დაჰმართეს--სუ,,ააშენ-ააყვავეს,,
მოკლედ ყველა და ყველაფერი ჩანს პოსტებში, ყველა და ყველაფერი....მაგათი ,,გულანთებული,, ქართველობაც და ჩემი ქართველთმოძულეობა და ტყუილებიც....მკითხველიც ყველაფერს ხედავს და შესაბამისადაც რეაგირებს
იხიოს მაგან ტანსაცმელი ტანზე... ამით რა კლანჭებს(ნაცობას)დამალავს თუ რა..?
ილანძღებიო....თუ რამე მიშას გაგდებისგან გამოწვეული ბოღმა, სიძულვილი, შხამი, ბალღამი ჰქონდა გულში, სუ აქ ამოანთხია და ... მე მეუბნება ქუჩის ბიჭივით ილანძღებიო..
გაღმით შეედავე გამოღმით შეგრჩებაო.... ჩემგან აქ პიროვნულად ვინმეს მიმართ ლანძღვა ან შეურაცხყოფა ვინმეს გაუგიააა? ერთი კოლუმბია(ზოგადად) რომ ვუტერიალებ ყველაფერს, თორე სხვაზე ვინმეზე პიროვნულად აუგი არასოდეს არ მითქვია
კიდევ ვიმეორებ--ყველა და ყველაფერი ჩანს პოსტებში, ვინც ვინააა..ამტკიცოს რამდენიც უნდა მაწონი შავიაო...
მართალია სერაფინა...................ხოოდა, დღეის მერე ჩემგან ჯვარი სწერია..რაც უნდა ის წეროს....

ბაბაია

2018-07-14 13:19:23

რომ პოსტავ://ჩემგან აქ პიროვნულად ვინმეს მიმართ ლანძღვა ან შეურაცხყოფა ვინმეს გაუგიააა? //შე Pუჭურას ნაშიერო და ლენინის ნათლულო ! მუნჯი უშვერად რომ ილანძღება(რამდენი ნიკი გაქვს კიდევ გადანახული) და შენ კვერს უკრავ და ეს ლანძღვა არაა ხომ ? რა ანგელოზი ხარ ! ლანძღვა ისეთი ვიცი საჯდომი აგექავებათ მაგრამ არ ვაკადრებ ჯერ ჩემ თავს და არც საიტს და არც ზოგადად ვინმეს და არ გეგონოს რომ სამშობლოს დასამცირებელ და ოკუპანტის განდიდებას ,გულ ცვედნურ კაპიტულანტობისკენ მოწოდებებს პასუხი არ ექნება ! არც ინატრო! მე არ მიშა მადარდებს მაგრამ სულმნათ მუხრანს ნუ შეეხები, სამშობლოს სიწმინდეებს ნუ შეეხები შენი ბინძური კოტიტა თითებით.

Munji

2018-07-14 15:11:26

მაკრო-ს
ძალიან აქტიურად რომ შემოუტიეს ამ საიტს ნაცებმა თუ ფსევდოლიბერალებმა, ერთი შეხედვით, გაოცებას იწვევს... მაგრამ ყველაფერი თავის ადგილზე დადგება, თუ გავიხსენებთ ცოტა ხნის წინ გავრცელებულ ინფორმაციას აშშ-ს მიერ ანტირუსული პროპაგანდის საწარმოებლად საქართველოსთვის გამოყოფილი 1,5 მილიონი დოლარის შესახებ! :)
აი, სად არის უხეიროდ დამარხული ძაღლის თავი...
იმ ფულს თვითმფრინავიდან ხომ არ გადმოუყრიდნენ საქართველოს, ხომ ეყოლება კოორდინატორ-გამანაწილებელი, რომელმაც უნდა შეაფასოს, ვინ რამდენად წარმატებით მოსდებს შარს ელექტრონის ბოძს, რატომ ტოტები არ გასხიაო!!!
შენს სახლს თუ ჩრდილოეთის მხარესაც აქვს დატანებული ფანჯარა, გასაგებია, რატომაც: იქ სანთელს დგამ და რუსეთზე ლოცულობ!!!
- ფული, ბაბაია!... ბევრი ფული!.....
ჰოდა, დარბიან ეს ინტერნეტ-კიკუები და ბინძური ჰიგიენური საფენებიდან ხტებიან, რომ დაიმსახურონ ამერიკელი გადასახადების გადამხდელთა ჯიბეებიდან ვიღაც თაღლითების მიერ ამოცლილი მწვანე კუპიურები!
(რუსთაველზე გამოხეტებულ - “თავისუფლება ფუჩუს!!!” - პლაკატიან ბოზანდარებს რა, “ერთგულების ქამრები“ უჭერდათ? მაგრამ რას არ გაკისრებინებს სულში ჩალექილი უზნეობისა და სიწუწკის “მიქსი”!)
- ფული, ბაბაია! ბევრი ფული!

ნახეთ ზემოთ, რა ლაფს ასხამს მუხრანის ლექსს ეს არსება, სანამ პაპა ჰგონია მისი ავტორი!!!:)))
მერე რო უთხრეს, ეს მუხრანისააო, შეძვრა ინტერნეტში და ნახა, რომ “შენ სისხლო ჩემო”-ს გარდა, სხვა ლექსებიც ჰქონია მუხრანს და ახლა აქეთ უკივის “რუსულმან” პაპას - მოასვენე ის კაცი მთაწმინდაზე, ნუ ეხები შენი ბინძური, კოტიტა (!) თითებითო! :)))

“რუსულმანზე” გამახსენდა, პუტჩის შემდეგ , ზვიადის თანადგომისთვის, როგორ უყეფდნენ და ეტანებოდნენ საკბენად, სანამდეც სწვდებოდნენ, მწერალთა ჯავშირიდან გასულ მუხრანს... ზოგიერთი “ვაჟკაცი პოეტის“ ტიტულის მქონე მოკალმე, ციმბირის ტაიგაში გიგანტურ მშენებლობაზე დაწერილი პანეგირიკებისთვის კომკავშირულ-სლავაკაპეესეესური ჯილდოების მომხვეჭელნი და მათი ფინიები... როგორ “ამოუქექეს“ 1953 წელში დაწერილი ლექსი, როგორც კომპრომატი, რადგან იქ “კომუნიზმი” აქვს ნახსენები...

რუსულმანების იდეური შთამომავლობა დღეს რუსეთის გინაბში აკეთებს ფულს და “პაპასგან” იცავს მუხრანს!
რატომ ღმერთი არ გაიცინებს :)))

Munji

2018-07-14 15:37:25

“რუსეთის გინებაში“ უნდა ეწეროს.

ბაბაია

2018-07-14 16:33:43

Munji :წელი 1949 , არაქათგამოცლილი, კაცდაცლილი,ომით რეპრესიებით განახევრებული საქართველო ,არსით ხმა არსით ზახილი ... პოეზიაში ახლად ფეხშემოდგმული 19 წლის ყმაწვილი პოეტი გულდამწვარ-დათუთქული წერს ლექს საქართველოს ვაებაზე , ლექსს კი არა მოთქმას , დატირებას და იფიქრებდა მაშინ რომ „ბოროტების იმპერიის“ დანგრევას მოესწრებოდა ? .... , აი ეს ლექსია ასე რომ გვიფრიალებს papa რათა დაგვარწმუნოს ჩვენი სამშობლოსთვის დაჭვრილი ყოველი წვეთი სისხლის თუ ოფლის უშედეგობაში , ეს არაერთხელ გაუკეთებია სისტემატურად ათეული წელია აქვეყნებს საქართველოს დამამცირებელ პოსტებს ყველგან სადაც ხელი მიუწვდება ,აი
ჯერ კიდევ 28 ნოემბერი 2014 10:51 „კვირის პალიტრაში“ დაპოსტა ეს ლექსი და თან დააყოლა გულზე მღიჯის კვრით : //ჭეშმარიტებაზე მე ნუ შემედავებით.... ვისა ტრ გაქვთ ავტორს შეედავეთ, ავტორს// ანუ დიდ მუხრანს დააბრალა თავისი ჭკუანაღძობი წარმოდგენები ,იქვე პასუხიც მიიღო :
AKA
02 დეკემბერი 2014 16:33
პ ა პ ა! რაღაც ძალიან ,,გაბლატავდი’’ და ანტი ქართულ და ანტისახელმწიფოებრივი გამოსვლით მკითხველს რუსი პროვოკატორებივით გონებას უბნელებ... მოგენატრა რუსი ვანიას ჩექმა და წიხლი?!

ბაბაია

2018-07-14 16:39:35

ეს ბინ//ძური რომ პოეტებს,ეროვნულ გმირებს რომ ეხება უდი//ერად სად იყავით რატომ არ შეაჩერეთ ? მე არა მაქვს ჩემს თავზე დიდი წარმოდგენა, თქვენ ხომ გენიოსები ხართ და ქვეყნის მოამაგენი ?! ვერა ხვდებით საით "მიერეკება დაუკრე//ფავში" ?

ბაბაია

2018-07-14 16:39:52

თუ ასეთი საწყ//ლები და უვარ//გისები,მტირალა,შესა//ცოდი ერი ვართ როგორც მავანს უნდა შთაგვინერგოს როგორ მოვაღწიეთ დღევანდლამდე ? ვინ ააშენა სვეტიცხოველი ვარძია ?

ბაბაია

2018-07-14 16:40:25

ვინ შექმნა ქართული ანბანი ,დაწერა "ვეფხისტყაოსანი" ვინ იმღერა ჩაკრულო და მრავალჟამიერი, ვინ იბრძოდა შამქორში და ბასიანში?,რამ გააწითლა კრწანისის ყაყაჩოები!?მას რატომ რა არ დანებდნენ მტერს შინდისის გმირები! ? არა,გმირობას თქვენ ვინა თხოვთ ლოკოკინებო!და თუ თქვენ კაპიტულანტი,ქვეშა ჯ-ია და მკრეხელი ვაი პაპას თანამოაზრეები ბრძანდებით არაფერი გეშველებათ ნამდვილად.

Munji

2018-07-14 17:03:12

ოეეე!...ამერიკული გრანტის კოორდინატორ-გამნაწილებელო!!!
მოჰხედეთ ამ ქალს!
ხომ ხედავთ, როგორ ირჯება, როგორ იფხრიწება ნაკერავზე, რომ რაღაცა წილი მაგასაც არგუნოთ!!!
მოჰხედეთ, სანამ თვალებზე ტრუსიკაფარებული, რუსის ტანკს არ შევარდნია სადმე, დოლარებისადმი ცალმხრივი სიყვარულით სასოწარკვეთილი (თუ... ასოწაკვეთილი).
მოჰხედეთ და დააპურეთ, რომ დაწყნარდეს იქნება...
თორემ ჩვენ რა! - გინდა ამ არსებას უწერია ფორ. გე-ზე, გინდა ლოკოკინას დაუტოვებია თავისი ლორწოვანი კვალი მის გვერდებზე - ზიზღით ავუვლით გვერდს...

georgia

2018-07-14 17:39:16

მუნჯ-ს.
მუნჯო ნიკი გამოცვალე! ამხელა ტირადების მწერალი და მუნჯი ჩტო ტა ნე ტოა.
აბა ესა ყოფილა და მუნჯიო განა?! :)

Munji

2018-07-14 19:29:41

გეორგია (თუ - ჯორჯია)!
მე ერთხელ უკვე ვრცლად ავხსენი ამ ნიკის წარმომავლობა: ეს არის მუნჯიშვილის შემოკლ. ვარიანტი.
(ეგეც არ იყოს, წერა-კითხვის მცოდნე მუნჯი არ გინახავს?)

ბაბაია

2018-07-14 23:09:16

მუნჯი და ესეთი "ენაკვიმატი" არ გენახოთ, მერე რა ფანტაზიები ჰქონია ? კოორდინატორის ფულებიო ,მერე ტრუსიკებიო ანუ საცვლებიო, შე ფორჯიღოსანო დარბაისელო ლოკოკინავ! მაშ რუსის ტანკს შეუვარდებაო არა ? რუსის ტანკში არ ვიცი მარა ტრა -ში კი უვარდებით თავით პუჭურა ტრა-ში და არ ზიზღიანობთ, თანაც უსაპნოდ.

Munji

2018-07-14 23:49:16

ბაბაია:))
მეგონა პატივი გეცი: მინდოდა შენი მატერიალური გაჭირვებით ამეხსნა ამ სი/რობების წერა და არა მენტალურ-გონებრივით:))
ახლა საქმე: ერთი ციტატა მაინც თუ არ მოიყვანო ჩვენი კომენტარებიდან, რომელიც შენი ბოლო წინადადების სისწორეს დაადასტურებს, იმ “პუჭურამ” იხმაროს დედაშენი, ხოლო მისმა დაცვამ - შენ!
ოკ?

ბაბაია

2018-07-15 02:19:30

პატივი ეცი ბებიაშენს შე მუნჯო .,,ლეო, მე დედის გინებაზე სიფათს მოგინგრევ შე სირტავაზო ! ათასი რამ მიწოდეთ შენ და მერუსეთუმე პაპას დამქაშებმა გინებაზე სიტყვა არ დამისველებია. შენი სახე აქა სჩანს უზრდელი ბოგანო არაკაცის !რა ამერიკული გრანტის კოორდინატორ-გამნაწილებელი მნახე თან ქალი ! მაშ მტყუანს შეს//ცა ვირმა !

Munji

2018-07-15 04:18:25

ბაბაია!
შენ რომ მამაკაცი იყო, გეცოდინებოდა, რომ ეს იყო არა შეგინება, არამედ დაგინება!
ეს იმას ნიშნავს, რომ თუ მართალი ხარ, ეს გინება შენ არ შეგეწერება (ანუ არ შეგეხება!).
ხოლო, თუ ერკვევი და შეგინებად მიიღე, ესე იგი იცი, რომ ტყუიხარ!... რადგან ვერ მოიტან, ვერ მოიყვან ან ვერ მოიტ/ყვან (როგორც თქვენი მიშა იტყოდა) ვერც ერთ ციტატას, სადაც ჩვენ (მე, პაპა, ფხიზელი და ა.შ.) პუტინის ან რუსეთის მიმართ სიყვარულს ვამჟღავნებდეთ!). ეს კი თავისთავად იმას ნიშნავს, რომ ხარ ბინძური ცილისმწანებელი და პროვოკატორი, როგორც ერთ-ერთმა ოპონენტმა გიწოდა! - სწორედ შენისთანების დასმენებს შეეწირა ის კარგი ხალხი 37-ანებში, აბა ეჟოვი და ვიშინსკი თვითონ კი არ ადგედნენ დასახვრეტთა სიებს!
რაც შეეხება სიფათის მონგრევას, ძალიან გამაცინე!.. :)))
იმდენი მტყუანის კეთილებში გავიარე, რაც შენ ამ მუქარის ასრულების ტ რაკი არა გქონდეს!

რეგისტრაცია

დახურვა
სახელი:

პაროლი:

გაიმეორეთ პაროლი:



სარეკლამო ბანერი
1000 X 80